تیم مذاکره کننده به این خوش بینی پایان دهد/ ایران خودش کدخداست
آریش در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اظهارات آمریکا در رابطه با پرونده حقوق بشر ایران گفت: دولت و تیم مذاکره کننده باید هرچه سریع‌تر به این خوش بینی، راستی آزمایی و شاید ساده لوحی پایان دهد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
به به کاسبان تحریم !حاتون چطوره ببخشید شماها که اینقدر انقلابی هستید راجع به اختلاسها فسادها رشوه ها زدوبند ها تبعیضها چه نظری دارید مگه نمیگید که تحریمها 20 درصد تاثیر داشته وسومدیریت 70 درصد پس چرا مدیرا هنوز پشت میزشونند نکنه سند شش دانگ میزها به نامشونه بس کنید اینهمه ریا وتزورو برادر به ریش نیست به ریشه است که شماها ندارید ازخدابترسید البته اگه باورش دارید که ندارید
مهدیار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
خیلی خنده داره که شما فکر کنین آدم های دلسوز دنبال تحریم هستند. خیر هیچکس از تحریم خوشش نمیاد اما اون تحریمی هم که شما میگی و بعضی از آقایون میگن اون دیو دوسری نیست که ما فکر می کنیم.
حضرت آقا می فرمایند به دنبال رفع مشکل اقتصادی در مذاکرات نباشین و باید در درون کشور به دنبال اون باشیم. اصلا میفهمی معنی این حرف یعنی چی؟ یعنی بجای اینکه شمای منتقد چشمت به دنبال جیب اجنوی باشه خودت آستین بالا بزنی و تو کشور خودت کار کنی و رزق در بیاری تا فردا هرکسی با بهانه تحریم خون ملت رو تو شیشه نکنه عزیز دل. بله به ریش نیست به ریشه هست.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار