«نینجا» جای آغوش گرم مادری را می‌گیرد + عکس
خبرگزاری دولتی و تبلیغ خشونت برای زنان؛
آنچه مسلم است باید شیوه‌های مناسبی در خصوص ارایه الگوهای مناسب به مادران آینده کشور مورد استفاده قرار بگیرد.
تعداد نظرات: ۲۱
بدون نام
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
عججججججججب
ح.ب
-
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
سلام
اگر اشتباه نکنم دوران حضرت علي (عليه السلام)هم زناني بودن که به مهارت هاي جنگ مسلط بودند و از زنان اسير که در آن دوران سرآمد بودند محافظت ميکردند.اگر اينگونه ورزش ها هدف دار و منظم باشه و رضاي خداوند در نظر داشته باشيم و به قول شما به آغوش مادري ضربه وارد نشه فکر نميکنم موردي باشه.
بدون نام
-
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مي شه اينا را بگيد بيان منو بکشند؟
م.م
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
نويسنده گويا يا اصلا به مباني فکري شرق آشا نيست و يا از اينکه زنان در ايران آموزش هاي رزمي ميبيند ناراحت است؟! ، مباني فکري شرق بيشتر کمونيسم و ضد خدا بوده و از اينکه چطور اين مباني در ورزش هاي رزمي در يافت مي شود قابل تامل است!!! و بنا به آيه ي شريفه قران بايد از تمامي ظرفيت ها و امکانات براي مقابله با کفار و شياطين استفاده کرد حتي اگر اين سلاح سري ترين سلاح دشمنان باشد.
بدون نام
-
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
با سلام خدمت تمام افرادي که در تهيه اين گزارش زحمت کشيدند.ولي واقعيتهاي که بايد ذکر ميشد را نه تنظيم کنندههاي اين گزارش و نه شما که آن را کپي-پيس کرديد را نديدهايد و نخواستيد در مورد آن تحقيق کنيد.
اين کار شما به دور از اخلاق حرفه اي است که شما در گزارش به اصطلاح اخلاقي خود آن را بدور از اخلاق دانسته ايد.در ضمن اين ورزش هيچ گونه محدوديتي براي افراد ندارد که شما آن را ورزشي براي افراد خواص و ماموريتهاي خاص از آن نام برديد.و بهتر که قبل از هرگونه نقل و قولي از افراد ديگر کمي در تامل شود که در افراد ايجاد کج فهمي نکند.
اسلامي
-
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
با سلام ارائه اين تصاوير با هدف معرفي نوعي ورزش تخصصي هيچ اشکالي ندارد حتي براي بانوان.در زمان اميرالمومنين (ع) ايشان بعد از جنگ جمل عايشه را با چهل زن جنگجوي آموزش ديده به مدينه مي فرستند .يعني در آنزمان حضرت حداقل 40 زن را به فنون رزمي و جنگي مجهز کرده بودند که هيچ منافاتي با وظيفه مادري و همسري اين زنان نداشت و همگي در مواقع نياز وارد عمل مي شدند.
يه بنده خدا
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بله.... حرف شما کاملا متين است
اماااااااااااااااا........ به شرطها و شروطها
اين روزها شاهد آن هستيم که" ورزش" ملاک شده است و نه سلامتي حاصل از ورزش و امادگي دفاعي در برابر دشمن و ديگر ارزش هاي مربوط به ورزش
کما اينکه ديده ميشود دختران به قول معروف تريپ اسپرت زدن را بيش از ورزش دوست دارند و اين ناشي از مدل هاي غريبي و تبليغ تريپ اسپرت ميباشد
و همين طور ميبينيم که بعضي از دختران ما با پوشش نا مناسب در عرصه هاي ورزشي بين المللي ظاهر ميشوند و حتي در کشور خودمان مسابقه بين المللي زنان بدون الزام حجاب برگزار ميگردد
ورزش براي همه از جمله زنان قريب به واجب است اما به شرطها و شروطها
S
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خدا شفا بده...
خيلي بده آدم جوگير بشه....
بدون نام
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقا اين چه حرفيه
ما که چند ساله داريم اين ورزش رو انجام ميديم با يا علي شروع ميکنيم و با دعاي فرج تموم ميکنيم
amir mahdi
-
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هر روزي امکان حمله به کشور هست. بنابراين نه فقط مردان ما بلکه زنان کشور ما نيز بايد اموزش ديده باشند تا در صورت بروز هر مشکل بتوانند از خود و کشورشان دفاع کنند .
mersad
-
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
پس در اين صورت بهتره تيراندازي ياد بدن تا اين کارا رو
ننجون :)
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اسلام وظيفه ي جهاد اصغر رو از دوش زنان برداشته، شما؟
بله درسته! "هر" روزي امکان جنگ هست و اون روز مي تونه روزي باشه که ما يه نسل از خانم هاي مسن نينجا داريم و در نتيجه فقدان يه نسل از سربازهاي جوان (چون يه زماني مادري دمده شده بوده و يه سري از اسلامم آينده نگر تر)!
راستي! الان جنگ جنگ فرهنگيه ها. داري منو؟
بدون نام
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
سلام
در پاسخ به ننجون محترم: وظيفه جهاد ابتدايي رو بله اما جهاد دفاعي واجب کفايي است که بر همگان اعم از زن و مرد و بالغ و غير بالغ واجب است دوست من، يعني اگر مردان به تعداد کافي نباشند يا در جايي حضور نداشته باشند بر زنان هم وجوب پيدا ميکند.
با اين مطلب که بايد روحيه بانوان لطيف بماند موافقم اما با ضعيف ماندن آنها نه.
خودم
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اينا از ليانگ شامپو در رفتن فکر کنم"
بدون نام
-
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من از کسانى که اىن مطلب را نوشته اند مى خواهم که اگر به باشگاه نىامده با استاد سبک حرف نزدند چند کتاب را مطالعه نکردند و به اىنترنت مراجعه نکردند عقىده ى خود را به عنوان خبر منتشر نکنند
علي نينجا
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
نينجوتسو هنررزمي خشني نيست بلکه بلعکس بايد روح لطيفي داشته باشي که درک بالايي از حرکات داشته باشي.تازه يه مادر که نبايد حتما خونه دار باشه تا الگوي مناسبي براي بچش باشه يک زن قوي و با روح بزرگ ميتونه فرزند قوي و آزاده تربيت کنه.
بدون نام
-
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
جايي نگيد منم جومونگم
بدون نام
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چه عيبي داره مثه بقيه ي ورزشاي رزمي ديگه
بدون نام
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
باباي نينجا
متاسفانه در جامعه ي امروزي کورکورانه در مورد چيزي نظر دادن مد شده است.
اين ورزش مثل رانندگي کردن خانم هاست که اول مورد تهاجم فکري و فرهنگي قرار گرفت که زن نبايد رانندگي کند مثل عربستان امروزي.
در حالي که مردها هم در اين ورزش شرکت دارند و خودم نيز يک مرد هستم و از جبهه گيري ناعادلانه نسبت به زنان متنفرم.
چه عيبي دارد در جامعه اي که امنيت کمرنگ است يک زن که هميشه امکان سواستفاده شدن از او وجود دارد بتواند از حيثيت خود دفاع کند.مگر دوران جنگ کم بودند زناني که اسلحه به دست دوشادوش مردان در جنگ ها شرکت کردند.
پس آقاي نويسنده قبل از اينکه در مورد چيزي نظر بدي اول تحقيقي در آن مورد انجام بده و بعد ارايه نظر کنيد.باعث افتخار است که زنان جامعه ي ما حتي بالاتر از مردان در صحنه ها حضور دارند و به کوري چشم دشمنان هميشه از نواميس اين مرز و بوم متمدن دفاع خواهد کرد.
بدون نام
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
ر.ع
اگر بخواهيم از نظر حجاب برسي کنيم حجاب يک زن نينجاکار از حجاب زنان دوران صدر اسلام هم بالاتر است.
پس ميتوان نتيجه گرفت نظر دادن غير اخلاقي شما نشانگر اطلاعات کم شماست
OH!
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
اين لاک پشتهاي نينجا زياد نگاه کردن.....!
ارسال نظرات
آخرین اخبار