تجمع دانشجویان به مسائل خوابگاهی و صنفی در دانشگاه خواجه نصیر/دانشگاه تعهدی در خصوص ارائه سرویس رفت و آمد به دانشجو ندارد
معاون دانشجویی در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو"مطرح کرد:
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به تجمع روز گذشته دانشجویان گفت: تجمع در اعتراض به هزینه سرویس رفت و آمد بود که دانشگاه هیچ تعهدی برای سرویس رایگان به دانشجو ندارد.
تعداد نظرات: ۲
دانشجوی خواجه نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
با سلام خدمت آقای معاون دانشگاه
من دانشجویی هستم که هر روز صبح و عصر از سرویس استفاده می کنم و برای هر مسیر 750 تومان می دهم جمعا برای هر رفت و آمد 1500 تومان.
هم چنین یک سوال؟
بقیه دانشگاه ها که سرویس دارند و با برنامه زمانبندی منطم تر از خواجه نصیر آیا خارج از ضوابط دانشگاه است.
با توجه به پراکنده بودن این دانشگاه به نظر هر انسان ذی عقلی موجود بودن سرویس جزء ملزومات است و تعهد نداشتن دنشگاه در این مورد شانه خالی کردن از بار مسئولیت است.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
پول سرویس ندارید بدهید ؛علاف کردن دانشجویان ترم اول و عدم واگذاری خوابگاه به آنها هم پول می خواهد یا دریافت ودیعه خوابگاه در روز اول ورود دانشجو در حالیکه سنوات قبل در انتها دریافت می شد آنهم شامل همین است پس بهتر است بگوئید در دولت تدبیر به گدائی افتاده اید در حالی که افزایش بودجه داشته اید ؛ آیا این اعمال انتقام گیری از دانشجو در قبال استیضاح وزیر نیست که خود می خواهید محیط را متشنج نموده و آن را گردن دانشجو بیندازید
ارسال نظرات
آخرین اخبار