اموال سازمان بازنشستگی متعلق به پدرانتان نیست، خون‌بهای مستمری‌بگیران است/ حقوق بازنشستگان کفاف نان خالی را هم نمی‌دهد
قاضی پور در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو":
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این مطلب که هیئت امنای سازمان بازنشستگی باید در حفط اموال این صندوق کوشا باشند، گفت: سازمان بازنشستگی متعلق افراد کم‌درآمد کشور و بازنشستگانی است که سی سال عمر خود را برای این کشور و مردم گذاشته‌اند، اما حقوق این عزیزان حتی کفاف نان خالی را هم نمی‌دهد.
تعداد نظرات: ۳
مدرس زمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
خدا حفظش کنه یعنی عشق منه قاضی پور! ای کاش میتونستم بهش رای بدم... ای کاش همه نماینده هامون اینطوری بودن
ف - ابیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
خدا پدر آدم حقگو را بیآمرزد .آنهم از این قشر مظلوم که عمرشان را پای به ثمر رساندن این مدیران و نسل مدیر امروز سوخت کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
خبرگزاری دانشجو نظراتم را یا اصلا انتشار نمیدهد و یا بعد از برداشتن خبر از روی سایت آن را منتشر میکند همچنین گاها دسترسی به آرشیو اخبارتان را محدود می کنید که این نوع برخورد با نظریات مردمی نوعی بی احترامی به مخاطبان و کسانی که زحمت می کشند و نظریات خویش را جهت اطلاع عمومی و برسم امانت بشما می سپارند تا منتشر گردد و شما براستی امانتدار خوبی نیستید چرا که نه تنها حرمت حرفه خویش را نگه نمی دارید و بر اساس سلیقه ی و سیاست مورد نظر خودتان عمل می کنید و به منتقدان با این کارتان {عدم انتشار نظریات مردمی } و نوع تفکرتان {انتشار نظریات مردمی بعد از برداشتن خبر از سایت} توهین مینمایید لذا برایتان عمیقا متاسفم و تقاضا دارم در رفتارتان تجدید نظر بفرمایید توصیه ام از سر خیرخواهی میباشد . والسلام
ارسال نظرات
آخرین اخبار