آقای فرزین! از تظاهر به گناه و فسق دست بردارید
حمایت دوباره آقای خواننده از سگ خانگی‌ اش با غلط املایی!
فرزاد فرزین و امثال او باید بدانند که بدون این مردم هیچ ارزشی نداشتند و حال که به یمن حضور همین مردم، اسم و رسمی برای خود به دست آورده‌اند حق ندارند که پای بر عقاید همان مردم بگذارند...
تعداد نظرات: ۱۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
آخه آدم مسائل خصوصی وشخصیشو میزاره تو اینترنت؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
گل گفتی دمت گرم
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
خاك تو سر اين خواننده
z
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
واقعا ترانهاش ارزش گوش کردن نداره
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
لازمه اینم بدونین که بد دهنی هم گناه حساب میشه مدعیان دینی.............

به قول سعدی:این مدعیان در خبرش بیخبرانند آنرا که خبر شد خبری باز نیامد


لابد سعدیم بده....
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
شما اول حرف زدنتو ياد بگيربعد بيا به بقيه توهين كن
متاسفم براتون
غزاله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
شما که اهل دینی اینجور حرف زدنم فک کنم گناه محسوب میشه
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
هزاران نفر در روز عکس با حیوان های خانگی رو در اینترنت میزارن که اکثرا سگ هست درسته سگ حیوان نجسی هست ولی فکر نکنم این پست با اینکه من از طرفداراشونم نیستم جالب باشه کوبیدن ینفر اگه یک نفر به ترویج گناه بپردازه قانون باید پیگیر وی باشه مثلا یک فرد بیاد بگه این سگ من است داشتن اون هم عیبی نداره واز دید من نجس نیست یا بیاد بگه خواندن شعر در ملاعام با صدای بلند برلی زنان عیبی ندارد دراینجا قانون باید پیگیر وی بشه متاسفانه قلم نباید به همین راحتی درباره هر انسانی بنویسه
پسر جهنمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ببخشیدا ولی از کی تا حالا این آقا خوشگله شده الگوی جوانان مملکت؟
جواننان مملکت اگه چنین الگو هایی داشتن ک ما الن یا مغولی حرف می زدیم یا انگلیسی!
الگوی ما اونایی اند ک هشت سال با خون رگشون مملکت رو نگه داشتن نه امسال این بچه معروفایی ک اندازه بچه هشت ساله فکر ندارن ومصلحت نمیدونن!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اگر داشتن سگ نشان تمدنه پس بیابان ها باید متمدن ترین نقاط و سگ فروشان متمدن ترین اشخاص باشن
واقعا وجود یک پرنده زیباکه در احادیث وارد شده و وجود سط نجس العین نهی شده برابره
فرزاد عزیز برات متاسفم اینقدر دم از خدا نرن و خلاف میلش عمل نکن
حسین قاضیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
آقای فرزاد بی دین سگ هم ریف همستر و پرنده نیست با عذر خواهی از خوانندگان محترم باید یاد آور شوم که سگ از دیدگاه اسلام هم ردیف مدفوع ادرار منی مسکرات کافر و . . . میباشد. افتخار کردن به هم نشینی با سگ همان افتخار کردن به هم نشینی با مدفوع و ادرار و منی و کفار و . . . میباشد. مهم نیست که برای خودت شخصیت و ارزش و احترتم قائل نیستی اما به عنوان یک ایرانی باید به امت مسلمان و شریف که فرزندانشان را فدای اسلام و قرآن و احکام دین کردند احترام بذاری. گنجشک لالا وزیر فرهنگ و ارشاد لالا آمد دوباره ناتو فرهنگی لالا. . .
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
درود بر شما انتشار دهنده خبر
خبری هایی که باعث میشه افراد محبوب را بیشتر شناخت
کمک به حیوان خوبه ولی نگه داشتنش نه
بخصوص سگکه اصلا توصیه نشده
برات متاسفم با این طرز فکرت آقای فرزین
امیدوارم به راه راست هدایت شی روزی
بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ما این خوانندها رو آدم حساب نمیکنیم...............
نیکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
ماهم شمارو ادم حساب نمیکنیم
غزاله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
از نظرما شماهم ادم نیستید
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
سلام ، وقتتون بخیر جالبه یه نکته رو هم من در اینجا درج کنم

در اینستا گرام آقای فرزین وقتی آقای seyed_aliasghar_hasheminejad به ایشون میگه : سگ نجسه !
یا آقای :honest2424 به فرزاد فرزین میگن که : خاک بر سر ما که فرهنگمون افتاده دست شما ،همتون غرب زده اید !

آقای فرزین هم در اصلاحیه ی تندی خطاب به آقابون عرض میکنه :
که خواهشا" تو مسائلی که به اونها مربوطی نیست دخالتی نکنندو به کسی ربطی نداره

حالا باید دید واقعا" این آقا بر چه مبنایی ادعای مسلمونی میکنه ؟؟؟ نکنه امثال این
آقایون فکر میکنن که با این بی حرمتی ها و حتی با امسال این سگ قراره به بهشت راه پیدا کنند

آقای فرزاد فرزین شما باید پاسخ گو باشی، مثلا" هنرمندی الگویی ................................
نیم وجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
خو اگه به ایناومخاطباش ربطی نداره پس چرا روی صفحش عکس وفیلم میزاره،اگه واسه مخاطباش نمیزاراه عذرمیخوام پس واسه عمش میزاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
این اقایون فکر میکنن با این کارا دارای شخصیت متمدن و ذهنی باز هستن.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
این هم نظر جالب یکی از کاربران در صفحه اینستا گرام آقای فرزین

خیلی ببخشید ها خدای مهربونمون چون دوستمون داره یه سری حدوحدودی رو واسمون تعیین کرده که بهتر زندگی کنیم.مثلا خون نجسه هر کاریش کنی ماهیتش عوض نمیشه،اینم بگم سگم جز نجاسات.تازه اینجور کارا فرهنگ غربی رو جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامیمون میکنه.
در ضمن وقتی یه موضوعی رو همگانی کردی یعنی به همه اجازه دادی درموردش نظر بدن ،پس انتظار همه جور نظری رو داشته باشین.

ما افتخار میکنیم علاوه بر اینکه سعی میکنیم خلقیات خوب انسانی رو سرلوحه کارامون بذاریم هم نعا ودوستامون رو به کارای خوب دعوت کنیم که این دقیقا خلاف کاری که شیطان انجام میده. یاعلی
نیم وجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
بیکارین ها خوب بذارید این قدر بگه و بگه و بگه تا همینجوری بگه و بگه و بگه
فرامرزتیام نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
""""بهتر است فرزاد فرزین و امثال او به جای توجه به کفش‌های آقا میکی اندکی به مطالعه بپردازند تا اگر از احکام تا این حد ابتدایی نیز آگاهی ندارند، حتی المقدور غلط‌های املاییِ عجیب خود را بکاهند و همین واژه «شأن» را با عین و به صورت «شعن» ننویسند!!!"""


ایول اوجش بود این بخش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
واقعا متاسفم که دغدغه ی یک هنرمند که مسئولیتش فرهنگ سازی در جامعه س ،کفش های اقا میکی سگشه - چقدر باید نگاه ادم به اطرافش کوته نگرانس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
قرار نیست هر کی خواتننده بود حتما الگو هم باشه حالا چه اصراری داریم کهاین شخص بشه یک الگوی مناسب واسه جوونا؟ سوال اینجاست که شما وقتی دوستداری به روش خودت زندگی کن یو اینجوری احکام دینی رو با بی اعتنایی خودت مواجه کنی، چرا از امکانات یک جامعه اسلامی استفاده میکنی واسه مشهور شدن؟
نیم وجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
متاسفانه بعضی از هنرمندان مابه سوی غرب سوق پیداکردن تاجمهوری اسلامی ایران ومطمئن باشن که اگردرفرهنگ غرب چیزی بودهرسال این قدرآمارمسلمان شدن آنها بالانمیرفت،درضمن لازم هست که به امثال آقای فرزین بگم:من یکی ازهواداران شماهستم،اگرآلبومی ازشمابیرون می اومدحاضرنبودم کپی آون روخریداری کنم چون میدونستم شماراضی نیستیدوحرومه پس شماهم حواستون روجمع کنید،بااین رفتارهایی که شماوامثال شماازخودتون نشون میدییدحتماشک نکنیدکه ریزش مخاطب پیدا خواهیدکرد وآون کسی که شماروبه اوج برده همین بچه ایرونی های باصفاهستن واگه بخوان بایه اشاره ازاوج به زیرمیبرنتون،گفتم درجریان باشید=)
ناشناس
Spain
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
واقعا شماها چرا این قدر بی سیاست عمل می کنید؟؟ این بنده خدا از اول خط و ربطش مشخص بوده دیگه تا الانم که حرمت نگه داشته خیلی کار کرده. مشکل ما مسولین فرهنگی هستند که به همچین کارهایی فضای امن می دن. یاد جمله دهنمکی افتادم می گفت در دهه ۷۰ تا وقتی که ما به مردم گیر می دادیم دولت ازمون حمایت کرد ولی وقتی به عملکرد دولت گیر دادیم سریع رفتیم زندان. اگه می خواهید این مشکل حل بشه باید دولت رو هدف بگیرید. با این مطلب زدن فقط به بزرگ تر شدن این فرد کمک می کنید. حیف من ککه مجبورم بیام تو سایت های خبری فقط پیغام بزارم تا یکی تایید کنه یا نکنه. توکل بر خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
مسئولین فرهنگی جامعه باید به این جور هجارشکنی ها عکس العمل نشون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
گند بزنن به اين هنرمندامون !!!!!!!!!! روزي نيست يكيشون يه گند ضد دين بالا نيارند !!!!!! فك ميكنند چين !!! ما به شهدا افتخار ميكنيم نه به اين از خود بيخودا ...
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
البته از حق نباید گذشت تک و توک آدم حسابی هم توی قشر هنرمندها پیدامیشه البته خییییلی کم! و خب این مسئله هم هست که نمیشه گفت هرکس یک گناه ازش دیده شد دیگه آدم حسابی نیستو دیگه... چون بالاخره هرکس اشتباهاتی داره مثل خود ما، مسئله اینه که مردم باید آگاه بشن و هنرمندها رو به عنوان الگو انتخاب نکنن و کلا هرکسی رو همینجوری الگو نگیرن به هر حال باید از هر کس رفتار خوبشو گرفت
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
من از روز اول هم به عنوان خواننده قبولش ندارم حالا چه برسه به اینکه بخوام الگو قرارش بدم :). در ضمن همینجور که تو متن هم بهش اشاره شده این ما مردم هستیم که با جوگیر شدنمون به هر کسی اجازه می دیم که تاثیرگذار باشه ، اونم قبل از اینکه حتی یک درصد در موردش تحقیق کنیم. عموما اینگونه هنرمندان که اغلب خوانندگان و بازیگران شاملش میشن ( نه همشون) از دسته افرادی هستند که نباید کورکورانه بعنوان الگوی هنری قرارشون بدیم . یکی از دلایلش هم اینه که روح حرفه و کاری که دارن توش فعالیت می کنن شدیدا آغشته به غرب زدگیه که اون هم خیلی کم پیش میاد با اعتقادات اسلامی ما همسو باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
برای ملتی که پیامبر(ص) و ائمه(ع) دارن ، واقعا انتخاب چنین الگوهایی برای داشتن زندگی مطلوب کوته فکری نیس ...
چرا فکر میکنیم که اگه مثلا با سگ زندگی کنیم و یکی دو تا طلاق موفق داشته باشیم و بزرگترین دغدغمون دونستن اخریم مد بستن شال گردن باشه ، شدیم یک انسان متمدن تمام عیار و دیگران هم امل و بی فرهنگ و دمده هستن.
اقای فرزین این به ما ربط نداره که شما با سگ زندگی میکنین یا نه ، به ما ربط نداره که شما چه نوع سبک زندگیرو واسه خودتون انتخاب کردین ، ولی این به ما ربط داره که وقتی شما در یک جامعه اسلامی فعالیت هنری میکنین ، حق ندارین هجارهای اسلامی رو در شبکه های اجتماعی بشکنین ، حق ندارین هنجارهای نیکول کیدمن و ... بسط بدین .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
حدیث داریم که اون دنیا هر کسی با علایق و دلبستگی هاش محشور میشه .
تبریک میگم آقای فرزین
حرف دیگه ای ندارم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بزن قددش :)
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ممنون از خبرگزاری دانشجو که در مورد مسائل اجتماعی جامعه دغدغه داره و به روزمرگی نیفتاده. اگر این اطلاع رسانی ها ادامه داشته باشه، هرچند با شیبی ملایم اما مطمئنا تعداد زیادی از هموطنان ما اینها رو بهتر میشناسن. خود من گاهی اوقات آهنگای ایشون رو گوش میدادم و از بعضی هاشم خوشم میومد، ولی از این لحظه آهنگای ایشون رو تحریم می کنم. اگر هرکدوم از ما به وظیفمون عمل کنیم اینها یا مجبور میشن خودشون رو اصلاح کنن و یا برن همون جایی که داشتن چنین فرهنگی رو تبلیغ میکنن.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اصلا مگه فیسبوک و..... فیلتر نیست شما با چه فیلتر شکنی رفتین آی شلوغ !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
دادا ی «اینستاگرام» نه فیس بوک
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
حکایت این جماعت حکایت رطب خورده ایست که منع رطب میکنه
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
رطب خورده را اشتباه مثبت دادم.
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
آقا فرزاد من شما رو به چالش سطل خاک دعوت میکنم برای حمایت از مردم بی گناه غزه
مردشی اینو انجام بده
يه بنده خدا
Germany
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
فقط محض اطلاع شما ميگم
آقاى فرزين کنسرتى براى حمايت از مردم مظلوم غزه برگزار کردن
هادی صبحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
باسلام توجه ...توجه ...توجه یک موضوع این است که فرد باید خودش رشد کنه ویزرگ بشه اگه یک چیز رو که هنوز بزرگ نشده وحقیر وکوچک هست بیخودی بزرگ کنیم گندش درمیاد وفساد آفرین میشه ...درکل مبحث وموارد زندگی همین جور تو کشور ما افراد را بدون اینکه ظرفیت داشته باشند بزرگ نشون میدم اینم میشه آخر وعاقبتش این رو یک بار هم گفته بودم
یاسمن بهداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
سلام
از تمام عکس العمل های مناسبتون در خبرگزاری دانشجو تشکر می کنم
حصار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
فرزاد فرزین کدوم ...هه... از چش من ک افتاد .
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ازبس آمار سایتتون پایین بوده اومدین یه خواننده ی پرطرفداری که هواداران میلیونی داره روهدف قراردادین برای به حاشیه کشیدنش تاآمارسایتتون بالابره؟شما که دم ازدین میزنین واعتقاداتون کامله وتاحالاهیچ گناهی نکردین وازهمه پـــاک ترین چرااومدین بااین حرفای بی سروتهتون میخوایین یه هنرمند که برای کشورش اینهمه افتخار آفرینی کرده روبه زیربکشید؟آیامدل جدیدامربه معروف اینه که توی رسانه و باداغون کردن اعصاب هواداران وخوداین خواننده آبروببرن؟آقایان دینی،لازمه بدونین هرشخصی درمقام امر به معروف کردن قرار نمیگیره!وتااونجایی که اکثریت مردم وشمامیدونیم ایشون به شما هیچ توهینی نکرده بلکه شما به ایشون ومیلیون ها هوادارشون بی احترامی کردین!واین خداست که ناظروشاهدبرهمه چیزه نه بنده ی خدا وخداست که تصمیم گیری میکنه!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
کدوم افتخار افرینی؟؟؟خوندن اهنگ های پر از مسئله یا ساخت کلیپ هایی ... یا همنشینی با سگ؟؟؟؟ یا ...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
آقای فرزین خودش این ها رو گذاشته هواداراشون نگاه کنن ، ما هم به عنوان یه بیننده و هوادار فقط نظر دادیم . میگم احکام اسلام بی خیال ، یه وقت خدایی نکرده آقای فرزین نارحت نشه !
eli
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
مهسا خااااااااااااااااانوم نمیدونم داری از چی میسوزی اما خبرگزاری دانشجو اینقد طرفدار داره که نخواد برا افزایش کاربراش به چنین کارهایی دست بزنه این اخبار برای آدمای امثال توئه که سرشون کردند زیر برف این کشور نیاز به آدمهای ریز بین و جوانان واقع بین داره نه اینکه چشمشون رو روی همه حقایق ببنده خانوم این راهی که میروی به ترکستان است بهتره یه مقدار راجع به حرفایی که میزنید تامل کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
واقعا چقدرم افتخار آفرینی کردن - واقعا ما اگه ایشونو نداشتیم به چی میخواستیم افتخار کنیم !!!!
علیرضا بهادرانی
Germany
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
سلام دوستان
مهسا خانم اگه قرار بود که این سایت به دلیل پائین بودن آمار بازدیدش طرفداران میلیونی!!! خواننده مورد علافه ی شما را جذب کنه که الان نباید تعداد منفی هایی که شما گرفتی از مثبت های شما اینقدر فاصله داشته باشه!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
میلیووونها طرفدار؟!! پاپ ژان پل سوم!!! :)
ناشناس
Germany
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
چشم صداوسیما و جناب ضرغامی روشن با این الگوهایی که به جوونا ارایه میدن.... یکی از نویسنده های معروف طنز هم چند ماه قبل عکس خودش رو در حال خالکوبی کردن منتشر کرده بود که واقعا تهوع آور بود و تاسف برانگیز
Nafas
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
با اینکه طرفدار سر سخت اقا ی فرزین هستم و خییییییییییییییییلی دوستشون دارم با بعضی از جملات شما موافقم
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
بنده برای شما تاسف می خورم که این آدمها را بحساب می اورید این فرد شعورش وعقلش اندازه همان حیوانی است که بغلش کرده است.
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
:-) کار این خواننده را تایید نمیکنم اما حق ندارید اینجور اهانت کنید.

سگ خواندن یک انسان قاعدتا با روح ادعای خبرگزاری دانشجو مبنی بر دفاع از شعائر دینی همخوانی ندارد

دیدار بودن بدون رعایت ادب و اخلاق اسلامی یا به داعش ختم میشود یا به فتنه88
حسين صادقي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
با سلام وتشكر از شما.
زياد جاي تعجب نداره . به نظر من نظر آقاي سلحشور در باره هنرمند !!!!؟؟؟؟ هاي كشورمون تا حدي درست بوده. اينها اكثر زمينه و پتانسيل دارن تا مثل فراهاني فاسد برن خارج و اونطوري ابروي هر ايراني رو ببرن اينها اكثرشون شناگر خوبي هستن فقط آب نيست آب باشه شناگر هاي خوبي هستن. درضمن با ياسين خوندن به گوش اينها فرقي نميكنه بايد برخورد شود موعظه و پند و نصيحت پر رو ترشون ميكنه
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
خیلی ببخشید...
ولی خودمو میگم خدایی نکرده زلزله بیاد تو شهرمون زیر آوار زنده بمونم کسی پیدام نکنه بعد از امید اولم خدا ک چی میخواد و ادمایی ک نتونن منو پیدا کنن منتظرم نسلهای دیگه همین سگ نجسی ک شما میگید درموردش جونمونو نجات بده...
حالا این عاقا یکم لوس شده خخخخخخخ ایشااله ک خدا ب راه راست هدایتش کنه آمین
ناشناس
Netherlands
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
هر وسیله ای هر حیوانی حتی هر انسانی باید د رجای خودش قرار بگیره

اون کفشی که به پای این سگ رفته و قطعا باعث آزار حیوون شده باید به پای فقرا و پابرهنه ها بره

اون سگ هم به جای اینکه تو خونه باشه و همدم بعضیا، باید طوری تربیت بشه که تو آتشنشانی یا هلال احمر با پلیس یا مثلا نگهبانی از گله و... ازش استفاده کنن یا اگرم به درد اینا نمیخوره بره تو طبیعت

جسارتا بعضی از آدما هم جای اینکه بشن الگو و عشق و مراد یه عده، باید تشریف ببرن یه فکری به حال خودشون بکنن
eli
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
استفاده از سگ به عنوان یه نجات دهنده یا هر چیز دیگه با نگه داشتنش به عنوان حیوان خانگی بسیااااااااااااااااااااااااااااار متفاوته
-
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
همین سگی که نگهبانی میکنه، آدما رو پیدا میکنه یه حقوقی داره که تو اسلام اومده و الان جامعه بشری اونو رعایت میکنند. و اون هم عقیم نکردن سگه که به عنوان رعایت حقوقشه، ما این حیوانو برای اینکه تو خونمون نگه داریم از حقوقش میگذریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
هرکس با همدم و هم جنس خودش که باهاش سنخیت روحی داره زندگی میکنه دیگه - این اقا هم ...
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
بله تفاوت داره حق با شماست بنده هم گفتم نسلهای دیگه همین سگ ن همین سگ تزیینی تفاوتو احساس کردم
ولی نجس پاک بودن هیچ کس جز خدا در قران و معصومین نمیتونه در موردش نظر بده ما هم اگر این عاقا هرکاری کردی مربوط ب خودشه و خودش پاسخ گو میباشد هیچ کسی ن پیامبران ن امامان اینطوری ک ما برخورد میکنیم نمیکنن؟این عاقا قبل ازمعروف بودن ادم خودشه مال خودشه ما باید یاد بگیریم ب خودمون گیر بدیم خودمون خیلی کار داریم تا بشینیم بقیرو نصیحت کنیم با اینطور چیزا فقط سرمون گرم میشه
ن پیامبر ن هیچ کدوم از امامای ما در جکومتی ک داشتن هیچیو هیچیو ب مردمانشون زور نکردن و فقط راه نشون میدادن با محبت بعد از اون ادما بودن که تصمیم میگرفتن ولی امان از زوری ک نمیدونم کجای اسلامه من نشنیدم ک هرچی میکشیم از اینه زور...
eli
Germany
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
جناب ایشون الان یه فرد معمولی نیستن و متاسفانه الگوی بچه ها و جونای ما هستن پس نگید به خودشون مربوطه ایشون رو یه قشر بسیار مهم تاثیر گذارند
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
امیر حسین جان چی گفتی؟
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
مشکل ما دقیقا همینه ک میگیم این عاقا این کارو نکنه چون الگو هست ولی برعکس باید ب جوونای خودمون یاد بدیم ک هرکسی هرکاری میکنه نباید از اون تقلید کو کورانه کرد و هر چیزیو برازنده شخصیتش ندونه ولی همش میگیم اینا این کارو نکنن یچون جونای ما یاد میگیرن!
اگر سست بودنه جوونه تبدیل ب قوتش کنن این جوون هرچیزیو قبول نمیکنه ولی اینقدر چیزهای مختلف ک نمیدونم خوبیش چیه بدیش چیه از بچگی گفتن انجام بده یاد گرفتن هرکاری هرکس میکنه اونا هم میکنن ب قوت اختیار و تفکر جوونا باید برسیم تا گیر دادن ب این عاقا
تو مدرسه از بچگی ب بچها یاد بدن تفکر کنن ن تقلید کوکورانه تا ب این دردا مبتلا نشیم 1 ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت کوکورانست حدیث داریم...ایشااله ک جوونای ماهم یاد بگیرن تفکر کردنو در مورد هرچیزی ....
مسلمون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
خون بدن ما هم نجسه ولي تا وقتي تورگ داره كار مهمشو انجام ميده نجس بودنش مهم نيست اما وقتي بريزه تو ليوان ابت ديگه اون ابو نميخوري پس اگر سگ يك كار مفيد انجام ميده دليل نميشه كه ورداري ببري براش كفش بخري يا بغلش كني يا هر چيز ديگه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
خلایق هرچه لایق
انشاالله با هم محشور بشن
البته بلانسبت سگ بیچاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
مرسی
ناشناس
Netherlands
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
دفاع شجاعانه از هاپو! :-) عمق درک و دغدغه بعضیا خیلی جالبه بعد ما غصه این رو میخوریم که چرا چالش آب یخ و این حرفا راه میندازین... خب درکشون همین مدلیه از دنیا
علی
United States of America
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
سلام
لطفا از امثال این آقا دیگه خبر نذارید، چون عشق شهرت هستند و خودشونو به هر کاری می زنند برا شهرت.
خودمون باعث معروفیتشون نشیم بهتره.
فعلا که با حضور این جنتی هر ننه قمری خواننده و فیلم ساز و .... شده.
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
شما از چیزی خبر نداری لطف کن نظر نده اقای فرزاد فرزین خواننده ای نیست که با حضور اقای جنتی وارد این عرصه شده باشه بلکه الان نزدیک به ده ساله که توی کار خوانندگی هستن
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
پس مهاجرانی باعث شده هر ننه قمری خواننده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
بعضی آدمها ظرفیت شهرت رو ندارند ، مشکل عمده این آدمها بی تقواییه
مهدي.
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
من اصلا اسم اين بچه سوسول رو هم نشنيده بودم چه برسه به صداش و معروف بودنش. زياد به اين افراد توجه نكنيد چون مثل هايي از قديم وجود دارد كه نمشود در اينجا مطرح كرد ولي حرفهاي قديمي ها چقدر جالبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
حتما شما توی غار زندگی میکنید که اسمش را نشنیدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
منم فقط اسمشو شنیدم - حتی یه اهنگم تا حالا ازش نشنیدم
دوستدار ... سگ ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
جغدر بدبخت هستن اونا که اینهارو الگو قرارمیدن
مجید دلبندم
Germany
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
واژه ها و جمله بندی شما
از هر دو مورد
سه غلط املایی و چهار ایراد جمله ای دارد
شما زیاد حساس نشو
پوستت خراب میشه .... هاااااا
نیم وجبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
خواسته توذوقش نزنه شده آدم بددد
mehran
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
در ضمن شما منتقد نیستی دشمنی میدونم نظرم تایید نمیشه ولی گذاشتم بخونین تا یه جاتون بسوزه عوضیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
برو به جهنم .....
رتتتتته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
بی تربیت!!!!
گذری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
بنده ی خدا درست حرف بزن ببینیم چی میگی؟! الآن طرف صحبت شما کیه؟ بعدش هم این چه وضع حرف زدنه؟
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
خدا شفات بده عوض....
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
اول اینکه باید بهتون بگم که کلمه شأن خودشون متوجه شدن و سریع عوضش کردن ولی متاسفانه شما اون و ندیدین
بعد از اونم کسی و تو قبر کسه دیگه ای نمیزارن شما هم برو یه جا دیگه امر به معروف کن اینقدر که امار سایتتون پایینه خبر از این خواننده گذاشتین تا امار سایتتون بره بالا
شماها چرا کارای دیگه اقای فرزین و نمیبینین؟چرا وقتی توی فستیوال مسکو برنده شدن چیزی ننوشتین؟چرا وقتی اولین کنسرت 3d و گذاشتن چیزی ننوشتین؟
میدونم که نظرم و تایید نمیکنید ولی همین که خودتون میخونین واسم کافیه
بعد از اونم باید بهتون بگم که به درخواست ما هواداراش از سگش فیلم گذاشته و دلش خواسته
افقفغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
متآسفم برای هوادارهایی که درخواست فیلم از سگ یه آدم را دارند .
lmahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
دوستان، من نه طرفدار آقای فرزینم نه مثل بعضی از دوستان که انقدر جسورانه راجع به نجاست سگ نظر دادند عالم دین. فقط حرف خبرنگار عزیز را تایید می کنم که در هر جامعه ای چه مومن و چه گبر و کافر نباید هنجارشکنی کرد. اما سوالم اینه در قرآن کریم چرا راجع به نجاست سگ حرفی به میان نیامده، حتی از پیامبر ص هم حدیثی نداریم فقط از امام صادق ع حدیث هست. چرا 13 معصوم علیهماسلام دیگر در باره نجاست حیوان باوفا سخنی نگفتند؟
کمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
نظر امام صادق به تنهایی کافی نیست ؟ ما که مجتهد و فقیه نیستیم که بخوایم استنباط احکام دینی بکنیم . وقتی فقها با مراجعه به قران و سنت میگن سگ نجسه ، ما باید قبول کنیم . خیلی شک داریم اگه ، بریم درس بخونیم چهل سال ، مجتهد که شدیم ، مسئله ی نجس بودن یا نبودن سگ را پیگیری کنیم .
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
شما اگه علم داشتید میدونستید که هم توی قرآن و هم احادیث آمده که سگ و خوک نجس هستند! چون شما اطلاع ندارید یعنی نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
میشه ب من بگید کجای قران نوشته سگ نجسه؟احادیث امامان ما نقلش از کیه؟ایا در مورد صحت وجود این احادیث اطلاع دارید؟من ی ادم بی اطلاع لطفا ب من ادرس و قدرتی نشون بدید ک به صحت این حرف برسم ن کتبای علمای دین چون اینا معصوم نیستن وگرنهحقوق من با اونا پیش خدا برابره اگر استناد قانع کننده دارید بفرمایید من این سگو افرینش خدا میدونم و افرینش خدارو ب همین راحتی نجس تلقی نمیکنم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
از ادمای حقیری مث این اقایون بعض اینم نمیشه انتظار داشت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
ااا به هنرمندان ارزشی حاج حسن توهین می کنی الان فیلتر میشی
واقعا که اسم خودشم گذاشته فرهنگی
بازرس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
بدبختی آدماست دیگه...
ی موی اتو کشیده و مدل دار ی گردنبند و دست بند و ی شلوار و پیراهن پشت و جلو کوتاه (ک همجاشون معلومه) با ی سگ دستشون شده این روزا فرهنگ آدما!!!
خدا رحم کنه اینا شدن مردهای این زمونه..
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
هر ادمی مسول کار خودشه و در قبرخودش میره اگر جامعرو خراب کنه خودش جواب میده کسی جز خدا حق قضاوتشو نداره بالخره این ادم انسانه همون حقوقی ک خدا برای این ادم گذاشته برای ما هم گذاشته حس برتر بینی نداشته باشیم.
هیچ پیامبری و هیچ امامی در کل پیامبران خدا هیچ چیزیو ب مردمانشون زور نکردن در حکومتی ک داشتن مردم ازاد بودن و میتونستن انتخاب کنن ک چطوری باشن دینشون چی باشه چیکار کنن چیکار نکنن و در اخرم خودشون مسول بودن ولی...راضیم ب رضای خدا ولی ای امان...
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
نهی از منکر و واکنش نشان دادن به گناه آشکار ، از دستورات دین ماست . این دخالت در زندگی خصوصی نیست . عکس العمل نشان ندادن به گناه آشکار که جامعه را به فساد سوق میده ، گناهه و توجیهی هم نداره آقا
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
آقا امیرحسین پس خدا ، پیامبران و امامان ما برای شوخی امر به معروف ونهی از منکر رومتذکر شدن؟آیا دراسلام سگ نجس هست؟
آیا باید تذکر داده بشه که سگ نجسه؟
قرآن میگه: کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ تَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ لَوْ آمَنَ أَهْلُ الْکِتابِ لَکانَ خَیْراً لَهُمْ مِنْهُمُ الْمُؤْمِنُونَ وَ أَکْثَرُهُمُ الْفاسِقُونَ
بریم ببینم تو قرآن در مورد امر به معروف و نهی از منکر چقدر آیه اومده. بریم ببینم خدا تو کتابش گفته هر کی تو گور خودش میخوابه .پیامبر اکرم : هرگاه امر به معروف ونهى از منكر نكنند، واز نيكان خاندان من پيروى ننمايند، خداوند بدانشان رابر آنان مسلّط گرداند ونيكانشان دعا كنند امّادعايشان مستجاب نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
انشااله ب جایی برسیم ک بتونیم ب مردمان خوب کشور خودمون یاد بدیم برای خودشون و خدای خودشون زندگی کنن و ن ب مود بقیه اینطوری اگر یاد بگیرن هیچ وقت این سگ ک میگن نجسه و مخلوق خداست بهونه حرص بعضیا نمیشه چون همش دنبال تابلو کردن بقیه ای چون خودمونو معصوم میدونیم من امام رضارو خیلی ارادت دارم بهش ولی امام رضا قربونش برم خیلی دلم هواشو داره ایشااله قسمت بشه همه با هم بریم پابوسش با این عظمتش ی سگ ک میگن نجسرو راه داد تا تو حرمش تا دم ضریحش بره هیچکسم نفهمه سرچ کنید تو نت هم فیلمش و هم عکسش هست ک گریه میکرد نمیتونم در موردش نظر بدم چون خدا و معصومین میدونن نجس هست یا نه و ن ادعای دینها... این هم بنده خداست این ادمم بنده خداست هرکسی مسول کارای خودشه انشااله ک هرچی صلاح خداست عاقبتمون ب خیر بشه
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
فکر نمیکنم ی سگ جامعییرو بتونه ب فساد بکشونه فساد در چیزیه ک ازش اطلاع نداریم مث اینکه هرچیزیو ک بهمون گفتن خوبه گفتیم چشم بدون تفکر در موردش اگر قرار ب چشم گفتن بود ک ما با حیوون چ فرقی داشتیم بببخشید بلا نصبت جمع.
کارایی بعضی وقتا میکنیم ک هیچ چیزی در موردش نمیدونیم و فقط گفتن خوبه؟سگ نجسه؟معصومین پیامبران فرمودن ب روی چشم ادعایی نداریم ولی اگر قراره برای ی سگ اطلاعات دینیمونو ب رخ بکشیم من دستام بالاست بدون ادعاولی 1 ساعت تفکر در مورد چیزی ک ادمی میگه ک مث ماست میگه اینکارو بکنید ن اصلا تفکر کنید از هفتاد سال عبادت کور کورانه بله چشم شما درست میگید بهتره...این حدیثه هرچیزیو قبول نکنید بدون دلیل تفکر کنید در موردش از هفتاد سال عبادت بهتره
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
اگر قرار بود اسلام ب همین راحتی مردمو قانع کنه ک به به چ چیزه خوبی خداوند هیچ معجزه ای برای پیامبرانش قرار نمیداد ک مردم ایمان بیارن ب قدرتش و وجودش بله چشم گفتن تو درست میگی برای ادمای ضعیف و بدون تفکره در مورد هرچیزی حتا نجاست سگ دنبال دلیلش باشید ون صرفا گفته بعضی ادما ک میگن و میگن و باز هم میگن...
یاعلی
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
من اگر شان رو شعن مینوشتم خودمو از برج میلاد مینداختم پایین!!!!!!!!!
مریم
Germany
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
به نظر من هم صداش قشنگه هم ترانه هاش....
اما زندگی خصوصیش به من مربوط نیست هرکار دوست داره بکنه ، هرکی هم دوست داره الگو بگیره یا نگیره!
به نظرم ولی اشتباهه آدم ها رو به خاطر داشتن یه حیوون در خونه شون قضاوت کنیم و از اون بدتر اینکه بد و بیراه بگیم، اونم ما که مثلاااااا مسلمونیم.....
امیدورام راه دین رو اشتباه نریم....
يكي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
برداشت شما ازمسلموني چيه؟
هیثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
آقا اجازه....من میدونم....بگم؟؟؟؟اسلام التقاتی!
جیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
التقاطی دادا نه التقاتی
جامعه هوادار فرزاد فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
فرزاد فرزین بی تقواست ؟ این را در کامت ها خواندم شما مگر در زندگی فرزاد فرزین هستید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
انشاا... به پای هم پیر شین اقای فرزین
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
سطح سوادش تو حلقم یعنی....!!!!!
عقل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
وقتی عده ای با هم تو یه جامعه هستن باید وظیفه خودشونو بدونن. نمیشه که هرکسی یه گوشه ی کشتی رو سوراخ کنه بعد بگیم به ما ربطی نداره ..
عقل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
وقتی عده ای با هم تو یه جامعه هستن باید وظیفه خودشونو بدونن. نمیشه که هرکسی یه گوشه ی کشتی رو سوراخ کنه بعد بگیم به ما ربطی نداره ..
sepideh
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
ضمنا اقای فرزین در مورد اون غلط املایی بعدا عذرخواهی کردن
و فکر میکنم همچین مسئله مهمی نیست برای هرکسی از این اشتباهات پیش میاد یا شایدم شما جز انسانها نیستین که اشتباه کنین!!!!
yahoo
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
چقدر ------ شبیه خودشه
fariba afshar
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
با سلام بایذ با اشاعه فرهنک غرب مبارره کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
زندگی خودشه ب اینا چ اصن؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار