آیا اهالی غزه ناصبی هستند؟
گزارش ویژه «خبرگزاری دانشجو» پیرامون شبهه‌ای آشنا
حتی عده‌ای از متدینین این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار تشیع علوی در سطح جهان باید از کشور فلسطین و منطقه غزه که عموماً مردم ناصبی مذهب هستند، حمایت کند؟
تعداد نظرات: ۱۰
بدون نام
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
تشکر جالب ومفيد بود
ايمان
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
با سلام به شدت از اتفاقات غزه ناراحتم.حتي اگر مردم غزه مسلمان هم نباشند ، وحشي هاي صهيونيست نبايد به چنين اقداماتي دست بزنند.اما چگونه حضور حماس را در سوريه و جنگ در برابر بشار اسد را توجيه مي کنيد.مگر همين گروه با تکفيري ها در سوريه هم دست نشدند؟
ياسر
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
همچين چيزي صحت ندارد که حماس هم با تکفيري ها بوده.مثل اکثر کشورهاي مسلمان که مردمش را گول زدند به عنوان جهاد مقدس به سوريه بردند شايد عده اي هم از فلسطين در گروه تکفيري ها بوده اند.
متاسفانه در اکثر کشورهاي اسلامي نسبت به ماهيت گروههاي تکفيري اطلاعات اندکي بين مردم هست بنابرين غفلت واشتباه بينشان هست.همچنانکه عده اي از زناني که به عنوان جهاد نکاح به سوريه رفته بودند بعدش از ماهيت گروههاي تکفيري اطلاع پيدا کرده بودن وجدا شده بودند.
بدون نام
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
آقا ياسر اگر يادتون باشه رهبران حماس با پرچم تکفيري ها در مراسم ها شرکت مي کردند و حتي چند بار برنامه سفر به تهران رو داشتن که به خاطر موضع گيري مردم تهران سفرشون رو لغو کردن
محمد
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
من هيچ اطلاعي در اين مورد ندارم اما حتي اگه رهبران غزه گرايشات سلفي هم داشته باشند . حمايت از غزه مساوي با تضعيف اسرائيل(غده ي سرطاني) خواهد بود
اميرحسن
-
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
چند وقت پيش هم شايعه شده بود که حماس به داعش در عراق کمک مي کنه که شيعيان را بکشد عکس هايي هم از داعشي ها بود و مي گفتنن اينا فلسطيني هستند
حماس تکذيب کرد
اين هم مثل اينه که مي گفتن اينا ناصبي هستند
مراقب باشيد راحت فريب دروغ ها رو نخوريد
سجاد
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
چنين اتفاقي بود چون دفتر سياسي حماس بعد از شروع درگيري در سوريه از سوريه به قطر منتقل شد وحماس براي تروريستها نيرو فرستاد ولي با سياست مسئولين خودمون اين اختلافات رفع شد چون که در طول اين دو سال يعني بعد از جنگ 2012 غزه حماس موشک هاي75 سوريه اي رو در اختيار داره وکم کم داره اتحاد به وجود مياد.فقط اين براي من سواله که چطور حماس روش شد که اينجوري با سوريه که هميشه کمکش کرده برخورد کنه.
بدون نام
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
سلام يادمان باشد دشمن مردم غزه صهيونيست شيطان صفت و شيطانپرست است ماکه خدا پرستيم و ظلم ستيز بايد باهوش وحواس جمع باشيم و فريب صهيونيستهاي پيامبر کش را نخوريم چون بسيار ماهر وگستاخ در تحريف حقايق الهي هستند لعنت خدا بر شيطان وشيطان پرستان باد.
بدون نام
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اينکه مردم فلسطين چه مذهبي دارن و به چي معتقدن به خودشون مربوطه! ما که دم از اسلام ميزنيم بايد به فکر احتمال تخريب مسجد الاقصي (قبله اول مسلمين) و بنا شدن معبدي براي شيطان باشيم! جمهوري اسلامي که نميتونه در مسائل داخلي کشورها دخالت کنه ولي ميتونه از طريق اتخاذ سياستهاي مناسب مانع برنامه هاي صهيونيستها بشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
لعنت خدا بر ناصبی ها و دشمنان اهل بیت
در بین مردم فلسطین هم اگه هر کدومشون دشمن اهل بیت هستن خدا لعنتشون کنه. اسرائیل رو هم خدا ان شاء الله نابود کنه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار