رنجش اسرائیل به معنای پیروزی ایران در مذاکرات نیست/ بیانیه لوزان در بهترین حالت خنثی است
عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار«خبرگزاری دانشجو»:
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: در بهترین حالت در مذاکرات لوزان حتی چنانچه بتوانیم بگوییم تمام حرف‌های عنوان شده در آمریکا از سوی اوباما واقعی نبوده است ایران نیز به هیچ دستاوردی دست نیافته و به حالت خنثی باز می گردد.
تعداد نظرات: ۳
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
خیلی خوب بود واضح و روشن و بدون ابهام...کاش توافق لوزان هم شفاف بود!!! کاش دل هیچ مادر شهیدی در شیعه خانه امام زمان نلرزه....! ممنون از مصاحبه و حرفای صادقانه و روشن استاد.تشکر.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
صدا و سیما حق را بیان کند مردم خودشان تصمیم می گیرند که چه چیزی درست است. بنابراین باید فضای مناظره و بحث های دوجانبه بیشتر شود و نظرات مختلف بیان شود. همدلی و همزبانی دولت و ملت از طریق بیان حقایق به وجود می آید نه دورویی با یکدیگر!
سید حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
حقیر هم با نظرات این استاد عزیز موافقم
و ما نیز از صدا و سیما تقاضا می کنیم فضای منازره ها و حرفهای موافقین و منتقدین را در صدا سیما پخش کنند تا مردم هم بهتر متوجه این جریانات بشوند مردم هم نظرات خود دارند و این برای بصیرت افزای مردم بهتر است ما چقدر در کشور انسانهای نخبه و دلسوز و انقلابی داریم که صدای شان شنیده نمی شود در ضمن صدا سیما این گونه مباحث را فقط در شبکه خبر نگذارد در شبکه های یک و دو و سه سیما هم بگذارد چون در بعضی از روستاها شبکه خبر دریافت نمی کنند
با تشکر
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار