به گزارش خبرنگار"خبرگزاری دانشجو"از مشهد، بذرپاش امروز در اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی "بسیج و رسانه" در مشهد با اشاره به اینکه یکی از ماموریتهای مهم رسانه شناخت دقیق مخاطب داخلی است گفت: در این مسیر راهبردهای بسیاری هم برای شناسایی مخاطب و هم برای بیاثر کردن تهدیدات رسانههای خارجی را در دستور کار قرار دادهایم که مهمترین آنان اعتبار زدایی و ایجاد سواد رسانهای برای خنثی کردن اثر رسانههای خارجی است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه تبدیل ارتقاء سواد رسانهای، شهروند خبرنگار، دقیق عمل کردن رسانهها، مبتکر بودن و نیاز به فضای مجازی از دیگر راهکارههای مد نظر است بیان داشت: اعتبار رسانه به مخاطب زیاد آن نیست بلکه باید توجه کرد آنچه منجر به افزایش تعداد مخاطبان میشود جذابیت، تنوع و سرگرمی است.
بذرپاش با اشاره به اینکه ما نیازمند برقراری ارتباط موثر با مردم هستیم گفت: طی آخرین نظرسنجیها مشخص شده که استقبال مردم از ماهوارهها کاهش یافته است که این دو مسئله، ایجاد آگاهی در مردم در رابطه با مضررات استفاده از آن وایجاد مقاومت درونی در دورن خانوادهها را نشان میدهد.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه بتوانیم شبکههای مفید ملی ایجاد کنیم قطعا استفاده از ماهواره از این مقداری که هست کاهش خواهد یافت.