کد خبر:۳۶۴۳۱۷
یادداشت/ در واکنش به اظهارات مجری صدا و سیما؛

خانم نامداری! در حریم خصوصی شما 50 هزار نفر عضو هستند!

راستی سرکار خانم حریم خصوصی! حریم خصوصی شما 50 هزار تا آدم تویش است؟! به خودت زحمت نداده‌ای گزینه private را در صفحه‌ات روشن کنی، آن وقت سخن از نقض حریم شخصیت می‌زنی؟ یعنی شما متوجه نیستید که تمام این عکس‌ها جلوی چشم لااقل 50 هزار آدم قرار می‌گیرد؟ آن 50 هزار تا غریبه نیستند؟ شوخی می‌کنی انصافا؟!

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ سیده سارا توانگر ـ مزاحمش شده بودند، با موتور، دو سه پسر جوان، یک بانوی جوان چادری، صحنه را که دید دوید سمت آنها؛ رفت که از ناموس شیعه دفاع کند، با قمه گردن‌ش را فواره خون کردند. خونش رفت. بیهوش شد. در بیمارستان برای رهبرش نوشت: «به من می‌گویند به تو چه مربوط بود؟ حریم شخصی مردم را به چه حقی نقض کرده‌ای؟ مگر خود آن دختر، پدر و قیم نداشت که تو پریدی وسط؟ اما آقاجان! این کار را کردم تا "امر به معروف و نهی از منکر" در این جامعه نمیرد. برای امر به معروف و نهی از منکر خون دادم تا لبخند رضایت را بر لب شما و امام زمان ببینم..» و پر کشید و "علی خلیلی" شهید شد. همین چند ماه پیش، پیش چشم بی‌تفاوت ما ...

 

در این مملکت امر به معروف و نهی از منکر مدت‌هاست غریب افتاده و مدت‌هاست با دستاویزهایی مانند حفظ حریم شخصی و "اول خودت را اصلاح کن" و این مغلطه‌ها، دارند امر به معروف و نهی از منکر را می‌کُشند که می‌دانند حیات جامعه شیعه به همین رکن رکین است؛ که می‌دانند اهمیت بی‌همتای آن را در کلام معصومین؛ که می‌دانند مرگ این فریضه چه بیماری‌هایی را ارمغان می‌آورد برای جامعه ... و البته محرم و عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) که فلسفه قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردند هم نزدیک ...

 

بله خانم نامداری! خلط بحث شما، مسبوق به سابقه است؛ از همان صدر اسلام. از همان موقعی که می‌گفتند زندگی مردم به تو چه ربطی دارد؟ مگر تو خدایی؟ همان موقع که می‌گفتند تو خودت را اصلاح کن و بعد به کار مردم برس. همان موقعی که تمام ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین این شبهه‌ها را پاسخ گفتند و بی‌شمار حدیث و روایت فرمودند در اهمیت امر به  معروف و نهی از منکر. همان موقعی که پیامبر رحمت در پاسخ به این شبهه‌ها فرمود: "خداوند دشمن می‌دارد کسی را که نهی از منکر نکند". همان موقع که فرمود "هرگاه امت من امر به معروف و نهی از منکر را رها کند باید آماده جنگ با خدای متعال شود..."

 

ما مدت‌هاست آماده جنگ با خدا شده ایم! از همان موقعی که بدحجابی را دیدیم و با همین بهانه‌هایی که شما در یادداشتت آوردی سرمان را پایین انداختیم، استغفراللهی بالا انداختیم و گفتیم خدا هدایتش کند!

 

و آن یک بدحجاب فردایش شد دو تا و سه تا ... و حالا کار به جایی رسیده که منِ بچه مذهبی، جرئت نمی‌کنم به فسق علنی دختر‌ها و پسرها در جامعه کوچکترین واکنشی نشان بدهم که خدایی نکرده دخالتی در حریم خصوصیشان(!!) نکرده باشم...!

 

راستی سرکار خانم، حریم خصوصی! آن روزی که مرد قلچماق در میدان کاج سعادت آباد تهران و جلوی چشم بی‌تفاوت ما، آن زن جوان را کشت هم می‌گفتی حریم خصوصی مردم را نقض نکنید؟! اتفاقا آن حریم خصوصی بود. زندگی شخصی آن دو تا بود. همه مردمی هم ایستادند و جان دادن آن زن جوان را تماشا کردند، همه آنهایی که گوشی در آوردند و از جان دادن آن زن بیچاره فیلم گرفتتند هم همین طور فکر می‌کردند که به ما چه! خودشان می‌دانند و زندگی خودشان...!

 

آدم زیرکی هستی خانم نامداری! مثل همه کسانی که با این بهانه‌ها، امر به معروف و نهی از منکر را چال کرده‌اند و دارند به خمودی مذهبی‌های این ممکلت می‌خندند...

 

مرا ببخش که بلد نیستم جلوی اشتباهات بی‌شمار این چنینی سکوت کنم. مرا ببخش که بلد نیستم در برابر بدحجابی و حرمت چادری که زایل می‌شود، سرم را پایین بیندازم. نه خیر. من جای برادر و خواهر علی آقای خلیلی هستم که حاضرم بمیرم و این بازی‌ها را با مقدساتم نبینم...

 

راستی سرکار خانم حریم خصوصی! حریم خصوصی شما 50 هزار تا آدم تویش است؟! همه پسرهایی که می‌آیند و در حریم خصوصیت، قربان صدقه چشم و ابرویت می‌روند هم محرمت هستند؟! یعنی کلا 50  هزار نفری فامیلید با هم؟!

 

یعنی شما نمی‌دانی انتشار داوطلبانه این عکس‌ها در فضای اینترنت یعنی وجه عمومی عکس‌ها؟ یعنی حالا که حریمت خصوصی شد، هر عکسی و هر اتفاقی را که در زندگیت می‌افتد در صفحه‌ات می‌گذاری؟!

 

تو حتی به خودت زحمت نداده‌ای گزینه private  را در صفحه‌ات روشن کنی، آن وقت سخن از نقض حریم شخصیت می‌زنی؟ یعنی شما متوجه نیستید که تمام این عکس‌ها جلوی چشم لااقل 50 هزار آدم قرار می‌گیرد؟ آن 50 هزار تا غریبه نیستند؟ شوخی می‌کنی انصافا؟! یعنی متوجه نیستید که تمام این اتفاقات زیر ذره بین رسانه‌ها هستند؟ کاش، حداقل سطح شعوری برای رسانه‌ها و مردم هم قائل می‌شدید!

 

این‌ها الفبای حضور در تلویزیون است؛ اینکه حواست به زندگی اجتماعی‌ت باشد. اگر با این موارد آشنا نیستید که وای بر مدیران بالاسری‌ شما و اگر می‌‌دانی و نقضش می‌کنی باز هم  وای مدیران بالا سری ...

 

راستی چه قدر زیرکانه از تمام حرف‌های مستندی که در گزارش مطرح شده بود، فرار و به مظلوم‌نمایی متوسل شدید؛ راستی چه متبحری در مظلوم‌نمایی! والا من مثل شما بلد نیستم فرار رو به جلو کنم؛ من می‌نشینم و به اتهاماتی که در مطلب شما مطرح شده، پاسخ می‌دهم؛ باقی‌ش می‌ماند با خدا و مردم مهربانی که این مرقوم را می‌خوانند.

 

گفتی "انگ دروغ و نفاق زده‌ایم"، گفتی "بهشتی و جهنمی‌ت کرده‌ایم"، گفتی "برداشت خود خوانده" کرده‌ایم. گفتی "تجسس و حرمت‌شکنی" کرده ایم. گفتی "دین را ملعبه بازی م کرده‌ایم" و گفتی و گفتی و گفتی. اما می‌گویم...

 

گفتم در مصاحبه‌هایت دروغ گفته‌ای، همان جا هم سندش را آوردم؛ گفتم جلوی دوربین و پشت دوربینت فرق می‌کند، سندش را هم فی‌المجلس آوردم و گفتم این دقیقا معنای واژه "نفاق" است. گفتم در برنامه‌هایت یک طرفه به قاضی رفته‌ای و معاون وزیر مملکت را ضایع کرده‌ای؛ همان جا هم جزئیات برنامه را گفتم. گفتم داری حرمت چادر را می‌شکنی و همان جا هم عکس‌هایی که خودت داوطلبانه در فضای عمومی منتشر کرده‌ای را برای استناد سخنم آوردم. اما نگفتم بهشتی هستی یا جهنمی. این را تو به دروغ به من منتسب کرده‌ای. هیچ جا برداشت خودخوانده نکردم؛ تجسسی هم نکردم که معنای تجسس یعنی آن که بیایم از آلبوم شخصیت عکسی را بردارم نه آن که عکس عمومیت را که تو با رضایت خودت و داوطلبانه منتشر کرده‌ای باز نشر کنم. تو دغدغه دینی مرا بازی با دین خواندی؛ تو امر به معروف و نهی از منکر را بردن آبروی مومن خواندی. این‌ها دروغ و تهمت بود که نثارم کردی اما همین حالا حلالت می‌کنم...

 

راستی وقتی برایم رجز شکایت قضایی خواندی، خندیدم! به خاطر تمام این سال‌هایی که در بهترین دانشگاه این مملکت "حقوق" خوانده‌ام و به خاطر بلاهت این تهدید و اتفاقا قابل تعقیب بودن این تهدید به لحاظ  قانونی و حقوقی و به خاطر تمام این سال‌ها که در رسانه‌های این مملکت می‌نویسم.

 

نه! من اهل رجز خواندن نیستم اما در برابر رجز خوانی تو تمام قد می‌ایستم، دست بر سینه می‌کوبم و می‌گویم: من، سیده سارای توانگر به شدت از شکایت قضایی شما استقبال می‌کنم. می‌گویم: پای واو به واوِ حرف‌هایم بوده و هستم. می‌گویم: آن قدر یادداشتم منطقی و پر واقعیت بود که پای واو به واو کلامم بایستم. می گویم اگر قرار باشد شکایتی در کار باشم، آن قدر مستندات محیر العقول و آن قدر دروغ ها وقیحانه و آن قدر تهمت و افترایی بر من زده اید  در چنته دارم که از همین حالا نتیجه مطلق دادگاه محرز و مشحص باشد. می‌گویم آن قدر نکاتی که بدان اشاره داشتم واقعی بوده که حتی خودت و دوستانت هم قادر به پاسخ‌گویی نخواهید بود.

 

که اگر قادر به پاسخ بودی، به جای مظلوم‌نمایی همیشگی‌، به جای فرار رو به جلویی که در آن استادی، پاسخ درست و درمانی به حرفهایم می‌دادی؛ گفتم با فلان مجری روی انتن پربیننده گفتی و قهقهه زدی و مردم را به اعتراض کشاندی. این واقعیت نبود؟

 

گفتم بعد از یک سال و نیم و بعد از طلاقت یک دفعه میدان‌دار رسانه‌ها شدی و شروع به مصاحبه و گفتگو کردی، نکردی؟ تعداد مصاحبه‌های این دو سه ماه خودت را شمرده‌ای؟ یعنی یک دفعه به صورت اتفاقی بعد از طلاقت همین جوری یک هویی آمدی در اینستاگرام؟!

 

گفتم عاشقانه نوشتنت صدای مردم را هم درآورد. که منظورت کیست و برای که می‌نویسی. این اتفاق نیافتاد؟ حتماً باید تمام این نظرات منتشر شود که نتوانی زیر این همه واقعیت بزنی؟

 

گفتم جلوی چشم غریبه‌های نامحرمی که عکست را می‌بینند، عکس‌هایی با آرایش غلیظ و بدون رعایت حریم حجاب منتشر کرده‌ای؛ نکرده‌ای؟ گفتم حرمت چادر را نگاه نداشته‌ای و با رفتارهای خارج از چارچوب، حرمت چادر را زایل می‌کنی. نکردی؟ این عکس‌هایی که در صفحه‌ات منتشر کرده‌ای را مگر کسی جز خودت منتشر کرده؟ حواست به دوربین فلان خبرگزاری در قشم نبود؟ مگر من این عکس‌ها را از آلبوم شخصی‌ات دزدیده‌ام؟ نه خواهر جان! من هم جزو همان 50 هزار تا حریم شخصی‌ات هستم و این عکس‌ها را خودت با کمال میل برایم منتشر کرده‌ای! من هیچ گاه نگفته‌ام از احساس پاهای خنکت برایم صحبت کنی، من تو را به خاطر حجب و حیایی که از چادری‌ها می‌شناسم دنبال کرده‌ام. ولی تو از پای خنک و مهمانی و سلفی دانشگاهی و صد البته عاشقانه‌های عجیب و غریب و... برایم صحبت می‌کنی.

 

راستی اگر آن عکس‌ها، زشتی نداشت چرا همان دیروز صبح همه آن‌ها را حذف کردی؟ مگر تصاویر در حریم شخصیت نبود؟! مگر عکس‌ها بلااشکال نبود؟ پس دیروز صبح چه شد یکهویی؟!

 

راستی  اگر به قول خودت جرئت اتهام زدن و قضاوت درباره بقیه را نداری، پس چند خط پایین‌تر با چه منطقی نوشتی "خیلی‌ها پشت نقاب ظاهر الصلاحی پنهان شده‌اند"...

 

بله خانم نامداری! تو همینی هستی که در صفحه‌ات. تو اتفاقا از چادرت نان خورده‌ای. اتفاقا به چادرت مدیون هستی که اگر نبودی، همه تو را به نام چادرِ بر سرت نمی‌شناختند. این جا را اشتباه آمدی خواهر جان؛ تمام هشت سال آنتنی که در سیمای ملی داشتی و تمام شهرتت به خاطر همین چادر است که روی سرت است. اتفاقا اگر یک نفر در این مملکت از چادرش نان خورد باشد، آن یک نفر شخص شخیص سرکار والا هستی!

 

راستی ممنونم که معنای مهمانی زنانه را به من یاد دادی. لابد آن بنده خدا با ریش قشنگش هم خانم بود و من اشتباه دیده‌ام! راستی ممنونم که آن کامنت ناشناس را به سایت سیاسی مرتبط کردی! که اصلاً معلوم نیست از کجا به چنین نتیجه محیر العقولی رسیده ای کلاً...!

 

نه خواهر جان! در این صدا و سیما و این سینما و این فرهنگ استحاله شده ما، هیچ نقشی نداریم. ما بچه‌های آقا مرتضای آوینی هستیم که گفت در این مملکت همه آزادند مگر بچه حزب اللهی‌ها...

 

ما بلد نیستیم کسی را محدود کنیم. ما فقط با دغدغه‌هایمان می‌نویسیم. این هنر مال آنهایی است که این روزها، عمل کثیف و خبیث اسیدپاشی‌های اصفهان را به زلف همفکران من گره زده‌اند. حزب‌اللهی جماعت همیشه قربانی تصور لولوخُرخُره‌ایِ شما بوده، حال آنکه همیشه هم مظلوم بوده و مظلوم‌ترین در این مملکت...

 

راستی خانم ادب و احترام! دیده‌ای در صفحه شخصی و حریم خصوصیت چه ناسزاهایی به من و خانواده و مقدساتم روانه شده؟ دیده‌ای هودارانت مرا "سگ و خر" خوانده‌اند؟ حرمت‌شکنی هوادارانت را ندیده‌ای؟ البته من انتظار ندارم این‌ها را پاک کنی. تو فقط موقعی که کسی صحبت از وقایع تشییع شهید در دانشگاه امیرکبیر می‌شود بلافاصله ورود می‌کنی و ملت را بلاک می‌کنی. چون آن خیلی اتفاق بدی است ولی ناسزای گفتن بی‌شمار به یک آدم و خانواده اش اصلا چیز بدی نیست! شاید هم مغایر اصول دموکراسی و آزادی بیان است!

 

راستی شنیده‌ای که دوستت دیروز صبح زنگ زده و گفته که می‌داند من از فرزاد حسنی پول می‌گیرم؟! من؟ فرزاد حسنی؟! رشوه؟!!! یعنی این‌قدر بی‌شرفم که قلمم را، آزادگی‌ام را، دغدغه‌های مقدس دینی‌ام را به پول فلان آدم بفروشم؟! اصلاً همسر سابق حضرت والا مرا می‌شناسد؟ من تا بحال فرزاد حسنی را از نزدیک دیده‌ام اصلا؟! به نظر شما اسم این حرف‌ها اتهام و دروغ نیست...؟

 

راستی سرکار خانم صداقت! واقعا عکس منتشر شده عکس خواهر و مادر تو نبوده؟ حیف که اخذ حیا می کنیم وگرنه تصاویر کامل و بدون سانسور را منتشر می کردیم تا طشت رسوایی دروغی که امروز صراحتا و با وقاحت به رسانه ها گفتی بر زمین بیافتد. راستی خیلی اخذ حیا می کنیم وگرنه تمام گفتگوهایی که این دو روزه با ما شده و بعد دروغ پردازی هایی که در رسانه ها کرده اند را منتشر می کردیم تا همه بفهمند برخی رسانه ای ها چه بی حیا دروغ می گویند و به ساعت نرسیده،‌سخن خود را در رسانه ها تغییر می دهند... 

 

سرکار خانم آزاده! من تمام این فحاشی‌ها را به خودم و خانواده‌ام که در این یکی دو روز هوادارانت روانه‌ام داشته‌اند، تمام این اتهام‌ها را و تمام این دروغ‌هایی که درباره‌ام روانه داشتی، روی دست می‌گیرم، به خدای داور نشان می‌دهم و می‌گویم من برای فریضه دین تو نوشتم و اینچنین جواب گرفتم...

 

بله خواهر جان! اگر بنا به زردگرایی و زرداندیشی بود، دیروز بلافاصله بعد از پاک کردن پست‌هایت، تیتر درشت می‌زدیم: نامداری حرف‌هایش را پس گرفت. کلی هم کلیک می‌گرفت البته. اگر بنا به زردگرایی بود همان روزی که از همسرت طلاق گرفتی خبرش را در بوق و کرنا می‌کردیم و کلیک می‌گرفتیم. نه اینکه حرمت حریم شخصی‌تان  را نگاه داریم که البته خودت بزرگترین ناقض حریم شخصی خودت و آن بنده خدا بودی...!

 

اگر بنای ما بر بی اخلاقی بود اصلاً رجزنامه ات را - ولو آنکه تماماً تهمت بود و تخریب- منتشر نمی کردیم؛‌مثل خیلی ها که جوابیه شما را منتشر کرده اند و انگار اصل مطلب ما را ندیده اند اصلا...! اگر دنبال کلیک بودم مصاحبه‌های بی‌شمارت را مخابره می‌کردم و به قول شما کلیک نوش جان می‌کردم اما این کار‌ها از دوستان عزیز همکارم در خبرگزاری دانشجو سر نزده و نخواهد زد...   

 

خیلی حرف‌های دیگر هست که خیلی زیاد کلیک می‌گیرد ولی حریم شخصی است و می‌ماند بین شماها و خدایتان و من بر خودم حرام می‌دانم که درباره‌شان صحبت کنم...

 

اما اگر دغدغه‌مندی برای رعایت حریم قدسی چادر زردگرایی است، من افتخار می‌کنم که آدم زرداندیشی هستم. اگر امر به معروف و نهی از منکر زرداندیشی است بله! من یک زرداندیش تمام عیار هستم. اگر نگرانی از دروغ گویی‌های ناجوانمردانه شخص شخیص شما، تندروی است، بنده مفتخرم به تندروی!

 

نه عزیز جان. به خدا شخص تو هیچ اهمیتی نداری. حتی اگر الان دارم فقط همین یک بار جوابت را می‌دهم، والله به خاطر مهربانی و دل صاف و ساده هوادارانت است. این همه دغدغه‌مندی برای آن 50 هزار تا آدم مهربان و دلسوز و عزیزی است که دارند از تو تأثیر می‌پذیرند و خبر از بازی‌های رسانه‌ای‌ت ندارند...

 

سرکار خانم نامداری. این مملکت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بیمار است. بیمار از جنس همین خلط بحث‌هایی که شما کرده‌ای. اگر روزی به خاطر سکوت من و امثال من، قبح بدحجابی و هزار گناه دیگر در این جامعه ریخت اما بگذارید لااقل حریم آسمانی چادر دریده نشود و تو را به خدا عطر یاس مادرم فاطمه را از چادر من نگیرید...

 

ختم کلام؛ بر خلاف تهمتی که چند باره به من زدی، اما تمام کلام من، بوی سنت و سفارش پیامبر مهربانی‌ها را می‌داد. عطر "هیات منا الذلة" اربابم حسین را. عطر درِ گوشی‌هایی که امیرالمومنین به جایش می‌زد توی گوش سربازان نهروان و جمل. اتفاقا در همین لحظه که در حال نوشتن این مرقوم هستم با وضو نشسته‌ام پای رایانه؛ اتفاقا دارم خودم را برای محرم اربابم آماده می‌کنم. نه طعنه‌های تو و کنایه‌های همفکران بی‌معرفت تو مرا از این کار‌ها جدا نمی‌کند؛ تو در یادداشتت این همه اتهام و دروغ علیهم نوشتی اما این مدل فکر کردن، این مدل رفتار کردن و این مدل دغدغه داشتن افتخار دنیا و آخرت ماست...

 

هر چه قدر دوست داری به من اتهام بزن اما... "وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم؛ که در طریقت ما کافریست رنجیدن..."

 

 

 

مطالب مرتبط:

خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
هاله
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
دمت گرم خوب جواب دادی..مردم خیلی ساده هستن،من خودمم باور کرده بودم که چادرش از روی اعتقادش اما بعدا که بیشتر باهاش آشنا شدم فهمیدم یه خاطر اینه که با چادر بیشتر دیده میشه،یه کتابی از یه نویسنده ی آمریکایی خوندم توش نوشته بود برای این که دیده بشین و به چشم بیایید باید برعکس دیگران و برعکس مد،لباس بپوشید به خاطر متفاوت بودنتون حتما همه سرشونو برمی گردونن طرفتون،وقتی ارایش زیاد ولباسهای انچنانی مد هست شما ساده تیپ بزنید تا دیده شوید خانوم نامداری دارن از همین اصل استفاده میکنن چون به شدت تفاوت را نشون میده از طرفی هم خودشون رو از خانومهای با حجاب متفاوت میکنن و طوری دستاشونو بیرون میذارن که با خانومهای با حجاب فرق داشته باشن تا دیده بشن،نامداری و امثال نامداری خوب بلدن چه طور بپوشن تا دیده بشن
133
68
محمدمهدی تقوایی
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
مطلبی که خانم توانگر نوشتن کاملاً خوبه و درست؛ هم خود مطلب و هم جوابیه‌شون اما به نظر بنده تیتر کمی تنده. در عین حال با کمال قاطعیت بار دیگر تأکید می‌کنم مطالب خانم توانگر درباره این شخصی که درباره‌ش نوشتن و البته شخص خودش ارزشش رو هم نداره ولی متأسفانه الگو(!) قرار گرفته، لازم ضروری و دارای ثواب بود. احسنت و مرحبا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
بعد از مدتها.. امروز بسیار مشعوف شدم که هنوز هم کسانی هستند که بر خلاف بنده گنهکار(که در این روزمرگی خیلی چیزها برام عادی شده متاسفانه) ترک امر به معروف و نهی از منکر نمیکنند و به آقامون بیش از پیش وفادارند.
احسنت به این خواهرم...
احسنت به این همه غیرت...
خدایا غیرت را از مردان ما و حیا را از زنان ما نگیر و البته به قول این خواهر عزیزم نفاق را از ما دور کن...
154
57
مهرداد
Canada
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
شما ادم حسودی هستی. و به نامداری حسادت می ورزی. اگه راست میگی منتشر کن
15
15
سما
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
نه افراط نه تفریط هردو تند رو هستید
7
4
پری
Germany
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
گل گفتی به خداحررفاتو بایدباآب طلا نوشت.اینم که گفته فرزادبهت پول داده معلومه خودش ازاین کارا زیادکرده .متاسفم برات خانوم نامداری.
92
41
پری
Germany
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
واینکه خواستم بگم خودت روآماده کن چون اون دنیابابت تهمت ها دروغ هایی که به فرزادحسنی کاملا غیرمستقیم وبه تازگی مستقیم نسبت دادی روباید واو به واروجواب بدی.
چون مردم نمیدونن بین شماچی بوده ماها که میدونیم دیگه سرماروکه نمیتونی شیره بمالی!!!
44
51
مینا
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
تو چه طوری میدونی ناقلا نکنه....
امربه معروف ونهی ازمنکر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
خواهر درود برشما
ایشالا مادرمون زهرا همیشه پشت وپناهتون باشه......
140
49
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
خیلی خوب بود
125
46
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
دمت گرم آبجی
126
54
برادر شهید خلیلی.....
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
ایشون یه بار عکس سلفی خودشون رو با ارسلان قاسمی منتشر کردن و نوشتند که من برادر نداشتم و ارسلان جای داداشمه....! و بنده فقط چند خطی به ایشان نوشتم که حرمت چادر حضرت زهرا(س) را نگهدارد ولی جواب کامنت من به کاری جز بلاک نبود...هر که هست باشد فقط حرمت شکنی نکند....
126
46
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
درود بر شرفتون خانم توانگر
157
68
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
جوابیه خوبی بود
متاسفانه بعضی از طرفداران این مجری که بعضا تخصصی هم در دین ندارند نظرات احساسی میدن ولی در کل این جوابیه شما خوب بود
176
66
Tnt
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
یکی بیاد واسه من توضیح بده این خانم نامداری با بقیه مجریا و بازیگرا چ فرقی میکنه ک گیر دادید بهش!!؟؟؟
گر قرارست مست گیرند ، در شهر هرآنچه هست گیرند
عبد خدا
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
تقصیر خودمان بچه حزب اللهی هاست که صداوسیما وسینما به دست این جور آدمهای کثیف وپلشت افتاده است ،این خانم برای رسیدن به تریبون سیما پشت چادرش چهره کثیفش را پنهان کرده ومتاسفانه مدیران سیما را با چدرش فریب داده
میم.آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
درست هم‌زمان‌با انتشار اون مطلب شما در مورد خانم نامداری، بنده هم در صفحه شخصی ایشون از این رفتارها انتقاد کردم.
همون لحظه خانم نامداری با تگ کردن بنده،مرقوم فرمودند: ببخشید، بیشتر دقت می کنم!
با خودم گفتم چقدر انتقاد پذیر.
اما اواخر شب،وقتی که بحث خوابید. متوجه شدم چقدر قشنگ برخی ها بازی میکنند!!
چرا که اون نظرات من و این جواب، همگی پاک شدند و بنده بلاک.
حیف که ماهم احترام میزاریم به حریم خصوصی که اون بحث در صفحه ایشون مطرح شد و پاک شد.
والا من عکس از صفحه گرفتم از این عذرخواهی.
قبول باشه ریاتون!!
6
5
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
بابا واقعا ایول به این قلم ، واقعا خیلی خوب جواب دادین ، از ته دلم حال کردم که شما در عین عصبانیت بسیار منطقی هستین. خانم توانگر ما با شما همفکر و هم عقیده ایم.
5
10
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
باشه تو خوبی.... تو اصلا کی هستی خانوم توانگر؟؟؟ واقعا آدم علافی هستی
15
9
یاس
United States of America
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
روحانی مچکریم
5
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
سارا خانم یه عکس از خودت میذاشتی....
8
6
سید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
دمت گرم ابجی اجرت با حضرت زهرا
5
11
شاکری نیا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
خانم توانگر واقعا بجا و زیبا نوشتید.
حرف دل خیلی ها بود.
7
8
طرفدار حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
با سلام به همه دوستان و خوانندگان فهیم
هرشخصی با اندک هوش میتواند به حقیقت این حرفها و نظرات پی ببرد.ممنون ازخانم توانگر که با این همه تهمت و آزار حاضرنشدند به هرروشی برای اثبات حرفها وعقایدشان متوسل شوند. مردم ایران اسلامی ما فهیم هستند و با هرعقیده و ظاهری باشند طرفدار حق و حقیقت هستند وقضاوت خواهندکرد...
جامعه ما به افراد حق طلبی چون شما بسیار نیازمنداست.موفق باشید.یاعلی
5
7
کیانی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
احسنت...تکبیر...
7
43
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
ممنون خانم توانگر
قدر این قلم رو بدونید و مثل الان تو راه درست خرجش کنید
7
29
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
چی بگم والا ! واقعا نمیدونم ! چون فقط دارم صحبت های لفظی رو میخونم اما نه از ذهن و نیت خانوم نامداری خبر دارم نه از شما !
الله اعلم !
اما اینو میدونم که آمران به معروف و ناهیان از منکر واقعا ارزشمند هستند !
4
1
ناشناس
United States of America
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
آقا مهران شما که متخصصی شما شرایط امر به معروف و نهی از منکر رو بگو.فک کنم دیگه تو دبیرستان باید خونده باشی.بترسید از این کار زشتتون.وقتی هم که ایراد تون رو می گیم شما میشین متخصص ما احساساتی
4
2
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
خواهر عزیزم، سیده سارا توانگر
بابت این بیان صریح و احساس مسئولیت شما در قبال فرضیه الهی و مظلوم امر به معروف و نهی از منکر، سپاسگزارم.
سربلند و پیروز باشید
6
4
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
خواهر عزیزم، سیده سارا توانگر
بابت این بیان صریح و احساس مسئولیت شما در قبال فرضیه الهی و مظلوم امر به معروف و نهی از منکر، سپاسگزارم.
سربلند و پیروز باشید
6
9
زری
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
خواهر عزیز و حزب الهیم امیدوارم نظر من رو سانسور نکنی اګر ادعای به حق بودن داری نظر من رو تو صفحه ات بذار اتفاقا خودمم یک چادری ام
1
0
ولی ویزاده
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
سلام دمتون گرم
ولی صلوات بفرستید
5
3
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
سلام
رعایت عدالت و مساوات از توصیه آقا امیرالمومنین است.
احساس میکنم در نوشته اولتون یک تند رفتید.
بنظرم این بحث ادامه پیدا نکنه بهتره
63
1
میبدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
با وجود اینکه خودم رسانه ای هستم متاسفانه اولین بار است افتخار آشنایی با قلم شیوا و منطق استوار و روح متعهدانه خانم توانگر را یافتم؛ خانمی از تبار سادات. حقا مرحبا به شهامت و منطقت و حبذا به قلم قوی و بسیار رسایت خانم توانگر. فوق العاده زیبا و متین و دقیق نوشته اید؛ در هر دو مطلب. عالی و فوق عالی. اگر امکان دارد پست الکترونیکی خانم توانگر را برای بنده ارسال بفرمایید تا در زمینه یادداشت های اینچنینی از قلم و اندیشه قوی شان دیگران را هم بهره مند گردانیم. اگر امکان دارد و جسارت نیست؛ لطفا.
9
9
میبدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
عالی تر عالی. انسان ذره ای درک اجتماعی و اعتقای داشته باشد، تردیدی در اتقان منطق این سیده نمی کند. تعجب میکنم چطور برخی سایت های مثلا اصولگرا چشم بسته مطلب خانم توانگر را زیرسوال برده اند. انصافا مطلبشان فوق العاده بود. من برای ایشان یک جزء قران نذر کردم که به زودی خواهم خواند. درود بر پدر و مادرش. جان گرفتم با این مطلبش که از روی عرق دینی نوشته است. درود بر شرفش. خیلی مایلم شماره تماس که نه، ایمیل ایشان را برایم بفرستید تا از قلمشان برای سایتی دیگر دعوت شود
9
32
طاهري
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
سركار خانم اگه همون اول شما حرمت نگه مي ذاشتيد اين مسائل پيش نمي اومد ،شما بايد به محبوبيت اين خانم فكر ميكرديد...كه مردم دوستش دارن و به اجراش علاقه دارن نميبايد اينجور رفتار ميكرديد...يه بچه ابتدايي ميدونست كه اين حرفا نبايد براي كسي كه الگو هست زده بشه...در ضمن شما الان مظلوم نمايي نكنيد و توپ رو به زمين ايشون نندازيد...و تموم كنيد اين موضوع رو ،و با احساسات مردم بازي نكنيد...
95
11
فایزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
جوان مردی و آزادگی به مرد بودن نیست. زن باش ولی اینگونه برای اعتقادات مثل یک شیر مرد بجنگ. احسنت به شما خانم توانگر کاش مردهای این زمانه کمی از غیرت تو را داشتند.
17
44
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
چقدر قشنگ فرمودید:اگر روزی به خاطر سکوت من و امثال من، قبح بدحجابی و هزار گناه دیگر در این جامعه ریخت اما بگذارید لااقل حریم آسمانی چادر دریده نشود و تو را به خدا عطر یاس مادرم فاطمه را از چادر من نگیرید...
22
25
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
عقده های شخصیتیتو آوردی تو متنت سیده منکر
51
14
یه بنده خدا
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
خیلی زشت بود این توهین شما به حرف های حق ایشون...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
سلام سارا جون. خدایی جواب منطقی دادی ها. اصلا مهم نیست که چی گفته این خانوم یا چه فحش هایی داده مهم اینه شما با این کارتون دارین بستر بیمار امر به معروف و نهی از منکر رو درمون می کنین. ایشالله با این کارتون جریان سازی کنین بقیه هم یاد بگیرن که مسئول هستن.

در ضمن آزاده جون باشه قبول چادر رنگی پوشیدی اما خداییش آرایشت چی؟
اصلا چه لزومی داره اسم فرزاد حسنی رو آوردی وسط و به سارا تهمت زدی؟ آقا فرزاد که از اولش سکوت کرد اما عید قربون اومد جانانه و هدفمند! نمایش خونوادگی شو داد. اصلا چرا قاطی می کنی عزیزم؟

به امید داشتن جامعه ای حسینی... آمین
9
44
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
دارین زیاده روی می کنید
36
8
بیست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.تزویر سکه ای دوروست که روی یک طرفش نقش خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.عوام خدایش را می بینند و خواص ابلیسش .اگر فریب خدایش را بخورید، شک نکنید سرتان را بر باد می دهد.
مختار
دشمن و دشمنان دوست نما با سه چیز به جنگ اسلام آمده اند:زر،زور و تزویر.
مرحوم دکتر علی شریعتی
واقعا امثال نامداری که تزویر کارند،به ظاهر مسلمانند اما در باطن از درون ریشه به تیشه اسلام زده و آن را بدنام می کنند.
مرگ بر وجود کثیف چنین انسانهایی...
9
17
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
ببینید
من الان با این عکسهای نامناسب ایشون مخالفم
ولی خواهشا کامنتم رو پاک نکنید
ببینید نهی از منکر شرایط داره خود این شکل نهی از منکر یه نوع منکره
شماتابحال چندبار مستدل مثل همین دوخبری که الان منتشر کردید به خانم نامداری تذکر دادین؟
خب شاید نمیدونسته. باور کنید
بعدهم دلیل نداره تمام دغدغه ها رو روی سر ایشون خالی کنید،از موضوع اسیدپاشی تا دغدغه های بچه حزب اللهی ها و تنهاییشان
نمبدانم خانم توانگر شما رساله خوانده اید؟
حداقل احکام نهی ازمنکر خوانده اید؟
من فکر میکنم همین که ایشون حاضر شدند عکسهای نامناسب روپاک کنن دلیل بر بی غرض بودنشه و الا
مقابله میکرد
نباید تمام مشکلات فرهنگی رو یکباره رو ایشون خالی کرد
گرچه من به ایشون نقد دارم ولی شما کاری کردین که من دلم براشون سوخت.....
25
6
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۴
سلام بر خواهر گرامی سیده سارا توانگر به کلام سیدشهدای اهل قلم اشاره خوبی کردی خواهرغیرتمندم.دراین مملکت همه آزادند حرف بزنند بجز حزب اللهی ها.خوب یاد گرفته اند عده ای با اداها و ادعاهای مذهبی ورود پیدا کنند به رسانه ملت شهدا وبا دعاها واستقبال این ملت در کشور صاحب زمان به شهرت برسند و به لطف بدور از عقلانیت و لحظه نظر بعضی مدیران بی کفایت سیمای انقلاب خونین ایران اسلامی صاحب تاثیر و صاحب جسارت های فتنه گونه شوندوغافل از این که هر حرکت صحیح و ناصحیح آنان بر ذهن و روح مخاطبانشان اثر گذار است با وقاحت تمام به ذهن و روح مخاطبانشان ضربه میزنند وبا وقاحتی بیشترهیچ مسپولیتی در خصوص ویران نمودن چهره یک زن مسلمان را برخود نمی پذیرند. خانم نامداری شما چه بپذیری وچه نپذیری حق الناس فرهنگی به گردن داری
10
11
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۴
حالا این نامداری هیچی اگه راست می گید به خانم کتایون ریاحی هم بپردازید که این روزا حسابی........
16
1
مهدی جهانزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
تا حالا سایت شما را ندیده بودم ولی درود به شجاعت و شرف نویسنده که حرف دل خیلی‌ها مثل ما رو که تریبون ندارند رو میزنه، امیدوارم هیچوقت تن به محافظه کاری ندید و طرف حق و مردم بایستید.
9
14
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
چادر خط قرمز بچه حزب اللهی است و هرکس به هر بهانه ای بخواهد آن را بازیچه قرار داده یا از آن سو استفاده کند باید انقلابی با آن برخورد کرد.
سرکار خانم توانگر به خاطر مواضع انقلابی تان و تلاش برای حفظ حرمت چادر و از اینکه حرف دل یه ملتو زدین از شما تشکر میکنیم.
صحبت های شهید همت را همیشه به خاطر داشته باشید: هر حرفی زدیم برچسب بارانمان کردند...... حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند.
اجرتان با مادرتان حضرت زهرا
التماس دعا
10
13
مصطفی حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
چه خبره تو خبرگزاری دانشجو!!! آخه می مردین این مقاله " چادر شما بوی نفاق ... " را درج نمی کردین. مگه خانم نامداری کیه که اینقدر بزرگش کردین. ایشان نه الگوی جوانان ماست و نه اصلاً محلی از اعراب دارن. این بنده خدا هم مثل خیلی های دیگه. ول کنین بابا. سایت خودتون را با این کش و قوس های الکی خراب نکنید.
7
10
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
با تشکر از آگاه سازی شما عزیز
یک نکته : این فرد بی ارزش ارزشی ندارد که خیلی رویش مانور دهی که فکر میکند خیلی آدم مهمی است هرکس حرمت چادر و اسلام را بشکند خود حضرت زهرا جوابش را میدهد گوشه ای از جواب هم از لبان مبارک شما خارج شده
آدم حقیری مثل این فرد سعی میکنند با این کلمات خودشان را بزرگ کنند
در پایان از سایت زیبای شما کمال تشکر را دارم
9
22
KASHMAR
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
عالی بود احسنت
14
17
مسیحا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
درود بر شرف شما
8
10
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
ازتون حسابی بدم اومده خانووووم نامداری....
8
22
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
هزار آفرین سیده خانم. خدا خیرتان دهد.
البته توقع نداشته باشید جوابتان را بپذیرند و استدلالهایتان را قبول کنند.
حیا و ایمان باهمند. هر کدام که نباشد دیگری هم می رود. نه جزء از ده جزء حیا در خانم هاست اما خانم نامدارای در حیا می لنگد و...
موفق باشید.
9
25
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
بی حیایی در فضای مجازی واقعا تاسف باره http://chat-2.blogfa.com/
خانم نامداری دست بکش از این حجاب ریایی
8
16
معافی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
سلام
جواب شما خواهر عزیزم به نامداری زیبا و دندان شکن بود
انشاا... خداوند حافظ شما باشد
امید است همه احترام چادر مادرمان را حفظ کنند
از سایتsnn کمال تشکر و قدردانی را دارم
8
21
جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
ب این دلیل اینجا مطرح کردم ک خودتون فیلدش رو گذاشتین وگرن ب شما هم خصوصی می گفتم
موفق باشید
1
0
مسیح مصطفوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
آزاده نامداری که نمونه فمینیسم چادری توی تلویزیون هست که نمونه های دیگرش توی دولت هم هستن

اما ابتدای پیام ایشون از قول شهید آوینی نوشتند که همه آزادند الا بچه حزب اللهی‌ها.
دوستان انقدر خیانت نکنیم به این شهید عزیز و مظلوم.
شهید آوینی در مقاله‌ای این جمله رو که مسعود بهنود برای در تنگنا قرار دادن حزب‌الله میگه، نقل و بعد رد میکنه.
اصلا به همچین جمله‌ای معتقد نیست ایشون

حالا هی هرجا میرسید بگید ما بچه های شهید آوینی هستیم که گفت فلان
برای مطالعه بیشتر:
http://nucleader.ir/
10
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
ولی حرمت مومن خیلی مهمه
هم شما اشتباه می کنید و هم ایشون ....
45
23
علی
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
با سلام
اینکه یک طرف حرف بزنه و فقط طرف بنشیه و بگذاره که به وی هر چه می خواهد تهمت بزنند که نشد کار
ناشناس
Germany
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
عالی بود خانم توانگر عالی خیلی کیف کردم
46
48
یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
سلام.خیلی خوب جواب دادید.
ولی من موندم چطور مسؤلای صدا و سیما خواب هستن!!!به جای اینکه تکلیف اقشار مختلف رسانه ای ها رو خودشون معلوم کنند،اجازه می دن این بحث ها حالات خصوصی و دونفره پیدا کنه.و در نهایت هم این تهمت ها و بی احترامی ها. (دقیقاً توی هر وبلاگ و هرجایی که این خانم طرفدار داشتند،بساط بی حرمتی و فحاشی به ملت هم دیده میشه)
مثلاً فکر میکنن با وارد کردن مجری های پرحاشیه و پرخطا گوی سبقت رو میخوان از ماهواره بدزدن؟
متأسفم برای صدا و سیمایی که از یک طرف به همچین مدلی از مجری ها و بازیگرها میدون میده و ازطرف دیگه برای دو روز عزای عمومی آیت الله مهدوی کنی،آرم شبکه ها رو سیاه میکنه.
کدوم رو باید باور کنیم؟ دم خروس رو یا علم حضرت رو؟!!!!
33
44
یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
درضمن دوستان بد نیست نگاهی به این لینک بندازید:http://paradox.blog.ir/1391/11/13/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C
این قصه سر دراز دارد و من مسولین و مدیران رو مسؤل درجه ی می بینم که این بساطها ادامه داره.
از همون ویژه برنامه ی نوروز93،شبکه 2،که الناز شاکردوست رو با اون وضع نامناسب آوردن و از ترس دوربین روش نمیرفت،هم میشه فهمید که صدا و سیمای ایران شده "بُکُش ولی مخاطب جذب کن!!!!"
20
29
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
پری ما که نمیدونیم بینشون چی بوده بگو تاماهم بدونیم چراطلاق گرفتن؟
12
0
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
جانا سخن از زبان ما می گویی.

ما چه گناهی کردیم که گرفتار انسان های بی مقداری مثل این مجری شدیم. هر ثانیه آنتن سیما ارزش بسیاری زیادی داره، این اشخاص با دعواهای خانوادیگی شون هدرش میدن. ما چه گناهی کردیم.

به نظرم چون امر به معروف و نهی از منکر رو کنار گذاشتیم. نتیجه اون هم شده پر رنگ شدن انسان های بی ارزش.

یه استاد دانشگاه
9
23
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
سلام..سید سارای عزیز فکر نمیکنی اگه قصدت واقعا امر به معروف هست خیلی تند رفتی....وبا این لحن بیرحمانه..من تا حدودی حرف های شما رو میفهمم ولی روش مطرح کردنش اصلا پسندیده نبود....متاسفم..خدا به همه مارآگاهی عطا کنه...
54
7
دختر چادری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
احسنت و هزاران بار تشکر از این احساس مسئولیت جرئت و جسارت برای امر به معروف و نهی از منکر
واقعا اگر بتونیم امر ب معروف و نهی از منکر را از مجریان و بازیگران سیما و سینما شروع کنیم جامعه کمتر به فحشا میرسه که به خدا عامل اصلی رواج بدحجابی همین افرادی هستن که متاسفانه الگوی جوونا شدن
واقعا درسته:
" تو اتفاقا از چادرت نان خورده‌ای. اتفاقا به چادرت مدیون هستی که اگر نبودی، همه تو را به نام چادرِ بر سرت نمی‌شناختند. ؛ تمام هشت سال آنتنی که در سیمای ملی داشتی و تمام شهرتت به خاطر همین چادر است که روی سرت است. اتفاقا اگر یک نفر در این مملکت از چادرش نان خورد باشد، آن یک نفر شخص شخیص سرکار والا هستی!"
11
19
امیر علی
United States of America
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
خدامی دوست نامداریه حال ازش بهم میخوره
3
18
یحیی
United States of America
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
بابا نامدارررررررررررررررررررررررررری بس کن دیگه حالمون بهم خورد دیگه میخوای بیای تی وی چکار کنی ی جنجال دیگه بشین زندگیتو کن
10
25
ناشناس
United States of America
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
خوب چادر سر نکن ابرو همرو بردی
11
22
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
سلام بر خواهر شریف وغیورم سرکار خانم توانگر: دغدغه ات را میستایم و ترا بخاطر این منطق محکمت در ثواب حضور سالهادر جبهه دفاع مقدس شریک میدانم.ولی خواهرم کوهها میجنبند ولی تو محکم باش و از این جماعت منافق ،پرمدعا و بی هنر ،هوچی و نان به نرخ روز خور ،ملعبه هواهای نفسانی وگرفتار در غرور شهرت نصفه ونیمه دنیای پست و مادی هرگز مهراس که الله معنا والله عل کل شی ء قدیر.بی هنران دنیازده مغرور منطقشان چیزی جز هوچی گری و بهم ریختن قاعده بازی نیست. از اینکه در جبهه مقابلت این جماعت قبیله گرا و متعصب به عصبیت جاهلی صف کشیده اند برخود ببال ومفتخر باش که در جبهه حق هستی.درود بر تو و سایت روشن بین دانشجویان!
















































9
28
پونه
Germany
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
براي ايشون (خانم مجري) كه اصلا بد نشده من مطمئنم كلي هم از شما مچكر هم هست كه باعث شدين چند صباحي دوباره برگرده به سر تيتر خبرها و فرصتي دوباره بوجود بياد براي توهين هاي طرفداران باايمان ايشون به همسر سابق اين خانم و همه كساني كه گفتند شايد يك درصد اين حرفا درست باشد.
8
16
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
شیر زن ایرانی
درووود بر شما
9
32
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
ولی فرج الله از کسایی انتقاد کرد که حقشون بود و فساد رو تو سینما ترویج دادند نه یک شخصی که مثل همه ماهها تو زندگی شخصی خودش شاید مشکلی داشته باشد ..
من از صمصم قلبم ارزو مندم شما با این قلم تواناتون از یک بازیگری که دنبال هر کثافت کاری هستش انتقاد کنید ..
نه این شخصی که مثل همه ماهها تو زندگیش مشکلاتی شاید داشته باشه ..
اگه قرار به مجازات کردن باشه اول باید شخصی رو مجازات کرد که با قمه دنبال مردم رفته نه کسی که از روی عصبانیت به یکی اخم کرده .و.
خواهشا اول قداره کشها رو مجازات کنید بعد کسایی که اخم کردند
25
1
.حاج حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
شجاعت شما قابل تحسین هست،خدا قوت
11
29
زهرا
Netherlands
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
امر به معروف و نهی از منکر هم قواعد خودش رو داره، یکیش اینه که باید خصوصی مطرح بشه و احساست طرف مقابل جریحه دار نشه، نه اینکه به شکل عمومی مطرح بشه و آبروی فرد ریخته بشه، این کار اخلاقی نبود، از طرفی طبق چه اصلی مجریان و هنرمندان الگو هستند؟! اونها هم آدم هستند و بشر جایزالخطاست! هرچند خانم نامداری به نظر من با مخاطبش صداقت داشته و تظاهر نکرده، این احساس به من منتقل میشه که تمام این نوشته ها از روی خصومت شخصی است!
37
10
جانباز شیمیایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
خواهر محترم عالی بود پاسخ شما.....پاسخی دادید که در آن بوی همرزمان شهیدم را احساس کردم.آری عده ای چادرشان هم بوی نفاق می دهد و این را برای ساختن دنیای شومشان می خواهند....خانم و آقای نامداری ها کم نیستند اما خدا چه خوب منافقان را رسوا می کند... ان شا الله خیر دنیا و عاقبت نصبیتان شود که حرف دل درمندان و دلسوزان را می زنید....یا علی
12
32
محمود حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
سلام و درود بر خواهر مبارزم سیدهسارا توانگر کاش ما مردها یکهزارم غیرت شما را داشتیم با تمام حرفهایت موافقم تو یک شیر زنی که مثل مولایم زینب بر تیرگیها فریاد کشیدی در این جامعه ای که هنرمان یا خوابیدن است یا خود را به خواب زده تازیانه تهمتها را بر جان خود خریدی تا فریادی باشی در این خوابگاه بزرگ فاطمه زهرا نگهدارت باشد ای یاور امام زمان
12
33
روشن گرحقیقت
Germany
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
شما فکر میکنی کی هستی خانم توانگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا واست متاسفم
نمود بارز خوارج زمان شمایید
آدمای خشک و متحجر فکر
38
20
ن.ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
من معتقدم آدم، هر گندی که هست باید واسه خودش و تو خلوت خودش باشه... وقتی وارد جامعه میشی و با مردم سروکار داری باید طبق شرع و قانون رفتار کنی، وگرنه هر حرکتی که از تو سر بزنه مخصوصا اگه سرشناس و معروف هم باشی ممکنه یه عده رو از راهی که دارن میرن منحرف کنه و حق الناس بیافته گردنت.ما توی جامعه در برابر کارها و رفتار ها و نوع نگاه و حرف هایی که میزنیم مسئولیم، اگه به زندگی خصوصی و حریم اعتقادی داری، پس چرا اینقدر راحت اون رو با هر کسی به اشتراک میذاری؟؟ دلت به اون چندهزار طرفدار خوشه؟؟ چه میدونی که همون ها از عکسها و نوشته هات علیه تو استفاده نکنن!
مشکل ما اینه که به آدم های رسانه ای اینقدر بها می دیم و بزرگشون می کنیم که خودشون هم واقعا فکر میکنن خبریه و هر جور دلشون میخواد جولان میدن...
13
17
مهدی زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
وای به حال این مملکت که قراره امثال اینها الگو واسه یه دختر و بانوی مسلمان باشن. خطاب به همه ی افرادی که مثل خانم نامداری و طرفداران "خود نمایی"هاشون (نه طرفداران خودش) هستن و میگن گوشزد کردن این مسائل دخالت در امور شخصی محسوب میشه باید گفت اگه این گوشزد کردن "دخالت و فضولی" محسوب میشد هیچوقت خدا در قرآن "امر به معروف و نهی از منکر" رو فریضه نمیدونست(آیه 104 س "آل عمران"). علاوه بر این در آیات و سوره های دیگه ای هم به اهمیتش اشاره شده. در ضمن این حدیث از رسول اکرم(ص) فکر میکنم خیلی شبیه به وضعیه که الان تو جامعه مون داریم:
"هرگاه [مردم] امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند، خداوند بَدانشان را بر آنان مسلط گرداند و نيكانشان دعا كنند امّا دعایشان مستجاب نگردد"
13
23
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
درود خدا بر شما ....زنده باشید و پایدار....و البته بنده از چندسال پیشتر عمیقا به تعاملات بسیار باز و بی حریم ایشان در رسانه ی ملی معترض بودم و به نظرم بروز و ظهور این روزها برای ایشان دور از ذهن نبود به سبب ذهن و باور نجیب و اصیل مخاطبان.
17
20
سيدسجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
سلام خانم توانگر ، واقعا جوابيه خوبي بود ، اميدوارم طرفداران ( بخوانيد شخصيت پرستان) ايشون هم اين متن رو بخونن
19
28
مهتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
حجاب خانم نامداري دغدغه شماست
19
5
مجید فرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
آفرین این الگوهای پوشالی را باید ترکاند
17
28
مهتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
آ» بنده خدا بهترين تريبون ها را در اختيار دارد راديو، تلويزيون
7
14
مهتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
چه خوب كه دغدغه حجاب داريد خدا قوت ولي ايكاش اول به جاي رسانه اي كردنش شخصا حداقل يك بار اين حرفها را از نزديك و روبرو به ايشان ميگفتيد
26
11
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
بسیار خوشحالم که هنوز هم هستند انسانهای شریفی که تا پای جان ایستاده اند برای جان بخشیدن به امر به معروف ...
و حتی حاضر نیستند نفسی بکشند در فضای منکر
18
31
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
عالی بود
17
29
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
من به فکر این خانم نویسنده موافقم اما با روشش نه
شما اگر می خواستی امر به معروف و نهی از منکر کنی نباید تو خبرگزاری این کار رو می کردی
بعید می دونم نمی تونستی یه قرار ملاقات با خانم نامداری بزاری و حرفها و نظرات خودتون رو می گفتی.این چه روشیه
من بیش از این که فکر کنم شما داری یک رفتار مصلحانه انجام می دی حس می کنم داری یه کار خبرنگاری و رسانه ایی انجام می دی.
45
9
بیینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
تنها به شعر جناب حافظ اکتفا می کنم
نه هر که چهره بر افروخت دلبری داند/ نه هر که آینه سازه سکندری داند
نه هر طرف کله کج نهاد و تند نشست/ کلاهداری و آیین سروری داند
2
2
ناشناس
Iraq
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
دمت گرم خانم خیلی خوب جواب دندان شکنی دادید موفق باشید
21
45
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
سلام بر خواهر شریف وغیورم سرکار خانم توانگر: دغدغه ات را میستایم و ترا بخاطر این منطق محکمت در ثواب حضور سالهادر جبهه دفاع مقدس شریک میدانم.ولی خواهرم کوهها میجنبند ولی تو محکم باش و از این جماعت منافق ،پرمدعا و بی هنر ،هوچی و نان به نرخ روز خور ،ملعبه هواهای نفسانی وگرفتار در غرور شهرت نصفه ونیمه دنیای پست و مادی هرگز مهراس که الله معنا وبدان که الله علی کل شی ء قدیر.بی هنران دنیازده مغرور منطقشان چیزی جز هوچی گری و بهم ریختن قاعده بازی نیست. از اینکه در جبهه مقابلت این جماعت قبیله گرا و متعصب به عصبیت جاهلی صف کشیده اند برخود ببال ومفتخر باش که در جبهه حق هستی.درود بر تو و سایت روشن بین دانشجویان!
18
34
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
درود بر شما و پاسخ کوبنده تان!
ای کاش برای یک بار هم که شده پای اینجور مغلطه باز های تهمت زن به دادگاه و قانون باز شود تا بدانند مظلوم نماییشان دیگر رنگ و لعاب ندارد و ای کاش به لطف رسانه های انقلابی این حرف ها به گوش همه برسد و در این خبرگزاری ها خاک نخورد...
5
12
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶
راجع به نظری که بعضی ها میدن راجع به خصوصی بودن نهی از منکر باید بگم وقتی خطا علنی شد باید مقابله علنی باشه. شاید آدم خطاکار از نهی ازمنکر خصوصی شما متنبه بشه ولی جنبه عمومی خطاش که هنوز هست یعنی هیچ تقبیحی صورت نگرفته...
6
7
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
من جای نامداری بودم ، از سردبیر و نویسنده این متن به طور کاملا جدی شکایت می کردم! کوتاه هم نمی اومدم!!!
23
6
سجاده یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
سرکار خانم توانگر
بر خود فرض میدانم از رشادت های شما در زمینه امر به معروف مجازی تشکر و قدردانی کنم و شما نمونه خوبی از دختران سرزمین من هستید که انقدر برای میراث مادرمان حضرت زهرا ارزش و احترانم قائلند که خود را با همچین انسان هایی که همه چیز را برای منافعشان میخواهند درگیر میکنند و تیرهای زهر آگین کلام آنان را بر جان خویشتن میخرند...
شما به حق شهیده امر به معروف رسانه ای و مجازی هستید.
لحظاتتان خدایی
5
12
سجاده یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
سرکار خانم توانگر
بر خود فرض میدانم از رشادت های شما در زمینه امر به معروف مجازی تشکر و قدردانی کنم و شما نمونه خوبی از دختران سرزمین من هستید که انقدر برای میراث مادرمان حضرت زهرا ارزش و احترانم قائلند که خود را با همچین انسان هایی که همه چیز را برای منافعشان میخواهند درگیر میکنند و تیرهای زهر آگین کلام آنان را بر جان خویشتن میخرند...
شما به حق شهیده امر به معروف رسانه ای و مجازی هستید.
لحظاتتان خدایی
6
17
زهرا
Iraq
۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
سلام به خانوم توانگر عزیز
بهتون تبریک میگم عالی بود
قلمتون خیلی زیباست من که شیفته اش شدم و همه ی نقد های شمارو خوندم
دست خدا به همراهتون
12
30
مرضیه یزدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۲
خدا خیرتون بده عالی بود عالی حرف دل ما رو زدینو والا اون موقع که ایشون برنامه داشت جام جم هرچی ما زنگ زدیم گفتیم حرمت این چادر رو حفظ کنن و این خانم چادر رنگی یر نکنه هیچ کس گوش نداشت. این رسانه ملی بیماره ….
14
46
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
خیلی از مسلمانان شیعه در کشورهایی مثل البانی اصلن حجاب ندارن ولی به نظرم همونطور که در سرزمین کفر اعمال مسلمانی دیده میشه در اونجا هم دیده میشه،،، حجاب ایران از ساختار ویران است ! من چادر سرم میکنم ولی نه با چادر مهمه نه بدون چادر ب لباس تنگ و ارایش غلیظ. مهم بینش و دید مردمه، من چادرمو هرچی سفتر میگیرم ارایشم ندارم هر مردی یه متلک میندازه و حتی با ماشین دنبالم میکنه بیا بالا همه چی دارم. این قلب مریض مردمه و من فقط در ایران و کشورهای اسلامی دیدم، نمیدونم چرا اسلام ظاهرش فقط هست، من از مردهای مریض و ذهنهای کثیف میترسم حتی از ذهن های متعصب و تک بعدی، خدا هزار رنگ داشته و چندین دین اورده! یک راهبه کلیسا یا کنیسه هم مثل شما فکر میکنه ولی مسلمان نیست! شما ایه ی ۳۲ ،۳۳نور رو بخون،پوشش اینه
5
8
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
نمی دونم واقعا چادری هستی یا نه ولی به نظر من اتفاقا اگه یه نفر از چادرش نون بخوره شما خانم هستی... ضمنا کافر همه را به کیش خود پندارد
26
10
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
سلام خانم توانگر.یکی از کامنت هایی که خیلی شدید به شما ایراد گرفته بود رومن گذاشتم ولی بعد که کمی تحقیق کردم دیدم حرف شما از یه جهت حقه من عکس های جدید خانم نامداری رو ندیده بودم وبه شما اعتراض کردم. خواهش می کنم حلال کنید. با توجه به پیشینه ای که من از خانم نامداری داشتم وبراهمین هم ایشونو می پسندم به نظر من ایشون هم ذاتا آدم مثبتی ومومنی. ولی عکس های جدیدی که گذاشته بود برازنده شخصیت ایشون ویه خانم محجبه مخصوصا کسی که توی تلویزیونه و یه جورایی شاید الگوی بعضیا نبودومن هم بعد از دیدن عکس ها تعجب کردم.
6
8
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
با سلام. خانم نامداری رو دوست دارم چون از معدود کسانی است که در تلویزیون حجاب خود را حفظ می کنه وهمیشه هم پایبندیش رو به ارزشها نشون میده. من فکر میکنم حداقل باخیلیای دیگه که توتلویزیون هستند ازنظر حجاب 180درجه فرق داره. دختر خوب وباحیایی. فکر می کنم انصاف نیست اینجوری در موردشون قضاوت کنید.
5
10
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
خوشم میاد در این سایت هر کی برخلاف نظر خانم توانگر حرفی بزنه محکوم به منفی هست واقعا متاسفم برای مدیریت این سایت واقعا
4
2
پربازدیدترین آخرین اخبار