جزئیات قرارداد ایران با «پژو» فرانسه
نائب رئیس انجمن قطعه سازان خودرو درباره اینکه آیا ما توانستیم در همکاری با خودروساز پژو به سمت داخلی‌سازی قطعات برویم گفت: قراردادها با پژو به صورت انتقال فناوری نبوده است، و ما از طریق مهندسی معکوس توانستیم نیازهای داخل را تامین کنیم.
تعداد نظرات: ۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
206مدل94 خریدم.کیفیت قطعات بسیار بده.همه خودروهای داخلی همینطور هستن.آقای رییس انجمن الکی طرفداری نکن.شما فکر می کنین مردم همینطوری میگن کیفیت خودروها پایینه؟مردم نمی فهمن؟چطورخودرو سراتو باقیمت 60 میلیون برای کیا می صرفه(اونم 60 میلیون تو گمرک ایران،شاید پایینتر هم تموم بشه.البته قیمت بازار این خودرو بعداز تعرفه160 میلیون هست)ولی برای خودرو ساز ما 206 با 37 میلیون صرف نداره.لطفا سعی نکنین بیشتر چاله چوله های مملکت و هزینه های غیر ضروری خودروسازهارو از طریق این صنعت اونم با زدن جیب مردم پر کنین.جرات دارین تعرفه گمرکی رو حذف و واردات رو آزاد کنین.نمی تونین در سال حتی یک خودرو داخلی تولید کنین.بابا مردم اگه این صنعت مزخرف خودروسازی کشور رو نخوان باید کی رو ببینن.
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
حمید جان منظورش کیفیت پولاش بوده نه خود قطعه
ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
رادیاتور پژوم خراب شد مدل 83 تقریبا 11 سال کار کرد تازه برای خانم دکتر نبوده از صفر دستم بوده.
الان رادیاتور ایرانی که به گفته خودشون بهترین مارکه (اسمشو نمی برم) میکه 2 تا 3 سال کار می کنه.
تازه اگر فنت قشنگ کار کنه و فشار نیاد و از این چیزا.
وقتی بجای تولید دنبال مونتاژ و واردات بدون فکر هستیم همینه.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار