سهیل نوروزی فیلمبردار تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی «خبرگزاری دانشجو» در رابطه با همکاری مجدد خود با داود میرباقری در مینی سریال «دندون طلا»، اظهار کرد: بعد از مشکلاتی جسمی که برای عظیم جوانروح فیلمبردار «شاهگوش» اتفاق افتاد و اینکه وی به علت بیماری نمی توانست، فیلمبرداری این کار را برعهده گیرند، فیلمبرداری این سریال به بنده محول شد که بزرگترین اتفاق زندگی ام محسوب می شود.
وی شخصیت کارگردان «دندون طلا» را بسیار حرفه ای و باکاریزما توصیف کرد و توضیح داد: همیشه رابطه ام با داوود میرباقری صمیمیانه و حرفه ای بوده است، خوشبختانه ایشان از فیلمبرداری «شاهگوش» راضی بودند که رضایت ایشان مایه دلگرمی بنده است. حتی فیدبک یا واکنش هایی را که از دوستان در رابطه با فیلمبرداری این سریال دریافت می کردم بسیار خوب بود که در مجموع خوشحالم که تلاش خودم وهمکارانم مورد تایید دوستان وعلاقه مندان قرار گرفته است.
این فیلمبردار در رابطه با تفاوت فیلمبرداری «شاهگوش» و «دندون طلا» خاطر نشان کرد: چند روزی از تولید این مینی سریال می گذرد. داستان این فیلم در دو مقطع دهه ۶۰ و۴۰ می گذرد که این اتفاق کار را از لحاظ صحنه و فیلمبرداری با چالش هایی مواجه می کند. لوکیشن های اصلی سینما تئاتر و قهوه خونه ای است که بیشتر اتاقات فیلم در این دو لوکیشن رخ می دهد هرجند لوکیشن های فرعی زیادی هم در این فیلم وجود دارد.
وی با اعلام اینکه «دندون طلا» را با دوربین الکسا فیلمبرداری می کنیم، اذعان کرد: مثل «شاهگوش» فیلمبرداری این سریال راهم با دوربین الکسا انجام می دهیم که اتفاق جدیدی محسوب می شود. از این دوربین بیشتر در فیلم های سینمایی استفاده می کنند. این دوربین به لحاظ قیمتی یکی از گرانترین ها در خانواده دوربین ها محسوب می شود. در مجموع استفاده از این دوربین به کیفیت تصویربرداری این اثر کمک شایانی می کند.
فیلمبردار «مروارید» در رابطه با ورورد نسل جدید فیلمبرداران به خبرنگار دانشجو، گفت: خوشبختانه جوانانی که وارد این عرصه شدند با تکنیکهای جدید، قدرت خود را اثبات کردند و جایگاهی مشخص برای خود در سینما مشخص کردند، شخصا خیلی خوشحال می شوم وقتی که دستیاران فیلمبردار را در جایگاه مدیر فیلمبرداری می بینم.