به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از مشهد، پور سلیمی امروز در نشست خبری نخستین همایش ملی بازاریابی، فرصتها و چالشها در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی بیان داشت: همایش ملی بازاریابی با رویکرد علمی و کاربردی در دهم و یازدهم اردیبهشت ماه امسال در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی این همایش ادامه داد: تا کنون دبیرخانه همایش 549 مقاله دریافت کرده که از این بین 370 مقاله ارزیابی شده که از این تعداد 224 مقاله پذیرش شده است.
پور سلیمی تصریح کرد: از این تعداد مقاله پذیرش شده 115 مقاله به صورت پوستر، 75 مقاله به صورت ارائه مجازی، 34 عدد ارائه شفاهی و 9 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طی این دو روز هفت پنل ارائه خواهد شد، گفت: پروژههای عمرانی، ورزشی، تبلیغات و بازاریابی بینالملل، بازاریابی جهانی و بازاریابی سلامت از جمله موضوعات است.
دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه 12 مقاله برتر در مجلات علمی و پژوهشی چاپ خواهد شد، خاطرنشان کرد: ایده اصلی برگزاری همایش شناسایی نیازهای احساس شده در این راستا بوده است.
پورسلیمی گفت: همایش ملی بازار یابی نخستین همایش ملی بدون حمایت دولت است که با حمایتهای مادی و معنوی بخش صنایع برگزار میشود.
پورسلیمی با اشاره به اینکه در این همایش سه گروه دانشجویی با هزینه 130 هزار تومان، اساتید 105 هزار تومان و اعضای دیگر 350 هزار تومان شرکت خواهند کرد تصریح کرد: افتتاحییه همایش در روز دهم اردیبهشت جاری ساعت هشت صبح خواهد بود که در این مراسم افخمی، معاون وزیر صنعت و معدن به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
وی در پایان گفت: ازتعداد مقالات ارائه شده 70 درصد مربوط به خارج از استان و 30 درصد ارائه شده از داخل استان هستند.