روند فعلی «تبلیغات» در تلویزیون خیانت به «فرهنگ و اقتصاد» است/ واهمه صدا و سیما از ایجاد اتاق فکر خارج از خود/ ماجرای ضرر 50 میلیاردی به رسانه ملی
گفتگوی صریح و خواندنی «خبرگزاری دانشجو» با علیرضا کریمی؛
این چه نظارتی است که مجری با دهانی که بوی مشروب می دهد می رود جلوی تلویزیون کسی صدایش در نمی آید یا می آید عصر جمعه جلوی دوربین و پشت صحنه می گوید من حال و حوصله گفتن صحبت های عصر جمعه ای ندارم. پس نظارتی که باید باشد کجا رفته؟
تعداد نظرات: ۳
دلخون
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
تو همه کشورها تلويزيون هاشون براساس منافع ملي اونها کار ميکنند اما نمي دونم چرا تو ايران که انقدر هم از نظر رسانه ا ي مظلومه وتنها همين يک رسانه ملي رو هم داره کار برعکسه
بدون نام
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بااين که21-20 شبکه در صدا و سيما داريم اما هيچ کدام کيفيت ندارن و اکثر برنامه ها يشان تکراري است اين گونه نمي توان با شبکه هاي ماهواره اي مقابله کرد اصلا بعضي همين فيلم هاي ايراني زمينه ساز فساد اند
از نظر من اين يک نقص است که در تقريبا تمام فيلم هاي ايراني يک ازدواجي هست و...
چرا فيلم ها وبرنامه هايي را که خود بدان انتقاد دارند را پخش مي کنند...
بي نام
-
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شبكه هاي تلويزيوني به جاي اينكه به اصل بپردازند به فرع مي پردازند ، يكي از علتهاي ضعف رسانه ملي اينكه هيچ كس در جايگاه خودش نيست و متاسفانه از كساني استفاده مي شود كه تخصص كامل را در زمينه هاي مورد نظر خودشان ندارند، اينكه مدام انتقاد مي شودجاي خود ، ولي ازكجا بايد درست شود ؟ و چه زماني و چه كساني در پي راهكارهاي صحيح ومنطقي هستنند؟ وآيا كسي كه حرف درست ميزند به او بها مي دهند يا اينكه ..........
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار