آخرین اخبار:
کد خبر:۳۰۰۱۷۱
نوروز امسال شبکه 2 حاشیه‌ساز می‌شود؛

10 ساعت با شوخی‌های زننده و هنجارشکن/ سال نو شبکه 2 با «نامداری و حسنی» کلید می‌خورد

این دو مجری هنجارشکن و پرحاشیه قرار است به عنوان زوج موفق! مجری نوروزی شبکه دوم سیما باشند؛ این در حالی است که چندی پیش عاشقانه‌خوانی فرزاد حسنی ...

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» - محمد ایرانی؛ پس از کش و قوس های فراوان صداوسیما بالاخره مجریان «ویژه برنامه عید نوروز» مشخص شدند. 10 ساعت، آنتن صداوسیما به آزاده نامداری و فرزاد حسنی رسید. زوجی که پیشتر اثبات کرده اند از حاشیه سازترین مجریان تلویزیون هستند، اما این بار با هم می خواهند به تلویزیون بیایند و تا ساعت 2 بامداد تماشاچیان را به خود مشغول سازند!

آزاده نامداری پیش از این با اجرای برنامه «تازه ها»، «غیرمنتظره» و «خانمی که شما باشی» جای خود را میان مجریان سرشناس باز کرده است. او سال 91 با حضور در کنار احسان علیخانی ویژه برنامه نوروز را روی آنتن برد. دعوت از «مرد سه زنه!» یکی از برنامه های حاشیه ای او بود. حضور جلوی دوربین با چادر رنگی و لم دادن روی صندلی و مبل در برنامه های مختلف تنها چند بخش از سریال حاشیه سازترین مجری زن صداوسیماست. 

شیوه اجرای آزاده نامداری با آنچه قبلاً از مجریان خانم انتظار می رفت تفاوت های بسیاری دارد. شلوار جین و چکمه که زیر چادر نیم بند خانم مجری دیده می شود، انتقادات گسترده ای را به همراه داشته و گفته می شود که وی تلاش دارد سبک زندگی نوینی را به جوان ایرانی از طریق آنتن رسانه ملی القا کند. البته گاهی انتقادات از آزاده نامداری فراتر می رود. وی با دخالت در اموری که هیچ سررشته ای در آنها ندارد کار را برای خود سخت می کند. مثلاً در یکی از برنامه هایش با موضوع تفکیک جنسیتی، با توجه به مصوب بودن قانون عفاف، حجاب و پوشش در سال 66 ادعا کرده بود که دیگر این قانون کارایی ندارد؛ چون اوضاع عوض شده است!

یکی از مشکلات اساسی آزاده نامداری یکسان بودن برخوردهای او با افراد مختلف است. ضعف یک مجری در آن است که نداند «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!» وی در برخوردش با روحانی 50 ساله مانند دختربچه پنج ساله عمل می کند، اما قصه خانم مجری فقط به این موارد ختم نمی شود. برخوردهای دور از عرف با مردان همکارش جلوی دوربین تلویزیون یکی از مواردی است که به خاطر تکرار زیاد، دیگر حساسیت ها را برنمی انگیزد! جای تاسف دارد که این مجری در برنامه زنده، به صورت خانم آلمانی زل می زند و می پرسد: «شما مردان ایرانی را دوست دارید؟»

 

 

این یک روی سکه ویژه برنامه نوروز است. روی دیگر سکه فرزاد حسنی قرار گرفته که گوی هنجارشکنی را از همسر خود ربوده و بدزبانی و توهین به مخاطب را نیز کلید زده است. فرزاد حسنی که با برنامه کوله پشتی معروف شد، با دفاع از نوع پوشش غیراسلامی برخی از افراد در خیابان، نیروی انتظامی را متهم کرد و مانند آزاده نامداری جامعه را تغییر یافته پنداشت و آزادی های غربی را برای آن تجویز کرد. البته جدا از این نظر غیرحرفه ای و بی ربط به تحصیلات او، لحن زننده و بی ادبانه در هنگام صحبت با سردار رادان باعث شد مدتی به تلویزیون دعوت نشود.

 

 

پس از مدتی مجدداً با ورود به رادیو، پایش به تلویزیون نیز باز شد. اوج خودشیفتگی و توهین به مخاطب در برنامه نوروز 91 او صورت گرفت (یعنی همان زمانی که آزاده نامداری در شبکه دیگری با احسان علیخانی اجرای زنده داشت) چندین بار به دوربین اشاره کرد و فیلمبردارها را به خاطر کار نکردن با مجری خوب! مورد شماتت قرار داد. البته شوخی های زننده با بازیگران زن در برنامه زنده یک بخش از حکایت بلندبالای فرزاد حسنی است.

از سوی دیگر جدل های لفظی و دورادور با بازیگران، مجریان و سایر هنرمندان، یکی از بخش های زندگی فرزاد حسنی را تشکیل می دهد! یک دوره ممنوع الکار بودن او و فیلتر بودن صفحاتی که درباره وی نوشته شده اند، نشانگر حاشیه های بسیار زیاد پیرامون اوست.

 

 

حالا این دو مجری هنجارشکن و پرحاشیه قرار است به عنوان زوج موفق! مجری نوروزی شبکه دوم سیما باشند؛ این در حالی است که چندی پیش عاشقانه خوانی فرزاد حسنی برای همسرش در سیمای ملی تعجب همگان را برانگیخت. معلوم نیست صداوسیما با وجود جوانان مستعد در سراسر کشور چرا دایره کار خود را به چند مجری محدود کرده است؟! فرزاد حسنی و آزاده نامداری که در شکستن مرزهای اخلاق از هم سبقت گرفته اند، چرا باید شب عید به عنوان الگوی زوج های جوان، اجرای برنامه را به عهده گیرند؟! «مسئولان فرهنگی باید توجه داشته باشند که چه می کنند» و به سمت انزوای نیروهای فعال گام برندارند. درست است که «این جوانان مؤمن و انقلابی هیچ گاه منزوی نخواهند شد» اما به نظرتان حضور زوج حسنی-نامداری «جریان فرهنگی مومن و انقلابی» را تقویت می کند؟!

 

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
سلما
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
سلام و عرض ادب
با تمام احترامي که براي دوستان خبرگزاري دانشجو قائلم نقد حاضر را منصفانه نمي دونم
13
4
مرتضي
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
من از بيگانه ننالم....
93
12
محمد حسين
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
دهي که کدخدايش بود ابوالهادي...
در حيرتم که چرا مانده آبادي...
65
14
علمدار
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
سلام
بايد جلوي حضورشون گرفته بشه مگه مجري قحطه اين همه مجري بهتر از اين دوتا.شرم آوره
93
20
بهارک
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
خودشو کنترل کن بابا!
آرش
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
انصافاً بريد ماهواره رو نگاه کنيد، گناهش کمتر از زسانه ملي اسلامي !!! است.
حداقلش اينه که اونا داعيه خدا و دين رو ندارن و با بي اخلاقي هاشون فقط خودشون رو زير سوال مي برن، نه تنها نظام مدعي خدا و ظهور رو !
65
28
غريبه
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
حرفتون عذر بدتر از گناهه به جا اين که با انتقاد رسانه ي خودمون رو درست کنيم بايد بريم ماهواره ببينيم؟
من
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲
آره والا فرزاد حسني يه جوري حرف ميزنه هر کس ندونه ميگه درس خارج تدريس ميکنه
بدون نام
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
ولش کن اصلا صدا سيما براي ما نيست
37
50
وطن دوست
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳
باهات موافقم
يلدا
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
واقعا که...

زوج موفق؟!!!!!!!
102
15
بي نشان
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰
پدر من سي ساله ازدواج کرده تا حالا به مادر تو نگفته مادرمم تا حالا به پدرم بي احترامي نکرده چرا از اين افراد دعوت نميکنن اين دوتا که هنوز اول راه هستن حالا فعلا موقع جيک جيک مستونشونه تا زمستون زياد راه دارن شدن زوج موفق بذارين يه چهار سال بکذره ببينيم اصلا زوج ميمونن يا فرد ميشن؛خدا بدادمون برسه با اين الگو دادن به جامعه مون
هم وطن بيدار
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
از برکات دولت تدبير و اميد است ديگه!!!
سالي که نکوست از بهارش پيداست آقايون...
117
31
ولايت
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
سلام عليکم
به نظربنده ي بيانيه تنظيم بشه خطاب به آقاي ضرغامي که جلوي اين کار گرفته بشه و از مجريان ارزشي استفاده شود.
146
32
عليرضا
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
دوست عزيز ما که هنرمند ارزش و غير ارزشي نداريم!!!
:)))))
احسان
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
اين دو مجري از مجريان محبوب و توانمند در اجرا هستند .چرا اون چيزي که باب ميلتون نيست بد جلوه ميدين خيلي ها هستن که اجراي اين دو مجري را دوست دارند.
55
201
از طرف خدا
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
اين بيانيه خيلي زيبا بود
نشان مي دهد نويسنده بصيرت بالايي دارد
به اميد اينکه مجري هاي سالم ، دعوت شوند
آرش
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
توصيه مي کنم بجاي موضع گيري، اول يک بار ديگه متن رو کامل و با دقت بخونيد و ادله ارائه شده رو بررسي کنيد تا مطمئن بشيد غرض شخصي نبوده و واقعا مسئله اي در کار هست، دوم اينکه بفرماييد توانمندي رو در چي مي بينيد؟؟ اشاعه سبک زندگي آمريکايي که مصداق صريح جنگ نرم هست؟؟
مي دونيد اگر خواهر شما يا اگر متاهل هستيد، دختر شما با شيوه رفتاري اين دست افراد تربيت بشه و رفتار کنه، چه دردسر و عواقبي اول از همه گريبان گير شما خواهد شد ؟؟
بي سواد
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
سلام برادر ،شما بايد توجه داشته باشيد که رسالت يک مجري چيست در عين حال بايد توجه داشته باشيد که نبايد بگزاريم هدف وسيله را توجيه کند من هم قبول دارم مجري بايد جذاب باشد ولي نبايد بخاطر جذابيت اخلاق را زير پا بگذارد.
عبدالله
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹
دوست عزيز !
چرا دوست دارند ؟
آيا خدا و اهل بيت (سلام الله عليهم) هم راضي اند ؟!
ملاک چيست ؟!!
سجاد
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱
درسته که اين دو مجري طرفداراني دارند که البته تعدادشان نيز کم است، ولي اين دليل کافي براي استفاده از اين دو مجري نيست. هر دوي اين مجري‌ها از افراد پرهاشيه و دردسر ساز به حساب مي‌آيند (بنابر شواهد)، همچنين بسيار هنجارشکن نيز هستند. خلاصه اينکه در بعد منفي، داراي کارنامه‌ي درخشاني هستند و انتخاب آن‌ها با در نظر گرفتن سياست‌هاي جديد صدا و سيما که حمايت کورکورانه و صد در صدي از دولت است، خيلي عجيب به نظر نمي‌رسد و به نوعي منطبق با سياست‌هاي فرهنگي دوران روحاني مچکريم مي‌باشد.
ايراني
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۵
تلويزيون موثرترين چيزي است كه در مردم اثر مي گذارد ، اگر در روز در تلويزيون گفته شود الان شب است خيلي ها دچار ترديد و خيلي ها هم باور مي كنند كه شب است ، بايد يه تلويزيون و برنامه هاش و افرادش حساس بود.
محمد
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۲
کسي نگفت که توانمند نيستن . اتفاقا توانمند هستن که براحتي مي تونن حريم شکني کنن و حيا و عفاف رو به راحتي زير سوال ببرن .
کساني که حال مناسب منزلشون رو جلوي دوربين ها به رخ مي کشن فکر نمي کنن چند ميليون جوون و نوجوون پاي اين شبکه ها نشستن .
در ثاني بدبختي ما اينه که هنوز بسياري از مردم تلويزيون رو حجت شرعي و مرجع تقليد مي دونن و فکر نمي کنن ممکنه صدا و سيما هم اشتباه کنه ومورد نقد واقع بشه .
امتداد سرخ
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
اين همه منفي يه جا ؟؟؟؟؟
بابا حالا به من مثبت بدين تا تاييد کنين که حرف منفي باف تکذيبه :)
محب
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
سلام
چرا بعضي از مسئولين غرب زده کشور فکر ميکنن که ميتونن فرهنگ غرب را دربين جوانان ايراني نهادينه کنن...؟ چرا از گذشته تاريخ عبرت نميگيرن...؟ درسته که بعضي از خانواده ها در اثر تبليغات اين چنيني سبک زندگي غربي رو انتخاب کردن اما واقعيت اين است که اکثريت مردم ايران زمين، فرهنگ غني خود را که آميخته با مضامين دين و اسلام است هيچ گاه فراموش نخواهند کرد.
يادمان باشد که پايه گذار تمدن و فرهنگ بشري ايرانيان بوده اند.
2
0
مرتضي
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
آقا اينا که جاي شکر داره بايد دعا کنيم حاج واسه ساله ديگه فرنااندا ليما نياره.
3
0
دکتر!
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
آخ گفتي
اميرحسين
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
من از عقرب نمي ترسم ولي از سوسک مي ترسم/من از دشمن نمي ترسم ولي از دوست مي ترسم
2
2
مهدي
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
با سلام به نظر حقير بايد از مجريياني استفاده شود که از نظر رفتاري مناسب و تاثير گذار در جوانان به صورت متناسب با اخلاق اسلامي وهمچنين جامعه اي که جوانان ديگر مانند جوانان دهه هاي قبل نيستند و دچار تهاجم هاي فرهنگي شديدي شده اند طوري رفتار کنند که ارزش ارزشهايي که به ظن شان خدشه دار شده يا ديگر کارايي ندارند را دريابند و به جوانان اين را القا کنند که ارزشها تغيير يافتني نمي توانند باشند (وحقيقت هم همين است)و افرادي مانند نامداري و فرزاد حسني عليرغم شهرتشان در هر جايگاهي هم باشند نتوانند اعمال عقيده نمايند و همسو با تهاجمات فرهنگي و اخلاقي و هوا و هوسهاي خود پيش بروند و در نهايت نيز از اين مجريان براي اجراي برنامه ها جلو گيري بعمل آيد.
2
0
بدون نام
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
اگه همه تون زنگ بزنيد به صدا و سيما شايد بترسن و کنسلش کنن. هرکي اعتراض داره به خود صدا و سيما بايد اعلام کنه. بجنبيد.
4
0
حسسين
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
با سلام
رو چه حسابي زوج موفقن؟!
هرچه هنجارشکن تر موفق تر
چرا از اجراي افتتاحيه فيلم فجر حسني و پخش زنده از شبکه نمايش که سراسر تملق بود از شبه روشنفکران و جريان خاص نميگين
4
0
محسن
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
اينو چرا ميگي

شبکه سه يه برنامه گذاشته تووو......پ که قراره پخشش تو ايام نوروز هم ادامه پيدا کنه

کلي مي توني ادا و اطوار زوج ها و تشويق تماشاگران رو ببيني

شرم آوره !!
3
0
بدون نام
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
بايد اظهار تاسف کرد در مورد اين انتخاب صدا و سيما بارها و بارها شاهد رفتارهاي هنجار شکنانه و مشمئز کننده ي اين دو مجري بوديم چرا باز دوباره اونم سال نو رو با اجراي اين افراد بايد شروع کنيم؟
4
0
بدون نام
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
مخالف تک تک شونم
ولي باهم بودن حسن هايي خواهد داشت
بماند براي بعد...
1
0
بدون نام
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
مطلب خوبي بود اما حيف كه واژه اشتباه ممنوع الكار در آن استفاده شده بود. كار به معني فعاليت است و كلمه اي فارسي كه نمي توان به ابتداي آن ال اضافه كرد. به جاي مي توان نوشت ممنوع الفعاليت كه البته اون هم چندان مانوس نيست.
1
0
محمد
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
استفاده کرديم... دستتون درد نکنه به خاطر اين يادآوري صحيح و بجا
دانشجو
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
مرد مسلمان گرازاين غصه بميرد رواست....!!!خدا به دادمون برسه شب عيدمون بايد به جفنگيات اين دو تا گوش بديم وشاهد ناز وعشوه هاشون باشيم!!
10
1
عليرضا
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
ما جوونا چقدر بدبختيم که اينا بايد الگومون معرفي بشن...
خيلي سخته که نميتونيم روي مسائل تاثيرگزار باشيم ... يک آه از ته دل....
11
1
عليرضا
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
ما جوونا چقدر بدبختيم که اينا بايد الگومون معرفي بشن...
خيلي سخته که نميتونيم روي مسائل تاثيرگزار باشيم ... يک آه از ته دل....
3
0
بنده خدا
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵
يکي نيست جلوي اينارو بگيره!!!!
10
2
رضا
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳
از آفاي ضرغامي تقاضاي عاجزانه داريم که جلوي اين کار را بگيرنف بعضي از اتفاقاتي که در صدا و سيما رخ ميده و بر ضد اسلام است و ايشون دير متوجه ميشن اشکالي نداره اما اين يکي را دوستان از حالا دارن به شما تذکر ميدن را جلوش را بگيريد...
آقاي ضرغامي يادتون نره شما با حکم رهبري در اين سمت مشغول به کار هستيد و انشاالله مديون خون شهدا نشيد...
از ما گفتن بود...
10
0
بابا خادم
-
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶
سلام امسال حرمت مادر امام زمان حضرت زهرا رو نگه داريد. و الا...
14
0
سهراب
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
کلا به اين بدبختي هم که شما نوشتين نيستند
4
9
دانشجو
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۲
حداقلش اينه که دو مجري محرم هم هستن:))))
نه ايستادن هاي خانم ها و اقايان در مقابل هم براي اجرا و نگاههاي بي پرده و سخن گفتن هاي بي ربط باهم...
هرچند بازهم درست نيست حضور با هم اين دو نفر در رسانه ي ملي با سابقه اي که در برنامه ي عاشقانه اخيرشان داريم.
13
2
اقا امين
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۵
درسته که ميگن ازموده را آزمودن خطاست..ولي تو 2تا سالم نشون بده...از من و منو و عمو عزت چشم!
1
4
يگانه رادمهر
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۷
برنامه خانم نامداري در ارتباط با تفکيک جنسيتي را ديدم ومواردي که بيان شد سوالات همه ماست مهمان برنامه هم نتوانست به سوالات ما جواب دهد. شما مي توانيد ؟؟؟!مورد بعد اين که شما خانم نامداري به دليل پوشيدن جين و پوتين محکوم مي کنيد؟؟!!!و در آخرهم اين که گويا شما هم با تخصصي کردن موضوعات اجتماعي وتحريم کردن به بحث گذاشتن آن ها به نظريه رانندگان تاکسي و لبوفروشان ويا بي سواد خواندن منتقدان اعتقاد داريد!!!
10
15
لبوفروش
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
نظر مردمي خيلي فرق داره با اظهار نظر متخصصانه توي تلويزيون از زبون کسي که ممکنه خيلي هم تاثيرگذار باشه!
چه اصراري است اين خانم درباره چيزي که ازش اطلاع نداره اظهار فضل کنه؟!! آنتن صداوسيما چرا بايد دست يه همچين افرادي باشه؟
حسن
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
من با نظر خانم رادمهر کاملا موافقم.
به نظر من حساسيت روي هر آدمي رغبت انسان رو براي شناختن بيشتر اون آدم زيادتر ميکنه.
و چون چنين شخصيت هايي توانايي جذب بالايي دارن تقريبا غير ممکنه که توقع داشته باشيم دچار افکار اين آدم ها نشن.
ولي در کل هيچ دمي رو بي سواد خطاب نکنين. شايد دو کتاب در اين رابطه خونده باشه. من تلويزيون نگاه نمي کنم و فقط فرزاد حسني رو ميشناسم.اون خانم هم فقط رفتاراشو شنيدم. بنظر من بزرگ کردنش عين تبليغ کردنشه.
ولايي
۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷
بنده هم با نظر خانم يگانه موافقم و اين نقدي که شما گراشتيد نه تنها مثبت نبوده بلکه جنبه منفي بسيار زيادي نيز خواهد داشت و بيشتر افراد را کنجکاو خواهد کرد.
و اما مطلب دوم با بعضي از صحبت هام موافق نيستم چرا جووناي ما از اين ماجراي عاشقانه خواني آقا نحوه مهر و محبت به همسر رو نبايد ياد بگيرن ولي هميشه جنبه منفي کارو ضبط کنن؟؟؟
بدون نام
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۸
فرزاد حسني نماد يه آدم غرب زده متحجر ه که اداي آدماي روشنفکرو در مياره...
33
7
متفکر
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۱
درست است نبايد از اين دو نفر حداقل هم زمان با هم در يک برنامه استفاده شود ولي شما در معرض اين اتهام قرار داريد که يک طرفه به موضوع نگاه کرديد و اي کاش با ديد کلي تري به نقد از دو مجري مي پراختيد
11
13
مبهوت
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱
آقا ميگم ي وخ بد نباشه اينجوري حمله کردين ب بنده خداها......مجري هاي جوون با استعداد؟؟؟؟؟؟؟ قربونتون برم ي مجريم پيدا شد ک برنامه زنده رو ميتونه عالي اجرا کنه ( بااحترام ب همه مجريان ديگر البته) شما اومدي ميگي ايجوريه و اونجوريه......انتقاد خوبه ها.....ولي تخريب نه.....
9
33
سلام
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹
هر دم از اين باغ بري! مي رسد...
41
0
عليرضا
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
آخ گفتي...
از اون طرف هفته بوشهر.
از اين طرف که صدا و سيما
تو مدرسه يه بيانيه نوشتم عليه کنسرتاي هفته ي بوشهر،خوندم...
يکي از بچه ها هي ميگه اگه کنسرت حرومه برا همه حرومه
الان هي پشت سر هم برام عکس ميفرسته از صدا و سيما که موسيقي پخش ميکنه،ميگه اين شبکه چنده؟اين شبکه چنده؟
بدون نام
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
مسئولان فرهنگي رو ديگه کجاي دلمون بذاريم.
49
1
عليرضا
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
سلام.
به نظرم علي ضياء(اگه اسمش رو درست نوشته باشم)رو بذارن خيلي بهتره.
چون هم طنز تره هم حرف الکي نمي زنه...
46
9
دکتر!
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
بدبختي ما اينه که علي ضياء سواد نداره، بچه خوبيه، اون وقت اين فرزاد حسني که انقدر مسلّطه، فکرش ايراد داره!
حامد
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
واقعا رهبري حق دارن که ميفرمايند من نگران مسايل فرهنگي هستم
62
7
yaniii
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
درباره خودشيفته بودن آقاي حسني موافقم.ولي خوداييش از مطالب سايتتون و نظراتتون درباره توافق ژنو و طنز دکتر سلام معلومه ادماي افراطي هستيد.(البته ميدونم قبول نميکنيد.فکرم ميکنيد نظراتتون خيلي درسته.به خيال خودتتون)
7
73
سجاد
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
بخش اول فرمايشتون چون غيبت اون بنده خدا هست را موافق تيستم
ولي بخش دوم را تقريبا با هاش موافقم
يکي
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
ممکنه افکار شما در حيطه اخلاق نگنجه و براي شما"ي" نوعي اين چيزا بي اهميت باشه
پس اون رو قبول نداريد
مثه کسي که حجاب براش اهميتي نداره،وقتي از روابط و صحبت غير ضروري با نامحرم ميشه،براش عجيبه
چون نميفهمتش
سعيد
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
اوه اوه اوه 10 ساعت قراره اين قيافه رو ببينيم خدا ختم بخير کنه
32
13
بي سواط
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
اخ که اگه اسلام دست و بال مارو نبسته بود
27
8
امين
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
دوستان دانشجو!
مطالبتون اکثرا عاليه علي الخصوص طنز دکتر سلام!
اما درست نيست که ديگه همه چي رو سياسي کنيد و هر کسي رو به هر چيزي ربط بديد
انصافا اجراي فرزاد حسني و آزاده نامداري بين مجري هاي مرد و زن سيما از هر نظري نمرش بيسته!
برنامه نوروزي هم هميشه جاي مجري هاي عاليه و به خاطر ازدواج اين دو ديگه گزينه اي بهتر از اين ها نميشد که بشه!
من خودم از طرفداراي شما ام اما ديگه داريد از اون ور بوم ميافتيد و افراط الکي ميکنيد!
البته اميدوارم اين پيام رو نشون بديد!
12
26
يکي مث خودت
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
الان اين بحث سياسي بود؟!!!!!!!!!!!!!
خب کار فرهنگي اگه از صداوسيما شروع نشه از کجا بايد شروع بشه؟!
همينت چند روز پيش آقا واسه فرهنگ هشدار دادن.....
ميثم
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
عزيزم امين جان
يکي ممکنه که مجري خوبي باشه ولي اخلاق نداشته باشه
بحث خوب اجرا کردنشون نيست
بحث اخلاق اين وسط مطرح هست
و اثراتي که بر بيننده ميگذارن
يه فوتباليست خوب که دست به فحشش هم بد نيست داريم
و يه فوتباليست خوب هم که مودب باشه داريم
عليرضا
-
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
سلام
دوست نويسنده عزيز و خوانندگان گرامي، در حسن نيت شما شکي ندارم، فقط من باب تذکر نکته اي را عرض مي کنم.

افشاي مطالب تا جايي که مربوط به فضاي عمومي و مورد نياز مخاطب باشد، شايد حکم غيبت و يا تهمت نداشته باشد، اما در بسياري از موارد در اين گزارش مي توان مسئله را با حکمت غيبت بررسي کرد.
حواستان باشد که غيبت گناه خيلي سنگيني است، به خاطر يک خبر جنجالي و يا به خاطر اين که تصورمان اين است که در جبهه حق هستيم، مجاز به انجام هر کاري نيستيم.
اينکه آقاي فلاني خودشيفته است، اين يک حکم کلي است نمي توان اين شخص را که شما فقط چند ساعت از زندگي او را پشت صحنه تلويزيون ديده ايد به اين امر متهم کنيد. تازه اگر درست هم باشد حکم غيبت را دارد، .....

يا علي
29
16
ريزبين
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کسي، کسي رو متهم نکرده.
شما اگه برنامه سال 91 رو ديده باشيد واقعا همين بود. رو به روي دوربين ايستاد، به خودش اشاره کرد و گفت: مدتي هست که با مجري خوب کار نکرديد، يادتون رفته چطور بايد کار کنيد!
من دقيقا يادمه. خب اين حرکت اسمش چيه؟!
بعد هم غيبت معني داره، مفهوم داره... غيبت وقتيه که کسي کار پنهاني کرده و ما پشت سرش اون بحث رو مطرح مي کنيم... ايشون جلوي دوربين زنده تلويزون حرکتي کردن. اينا هم گفتن... اين غيبته؟!
حرکتي که در ملاءعام انجام بشه و بعدش بازگو بشه و البته شخص انجام دهنده هم از بازگو شدنش ابايي نداشته باشه، غيبته؟1
حکم هم کلي نيست درباره اين حرکت خاص گفته شده: اوج خودشيفتگي!
شما متن رو با دقت بخون دوست من
موفق باشي عزيز
ميثم
-
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
با سلام
يه شاهکار جديد با نام آزادي در دولت تدبير و اميد
روز چارشنبه هفته پيش (20.12.92)بود که سر کلاس سرو صداهايي بگوش ميرسيداز طبقه بالاي دانشکده
پايکوبي و دست ...نميدونستيم چيه که يه هو عمومي شد
وسط لابي ورودي
يه گروه ساز و ناقاره زن و خانوماي بزک کرده وآقايون قر اطواري به اسم نوروز يک نمايش موزيکال برگزار کردن که در حد بچه هاي دبستان
حالا بگذريم که عقل آدميزاد ميگه اين سرو صدا ها باعث ميشه نشه درس رو گوش داد و اين کار برا دانشگاه زشته
اما عقل رييس دانشگاه به اين قد نداد که بابا فرداش ايام شهادته و توي اين ساعت همه کلاس دارن
هيچي ديگه،استاد ما هم کو بقيه اساتيد کلاسا رو مجبور شدن بتعطيلن و به خيل عزازان هلهله کن و کِل زن اضاف شن
واقعن از همه چيز بگذريم،بعضيا حرمت سرشون نميشه !
7
2
z
۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
توي کدوم دانشگاه ؟
فاطمه
-
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۳
گرچه در خيلي از موارد با نقدهاي سايت شما موافقم اما در اين مورد کاملا مخالفم و به قول يکي از دوستان نقد منصفانه اي نيست!
20
7
زيگورات چغارزنبيل
-
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
حالم از هر دوتاشون به هم ميخوره
اينا به درد شبکه هاي ماهواره ميخورند
6
5
پربازدیدترین آخرین اخبار