آخرین اخبار:
کد خبر:۳۸۱۱۳۰
سید حمید روحانی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

علی مطهری نوچه هاشمی است/ هاشمی مسائلی که جرات نمی‌کند بگوید از طریق نوچه‌هایش مطرح می‌کند/ مطهری از ملت و قانون عقده دارد

مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: اگر در حال حاضر آیت الله شهید مطهری در قید حیات بودند، بی‌شک پیرو مقام معظم رهبری بودند.

حجت الاسلام سیدحمید روحانی عضو دفتر امام خمینی (ره) در نجف، در گفتگو با «خبرنگار سیاسی» خبرگزاری دانشجو، گفت: اظهارات و موضع گیری های علی مطهری من را به یاد خاطره ای در سال 1354 می اندازد. وی با بیان اینکه در سال 1354 در نجف بودیم که خبری از ایران رسید و حاکی از قیام برادرزاده ی محمدرضا پهلوی بر علیه عمویش بود. آن زمان مرحوم حاج آقا مصطفی می گفتند: قیام این فرد تحت تاثیر القائات عده ای بوده است که به او گفته اند، اگر پدر تو را نمی کشتند، الان او شاه ایران بود.

 

وی با مشابه دانستن داستان علی مطهری با این موضوع، افزود: علی مطهری بر این باور است که اگر پدرش زنده بود، رهبر می شد و از اینکه این فرصت طلایی را از دست داده است، ناراحت است.

 

وی ادامه داد: البته گفتنی است اگر در حال حاضر  آیت الله شهید مطهری در قید حیات بودند، بی شک پیرو مقام معظم رهبری بودند.

 

روحانی افزود: علی مطهری بر سر این مسئله نسبت به خدا، نسبت به ملت و نسبت به قانون عقده دارد. او از این مسئله ناراحت است و می گوید چرا خدا نخواست و نگذاشت. چرا مردم او را بزرگ نمی شمرند و چرا جایگاه بزرگتری ندارد؟

 

روحانی در ادامه با اشاره به آلت دست بودن مطهری اضافه کرد: البته حرف های علی مطهری مال خودش نیست و به قول شاعر: این همه آوازه ها از شه بود/ گرچه از حلقوم عبدالله بود

 

وی ادامه داد: مطهری از خودش حرفی نمی زند و نوچه آقای هاشمی است و آنچه را می گوید، از آنجا به او می گویند و این حرف ها از خودش نیست. البته فقط علی مطهری نیست و نوچه های آقای هاشمی چند نفر دیگر هم هستند از جمله آقای زیباکلام.

 

حجت الاسلام حمید روحانی افزود: هاشمی مسائلی را که خودش نمی تواند و جرات نمی کند نسبت به رهبری و نظام مطرح کند، از طریق این نوچه ها مطرح می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: علی مطهری چون که می داند در میان ملت حزب الله ایران جایی ندارد، با خودش می گوید اگر اینطور حرف بزند، حداقل در میان نیروهای ناباب و مخالف نظام جایگاهی به دست خواهد آورد. وی سعی می کند تا در میان دگراندیشان و سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها و ضد انقلاب ها برای خود جایگاهی به دست بیاورد.

 

روحانی با اشاره به ماجرای برادر حاتم طائی افزود: اگر جریان برادر حاتم طائی را شنیده باشید، او هم که از معروف بودن برادر خود احساس حسادت می کرد و می خواست معروف شود، تصمیم گرفت تا برود و آب زمزم را ملوث کند تا معروف شود. این بنده خدا هم اینگونه است.

 

وی افزود: حرفهای این فرد قابل ارزش و قابل اعتبار نیست و جایگاهی نیز در میان مردم ندارد و تنها یک آلت دست است. اگر هم تا الان بوده و مانده است، به احترام اینکه فرزند شهید بزرگوار، آیت الله مطهری بوده، مردم حرمت او را پاس داشته اند.

 

روحانی ادامه داد: اگر به مردم ثابت شود که او فرزند ناخلفی است، یقیناٌ این میزان از احترام را نیز در میان مردم نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در زمان حیات شهید مطهری، علی مطهری در سنی نبوده است که از پدرش فیضی کسب کند افزود: برخی از این آقازاده ها که می بینید به این وضعیت دچار می شوند، برای این است که نه تنها از پدر استفاده نکردند، بلکه نسبت به آن بزرگواران موضع داشته اند.

 

روحانی با بیان اینکه اینها پدر را مانعی در برابر زندگی آزاد و راحت خود می دانستند افزود: منع پدر در در مواردی مانند سینما رفتن و ... باعث می شد تا آنها او را مانعی برای زندگی راحت خود ببینند.

 

روحانی ادامه داد: در واقع آنها پدر را مانعی در برابر هوسرانی های شیطانی خود می دانستند.

 

وی در پایان گفت: اظهارات علی مطهری مصداق تداوم فتنه و دامن زدن به آن است و بایستی از مجاری قانونی با فتنه گرها و قانون شکن ها برخورد شود.

 

لازم به ذکر است، سید حمید روحانی مورخ انقلاب اسلامی و از اعضای دفتر  امام(ره) در نجف است. وی مؤسس و رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۹ بوده ‌است. امام خمینی (ره) طی نامه‌ای به وی در دی ماه 1367 تدوین تاریخ انقلاب اسلامی را به وی واگذار نمود. وی هم اکنون مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
تحلیل جالبی بود ممنون
58
17
علی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲
کجا تحلیل جالبی بود؟ انگ زدن و تهمت نا روا زدن که کاری نداره، اگه حق با شماست لطفا محکم و منطقی و به دور از افترا جواب شبهه های اقای مطهری رو بدید.
صداقت
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کاش میشد شکست زنجیر ریا را /کاش میشد شکست دیوار فاصله ها را
م ح ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
سلام
جانا سخن از زبان ما می گویی ...
عالی بود.
55
18
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
خدایا
شر بی بصیرت ها رو از سر این نظام و مردم کم کن
71
15
ناشناس
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
اهی امین
mostafa
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
احسنت درود به این شجاعت . تا کی میخواین به این آدم بها بدین ؟ چرا فکر میکنین این آدم آدم میشه ؟ حالا حالاها نمیمیره بهتره برملاش کنین
42
23
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
سلام رایم مثبت بود اشتباهی منفی دادم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
مرد میدان مطهری...لااقل با قدرت حرفشو زد...الحق خون پدر بزرگوارش تو رگهاشه...در ضمن اقای هاشمی بزرگ ماست بیخود از اب گلالود ماهی نگیرید...شما هم سن و هم رتبه ایشونین که میخواین تخریبشون کنی...لااقل کمی خدا ترس باشین
38
78
علی
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
ملومه جیر مواجب سروقت رسیده اقا سعید !!!!!!!!!
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
بی خیال بابا....!!!!!
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
مگر این یارو چه رتبه ای داره؟نیازی به تخریب نداره چون اولاد ش همین ماموریت راانجام میدهند
محمود
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
به هر کس که بصورت آشکار علیه امر خدا حرکت کرد شجاع نمی گویند بلکه فاسق نام می گیرد . ضمنا اقای هاشمی را باید با توجه به رفتار کنونی وی مورد بررسی قرار داد نه سابقه وی .
ebi- x
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
نه نه خدا بزرگتون را واسه شما شاخ نکنه و واسه شما نگه داره تا ازش بیشتر فیض ببرین. راستی اسم این عالیجناب سرخپوش و خاکستری رو کیا روش گذاشتند. یعنی به این زودی یادتون رفت؟ نکنه اوشون عوض شده و حالا مثل شما فک میکنه.
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
افرین سعید
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
مگه زبیر چیکار کرد در دوران امام علی
فدایی رهبر
۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
بزرگ ما حضرت اقا هستند وتمام افراد با بصیرتی که به دنبال وحدت ملت اند نه کسانی که فقط به حرف پشت اقا هستند موقع عمل کار را به جایی میکشانند ما اشک های رهبرمان را هم ببنیم به نظر من اقای روحانی کمی تند رفتند
m
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
شما چه کسی هستید که اینقدر راحت تهمت می زنید و راحت قضاوت میکنید مولایمان حضرت علی(ع) میفرماید حتی در مورد دشمنانتان انصاف داشته باشید الهم عج الولیک الفرج .........آمین
39
45
ناشناس
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
اللهم عجل لولیک الفرج
آرزو
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
الان منظورتون موافقته با مطهریه؟عجب کوفیایی هستیم ننگ برما پسرفاطمه تنها گذاشتیم
یادمون رفته ما همون هایی هستیم ک شعار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد را سر دادیم حکم جهاد نه حکم خودمان چیست مانند کوفیان باشیم یادمان رفته بودیم سال88ثابت کردیم اگر عاشورا بود ماهم کوفی بودیم ولی حال من میخواهم پشت مولایم باشم هرکسی پشت مولایم آقایم هست بگوید یا زهرا
حدیثه
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
ازکجافهمیدی ایناتهمته؟؟اگه حقیقت باشه این حرف تو میشه تهمت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
ایت الله رفسنجانی از سرمایه های انقلاب است و افتخار ما به ایشان است
35
101
محمد
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
آره طلحه و زبیر که لقب سیف الاسلام را داشت هم سرمایه بودند ولی دنیا طلبی انان را واداشت مقابل وصی پیامبر امام علی امیرالمومنین ع بایستند هاشمی خود را به امام نزدیک کرد تااستفاده ببرد امام فرمود ملاک حال فعلی افراد است اگه بود الان چیست فتنه 88 را کی رهبری کرد و خانواده و اطرافیانش وارد صحنه شدند تمام عیار هاشمی اینها را نمیبینید الان هم از فتنه گران حمایت میکند این افتخار ایران اسلامی است
علی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۱
ایشالا با رفسنجانی محشور بشی
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
سرمایه؟!؟!؟!؟
افتخار؟!؟!؟!؟!
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
اشکال نداره،شما تا قیامت می تونید به او افتخار کنید!!!افتخار کنید
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
به هر حال طلحه و زبیر هم از سرمایه های اسلامی بوده اند، دلیل نمی شود!
علی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
معلومه چه سرمایه بزرگیه که نه میشه آقازاده هاشا کنترل کرد وحتی با دادگاه هم ............
وسرمایه بزرگتر اینکه سال 88 خودشو قشنگ نشون داد حتی تو نماز جمعه .........
دلمون از این سرمایه ها خونه..............
ناشناس
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
افتخارمابه شهدایمان است که درخت تنومندانقلاب باخون سرخ اونا آبیاری میشه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
البته ایشان در آن دوران توهین های زیادی را به امام موسی صدر رهبر مقاومت لبنان داشتند و از نظر اخلاق سیاسی با واژگانی که بکار می برند به نظر می رسد هنوز هم از بی اخلاقی رنج می برند
17
44
سدید
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
اشتباهی مثبت دادم . رای من منفی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
ایول مرد
51
22
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
خیلی عالی بود.
59
30
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
ما که گوشمون از این حرفا پره.اگه راست میگین جواب حرفاشو بدین. آیا روش اصولگرایی خفه کردن و تهمت زدن به معترض است؟؟؟؟؟
35
82
مهدی
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
دل رو از نوای شیطان خالی کن گوش خودش باز میشه
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
مگه قوه قضائیه جوابشو رسمی و علنی و مکتوب نداد؟!؟ کافی نبود؟ آیا از حرف های بی مغزش دست کشید؟!؟
علی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
ادم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه. مگه هر حرف مفتی جواب داره
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
اینی که گفتید راه کاری در باره باز شدن گوش دوستمون بود.آیا راهکاری هم برای اصلاح رویه خفه کردن مخالف در بین اصول گراییان دارید؟
محمود
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
دوست گرامی اگر اتحاد و وحدت ارزش داشته باشد در گرو محوریت ولایت است که 9 دی تجلی همین پشتیبانی ملت از ولایت و امام حسین (ع) بود، لکن وحدتی را که آقای مطهری از آن نام می برد در واقع مسجد ضراری است که پایه های آن بر نفاق بنا شده زیرا با همه اتحاد داشتن معنای وحدت نمی دهد بلکه نفاق را برملا می کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
این تحلیل آقای روحانی یعنی بصیرت ّ،واقعاّ عالی بود
74
45
طیبه نورانی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
باسلام تحلیل حجه الا سلام روحانی بسیار عالی باید پاسخ دادوبصیرت افزایی کرد ممنونیم
ناشناس
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
غلط
مهدی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
خواندن این خبر مثل ریختن آبی بود که روی آتشی که از دست این مردک فتنه گر نوچه هاشمی توی جان و دلم افتاده بود موثر بود واقعا اینها حسودان کور دلی هستند که فکر میکنند با این کارهاشون میتونن ذره ای از مهر رهبر رو تو دل مردم کم کنن ولی کور خوندن انشاالله به یاری خود امام زمان این انقلاب با دست رهبر عزیزمان به ایشان(امام زمان) تحویل خواهد شد و انقلاب اسلامی ایران وصل به ظهور آقا میگردد......مرگ بر فتنه گر بی بصیرت
19
6
عبدالرسول
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
عزیزم عاقل باش و درست قضاوت کن منش حضرت رسول(ص) را پیشه کنید وبی خودی به جان هم نیفتید به افکار همدیگر احترام بگذارید . البته این توصیه به حجت الاسلام روحانی نیز هست که لباس پیامبر را پوشیده وچنین می گوید.
lمرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
عقده از حرفای این روحانی بدجور عذابم داد چون نماینده مجلس نیست
4
33
بداقی
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
درود خدا و اولیاء خدا بر دکتر سید حمید روحانی با این همه شجاعت و روشنگری
امیر
Canada
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
خجالت بکش تهمت و افترا به هاشمی
10
36
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
هاشمی عزیز است نمیدانیم هر که میخواد مورد توجه قرار بگیره میاد واز هاشمی,.ووواستفاده میکنه ضمنا حضرت امام رحمت اله هاشمی را خیلی قبولداشت حتی از شما روحانی عزیز, هرچقدر هم از هاشمی بد بگید مقطعی است وزملن کوتاهی دارد, نمیدانیم اگ ر شماها مسیولیت در نظام نداشتید چقدر از ایین اسلام عزیز که تهمت زنی وغیبت چه میکردید,؟
6
36
ALI
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
کاشکی انتخابات واقعی وجود می داشت تا نماینده های واقعی مردم شناسانده می شدند. این اقا بجای جواب منطقی به توهین و فحش روی اورده است.
5
26
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
عفت کلام هم خوب چیزیه....بجای این همه توهین،بهتره با دلایل معقول مردمو روشن کنید....
12
33
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۹
در جواب این دوستمون که گفته هاشمی سرمایه کشور است باید بگویم عجب، هزار و هزار بار عجب شماها که تا دیروز به اقای رفسنجانی می گفتید عالیجناب سرخ پوش چطور شد حالا شد سرمایه !!!بابا شماها دیگه کی هستید به سنگ پای قزوین گفتید ز...
38
7
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸
فقط ذهن خوانی میکنید یابه پیشگویی هم علم دارید
8
15
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۱
واقعا از این نحوه پاس دادن شرمتان باد...
همه تهمت و افترا...
واقعا شما خود را مسلمان میدانید آقای روحانی؟
شما چرا یکبار حاضر نیستید با قانون به حرف های قانونی علی مطهری جواب دهید؟؟
فقط میتوانید بگویید حصر رئوفانه بوده است و یا این که ایشان فیضی از پدر نبرده و یا به احترام پدرش است که الان در چنین جایگاهی است..
مگر شما ایشان را برای پست مهم نمایندگی مردم در مجلس فقط بخاطر اسم و رسم پدرش قبول کرده اید؟؟ که اگر چنین است واقعا مضحک و خنده دار است و خودتان خودتان را نقض میکنید... هرکس باید با توجه به صلاحیت های خودش سنجش شو نه از فضایل پدر..
ضمنا اگر ایشان نوچه هاشمی هستند شما نوچه که هستید؟؟خوب است کسی به شما بگوید که شما الان نوچه ی مثلا فلانی هستی که این حرف ها رو میزنی؟؟ با تشکر
8
32
پرده نشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۰
سلام دوستان.تمام نظراتتون رو خوندم.به هر حال بسیاری از افکار ناپخته در آقای مطهری نفوذ کرده و در این شکی نیست.اما اعتقاد من به عنوان یک فدایی انقلاب و منتقد آقای مطهری اینه که ما اگر تریبون به تفکرات مختلف (البته در چارچوب انقلاب)در مجلس ندهیم پس در کجا باید فکرها بررسی بشه و در نهایت رای اصح استخراج بشه؟ ما وظیفه نقد این تفکرات رو داریم نه نابودی و تخریب افکار. این منش معصومین علیهم الاسلام در گذشته و حضرت آقا در زمان حاله.اعتدال واقعی در کلام حضرت آقاست.نه عقب تر از ایشان حرکت کنیم و نه جلوتر."فبشر عباد الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه اولئک الذین هداهم الله و اولئک هم اولوا الالباب"
11
5
مرتضی
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
البته که بیان تفکرات مختلف ازاد است .اما ایا می توان یک اظهار نظر کاملا متضاد با مبانی انقلاب را به ازادی بیان ربط داد؟ایا کشورهایی که مدعی ازادی بیان هستند به منتقدین خود همچو اجازه ای را می دهند؟بنظرمن مطهری باید دهان خودش را حتما آب بکشد و منبعد مواظب اظهار نظرات نسنجیده ونپخته و یا احیانا تحمیلی دیگران نباشد.
داداش
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
سلام جک نگو همتونم میدونید مطهری رو اقا فرمودند حره پس یه نفر که حرف حق میزنه و بقیه وایسادن که آقایون حق ملتو بخورن اینقدر حرف نزنین
اقای روحانی زمان احمدی نژاد کجابودی؟>/؟؟؟؟
16
38
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
تحلیل که درست باشه یعنی این . به مذاق خیلیا خوش نمیاد. اونایی که از علی مطهری دفاع می کنند لطفا برن یه خورده از سخنرانیها و اظهار نظرهاش راجع به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را گوش کنن . حیف از این که پسر شهید مرتضی مطهریی باشه که تمام قد در مقابل نفاق قیام کرد.
43
14
جعفر
-
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
علی مطهری نطقی داشته که فایل صوتی آن هم در سایتها هست اگر کسی بخواهد نمونه ای از ترکیب حق و باطل را ببیند در این نطق به وضوح آشکار است:
1- اشاره به جشنواره عمار 2- تعریف از کارهای خوبی که در کشور انجام می شود و شده 3- حمایت از سران فتنه 4- توهین به حماسه نهم دی مردم و ...
نکته جالب اینجاست که ایشان اعلام کرد که همه می دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم
همه می دانند که ایشان به آقای رفسنجانی تعلق خاطر ویژه دارد و یادم هست که احمدی نژاد در مناظره با موسوی به این موضوع اشاره کرد که سه نامزد موجود در واقع یک نفرند و آن همان آقای رفسنجانی است.
و شکی نیست که این نطقهای علی مطهری همه بر اساس سفارش آقای رفسنجانی است حال من می گویم تعلق خاطر است شاید شما بگویید فاکتور دارد.
40
15
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
از آقای دکتر روحانی تشکر می کنم روشنگری که داشته . دست های پنهان در صدد است به جایگاه ولایت فقیه و قانون اساسی و اقتدار کشور آسیب رسانند . لذا از آقای دکتر حمید روحانی خواهش داریم بیشتر در مورد کانون های خطر در آستین نظام پنهان شده اند بیان نمایند.
36
18
علی م ب ج.......
۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
از اول بنویس حمید روحانی که با فریدون !!!!!!!!!! اشتباه نگیرن ومنفی بدن حسن آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
با سلام
من با نظرات آقای مطهری موافق نیستم اما خوب است به راحتی به یکدیگر توهین نکنیم. هوسرانی های شیطانی یعنی چه؟! آیا سینما رفتن یک جوان مصداق هوسرانی های شیطانی است. تندروی خوب نیست از هر جناح و عقیده ای که باشد فرقی نمی کند.
33
10
موسوی
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶
عزیز برادر سینمای شاهنشاهی مورد بحث ایشان است که منبع فساد و لانه شیطان بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
بله واقعا بصیرت آقایان هاشمی ومطهری حرف نداره.مثل خیلیها دین فروش نیستند.خدا حفظشون کنه.
31
64
صابر
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
خییلیییی بصیرت دارن نمدونم از کجا آوردن نکنه آمریکایی باشه. احتمالا" چون چون میگن روش نوشه maid in usa
مهدی
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
بصیرت شون!!!
بابا بصیرت کیلو چنده؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
یاشاسین نادر قاضی پور
16
10
ناشناس
United States of America
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
اقای روحانی یک مورخ فقط مینویسد تاایندگان قضاوت و بهره ببرند واز تحلیل و قضاوت به دور هستند شما از کسی میگویید که هم اکنون حکم ولی فقیه و منتصب ایشانند
14
41
ولایی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
تاریخ تکرار میشود
البته محض اطلاع گفتم
ایاندوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
در طول تاریخ ایران هر چند دهه چنین اتفاقی می افتد که دامن ایران بزرگ چنین فرزندانی شجاع مثل علی مطهری به دنیا بیاورد.تاریخ رفتار همه رابه خاطر خواهد سپرد.
36
79
ایرانی
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
شجاع!!!!!!!!!!!!!!!
مردک برای اینکه سر زبونا باشه یکی به نعل و یکی به میخ میکوبد و همیشه دهان اعتراضش باز است
کرمی
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
اتفاقا همین تاریخ نشون داده ک عاقبت فرزندان ناخلف چی میشه
صابر
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
از کی شجاعت خیانت به مردم معنا شده از کی خواندن دست نوشته های اسراییل شجاعت شده نکنه تو هم از ...باشی
صابر
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
شجاعت خوندن دست نوشته های دشمن نیست .شجاعت خیانت به آرمانهای پدرش نیست
بداقی
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
زهی خیال باطل.شجاعی که علی مطهری باشه باید به حال شجاعت گریست
رضا افشار
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
سخت است پیمبر شده باشی و ببینی
فرزند تو دین دگری داشته باشد
حالم چو امیری است که از بخت بد خویش
در لشکر دشمن پسری داشته باشد
52
13
صداقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
باسلام همه نظرات را خواندم به یاد داشته باشیدکه درطول این سالها ماازاین سخنان زیاد شنیدیم دل به عقل بسپارید وجوگیر نشوید
1
0
ولایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
بسم الله
نوچه که سهله اگه با رخ و فیل و اسب و وزیرهم بیان بیرون بازم شاهشون کیشو مات میشه.
همه خوب میدونن الان کیش حرکتن یعنی با اولین حرکت خودشون مات میشن
یاعلی.ع.
3
2
علی سر بدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
سلام نظرم راجع به م ه خطرناک بیدکه نذاشتین؟البته حق دارین هرکس اسم پودر و.............بشنود میترسد!!!!!!!!!!! جگر شیر نداری , سفر عشق نرو..............
1
1
هرچي
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
ميخوام بدونم اين بابا علم غيب داره؟اخه از كجا ميدونه كه علي مطهري دوس داشته باباش رهبر بشه؟
به نطر من علي مطهري يه حرفي زده كه بارها جوابش داده شده و ديگه لازم نيست براي جواب دادن به اون بيايم هر اراجيفي بهم ببافيم.
6
3
هرچي
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
من كاملا با نظر پرده نشين موافقم
0
0
عباس3
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
به نظر من دوستان بعضی از چیزها را نمی دونند شما باید به رفتار سیاسی این دو شخصیت نگاه کنید بعد نظر بدید...
6
3
lpsk x,sd
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
صحبت های آقای مطهری در مخالفت با وزیر پیشنهادی آقای روحانی برای وزارت علوم نشان می دهد ایشان بیشتر دنبال حرف وحدیث بعضی افراد است نه دنبال انجام وظیفه نمایندگی وتکلیف شرعی وقانونی خود
6
6
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
عالی بود
4
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
قانون بگذاریم فقط نمایندگان بگویند بله یا خیر اگرچیز دیگر بگویند زد انقلاب هستند
3
6
ناشناس
۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
«ضد» منظورتونه دیگه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
من نمی دانم این اقای روحانی واقعا نمی داند که دارد افترا می زند و توهین را پیشه کار خود کرده است. درست است که آقای مطهری صحبت های نابجایی داشته اند ولی نباید نظرات ذهنی خود را به دیگران نسبت دهند.
4
11
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
فبشر عباد الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه اولئک الذین هداهم الله و اولئک هم اولوا الالباب"
5
0
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
این طور صحبت خجالت دارد
3
4
پربازدیدترین آخرین اخبار