کاش دست هیچ دانشجویی به فیس بوک، وایبر و واتس آپ نرسد/ "خلاء عاطفی" بلای جان عفت دختران دانشجو
گزارش اختصاصی «خبرگزاری دانشجو» از خوابگاه دخترانه-2
کاش دست هیچ دانشجویی به فیس بوک، وایبر و واتس آپ و... نرسد. شما نمی‌دانید دانشجویی که وقت آزاد دارد در خوابگاه تفریحی جز رفتن به این گونه شبکه‌های اجتماعی ندارد! متاسفانه من شاهد هستم بسیاری از همکلاسی‌های خودم از طریق این شبکه‌ها به بیراهه کشیده شدند. درست است کسی که با خانواده‌اش زندگی می‌کند هم ممکن است درگیر این شبکه‌های اجتماعی شود اما شاید درصدش پایین‌تر باشد.
تعداد نظرات: ۱۷
علیرضا بهادرانی
Germany
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
مشکل از این شبکه های اجتماعی نیست!
مشکل از نداشتن فرهنگ استفاده از این شبکه هاست...
وگرنه یک دانشجوی دختر موقعی که اینها هم نباشد در خوابگاه نمی ماند و در خیابان دنبال خلاء عاطفی اش می گردد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
آقا علیرضا قبول داری دسترسی به این شبکه ها راحتتر و کم دردسرتره از دنبال کسی توی خیابون گشتن؟اینطوری هم کسی نمیفهمه و هم ابروت نمیره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
میخوای منم مشکلات خوابگاه خودمو بگم؟! همه چیز که به امنیت جسم و آبرو مربوط نیست! بعضی شبها با فریاد هم اتاقی هامون از خواب پا میشیم و ساعتها صرف آروم کردن و پاک کردن اشکاشون میکنیم؛ نه بیمار روانی در کار هست، نه فیس بوک و نه تاکسی با مرد ریش دار! این دخترا همه دخترای موقر و متینی هستن فقط استرس و افسردگی داره ذره ذره وجودشونو خشک میکنه و همه مسئولین اون بیرون خوابن! ما که بزرگتریم مجبوریم وانمود کنیم مقاومتریم و همه چیز روبراهه، اشکای مارو کسی نمیبینه چون با قطره های دوش حمام شسته میشه! مشکل اینه که تو این مملکت همه وایسادن یه مشکلی پیش بیاد تا برن حلش کنن؛ کسی به پیشگیری اهمیت نمیده! 100 درصد دخترای دانشجو با درجاتی متفاوت موجودات استرسی و افسرده ای هستن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
خواهر من مجبور که نیستی! برو شهر خودت درس بخون! لیسانس لیسانه! چرا خودت رو اذیت میکنی؟!
ناشناس
Spain
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
تمشکل اینجاست که دستور خدا رو کنار گذاشتیم به دنبال فمینیست بازی رفتیم. اگه ازدواج دایم در درجه اول و در درچه دوم ازدواج موقت رو در بین جوان ها رواج می دادن الان وضع این نبود.
هاتف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
من آماده کمک رسانی به این قشر افسرده هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
همچنین پسرا
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
خدا به داد مادران آینده برسه
سیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
خدا به داد پدران آینده برسه! کلا خدا به داد نسل جوان اینده برسه! فرقی نداره خانم یا آقاش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
باید می گفتی خدا به داد بچه های آینده برسه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
شمام که حرف بی سواد ها رو میزنید تا کی ما باید چوب بی فرهنگی بعضی ها رو بخوریم آقا ما که فرهنگش رو داریم و عفتمون رو هم نمیفروشیم و برای ارتباط با خانوادمون در شهرستان استفاده میکنیم ما باید چیکار کنیم؟!!!!
میری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
با کاش کارا درست نمیشه
کاش میشد
اما بچه های ما تو خلا هستن
احتمالا باید کاری کرد
دانشجوی خواجه نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
سلام
من ساکن خوابگاه اندیشه ام.
اما این دیوانه مزاحم رو نه تا حالا دیدم و نه چیزی ازش شنیدم همه ساعتی هم شده که این کوچه رو بیاده اومدم ،ممنون که مشکلات خوابگاهی رو بررسی می کنید اما مواظب باشید اغراق نکنید فردا مادر من و پدر من اگر این نوشته رو بخونند واقعا نگران میشن،در صورتی که اوضاع انقدر ها هم سیاه و بد نیست،واقعا به خود آدما بستگی داره که چی برای خودشون بخواند خلاء عاطفی و هم اتاق شدن با افراد مختلف و ... تاثیرش رو زمانی میذاره که تو بخواهی که تاثیر بگیری!!!
با تشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
رست است قدری زندگی با افرادی که از نظر قومی و فرهنگی متفاوت هستند سخت می‌باشد اما باید این نکته را هم از قلم نداخت که در تمام این سختی‌ها شما با فرهنگ‌ها و قومیت‌های گوناگون آشنا می‌شوی و
از قلم نداخت !!!
فک کنم غلط املایی داشته باشی...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
از دانشجویی استفاده کنید مثل ما نشید حسرت بخورید
سیدحامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
سلام
من قصد طرفداری ندارم.اما تا زمانی که ازدواج، اشتغال و مسکن فراهم نباشه ودانشجو به آینده امیدوار نباشه با این راهها خودشو سرگرم میکنه.مسولین به داد مملکت برسید. عده زیادی از دانشجویان دارند از بین میرن( نه جسمی که روحی).ده سال دیگه متوجه این حرفم میشید.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
این افراد ( دانشجویان) به سن بلوغ رسیدن و باید ازدواج کنن. اینقدر لقمه رو دور سرتون نچرخونید. اگر سریعا نیاز های انسان به صورت شرعی جواب داده نشود، اونوقت آروم آروم از طریق غیر شرعی جواب داده می شه. مثل جریان آب می مونه که هرجا جلوش رو ببندی، از یک جای دیگه برای خودش راه باز می کنه. بدونید که طبیعت رودخانه، در جریان بودنه، اگر جلوی رودخانه سد هم که بزنن به طور پیوسته دریچه های سد رو برای مصرف و خالی شدن فشار پشت سد باز می کن تا سد نشکنه. "مدام به دنبال خیال خام بستن راه ها باشید تا به بینیم به کجا می رسید". جای اینکه در مورد طریقه هموار کردن راه های شرعی باشید (ازدواج)، مدام می رید در مورد چیز هایی تحقیق می کنید که از بدیهیات هست. البته گناه این قسم اشتباهات به گردن حاکمین کشور هست.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار