تغییر سبک زندگی با سواری‌های پورشه/ هزینه واردات یک خودرو لوکس برابر با هزینه زندگی 33 هزار کپرنشین است
چرایی واردات خودروهای لوکس؛
آنچه که در این زمانه به خصوص سال‌های اخیر به وفور در سطح کشور مشاهده می‌شود، مانور خوردوهای لوکس در خیابان‌ها کشوری است که با شعار اقتصاد مقاومتی پیش می‌رود و این با سبک زندگی یک کشور اسلامی در مغایرت است.
تعداد نظرات: ۵
محسن
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
عزيزم
کسي که ماشين يک ميليارد توماني سوار ميشه اما ماهي بيش از اين ارقام رو در توليدي به پرسلنش حقوق و مزايا ميده شرف داره به کسي که پياده تردد ميکنه اما سربار خونوادشه و سر کار نميره !
3 ماهه آگهي کارگر زدم با حقوق قانون کار زنگ ميزنن ميان مصاحبه اما اعصاب منو خورد ميکنن بس که پر توقع و تنبلن
بهتر نيست جاي چشم دوختن به اموال مرفهين کمي به اوضاع اسفبار تنبلي نيروي کار بپردازين ؟!!!
سيد
-
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
دادا ايني که شما ميگي کلا با موضوع بحث فرق فوکوله
تنبلي بعضيا چه ربطي داره به عشق و حال خواص و اشراف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درضمن بد و خوب همه جاييه،شما تو آمريکاشم که آمار بگيري ميبيني بازم اين بحث هست،يني عده کمي ميخورن و عده زيادي هم حالا چه تنبل چه کاري ولي بازم هشتشون گروي نهشونه!
شکيبا
-
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
تا حدودي با نظرتون موافقم...
بدون نام
-
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
آخي ...... راست ميگن ايشون اين مرفهين رو که با عرق جبين به اين در آمد رسيدن ول کنيد ديگه ..... دستشون رو نيگا چقدر پينه بسته.....
تازه اطلا هم دلار رو از کشور خارج نمي کننا يه وقت فکر بد نکني!!!!!!

همه با هم دسته جمعي بزنيم تو سر کار گر که بيشتر بيگاري بده تا اون آقايان مدل ماشينشونو به روز کنن پولو بدن به آلمان بمب شيميايي بسازه بريزه رو سر کارگر
سعيد
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
يعني اگر کسي واقعا دنبال رزق حلال باشه و واقعا مو رو از ماست بکشه بازهم مي تونه به اين حد از دارايي برسه يانه؟؟؟ وگرنه کسي که داره چرخ توليد اين مملکت رو مي چرخونه نوش جانش هرچقدر که مي تونه درآمد داشته باشه ،فقط با به رخ کشيدن مالش به بقيه آه کسايي رو که ندارن به جون نخره.
ارسال نظرات
آخرین اخبار