نشست نفس گیر زیبا کلام و فیاض بر سر روشن فکری
صادق زیباکلام گفت: «ما و غرب»، اصلی ترین مسأله ایران است. کتاب در «خدمت و خیانت روشنفکران»، مانیفست ضدیت ایران با غرب است. ابراهیم فیاض نیز گفت: چیزی به عنوان روشنفکری در ایران وجود ندارد.
تعداد نظرات: ۴
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
دو تا بي سواد نشستند كه كتاب با سوادي را نقد و بررسي كنند ؟! ؛ اصلاً اين دو در حد و اندازه ي جلال و شريعتي و ملاصدرا هستند ؟! ؛ اين ها نتوانستند سخنان اين بزرگان را درك كنند ، از آن جهت ايراد بي خود مي گيرند .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
آقای فیاض از تمام اساتید دانشگاه تهران پیشرفته تراست ودر آینده حرف هایش بیشتر درک می شود
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
فلفسفه ملاصدرا مورد تایید امام خمینی بود و بسیار به این فلسفه می بالیدند. با نظر آقای سعید موافقم. واقعا هردو جزء اساتید بی سواد ایران هستن.البته تعجبی ندارد.هردو در دانشگاهای غرب تربیت شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
حضرت امام در شرح چهل حدیث، ملاصدرا را فخر شیعه معرفی می‌کند و او را چنین لقب می‌دهد: «و جناب محقق فلاسفه و فخر طایفه حقه، صدر المتألهین، رضوان اللّه علیه»
آیت الله سید احمد فهری در مقدمه ترجمه شرح دعای سحر امام خمینی (ره) درباره حساسیت امام نسبت به ملاصدرا می‌نویسد: «(امام خمینی) از میان حکما و عرفاى گذشته علاقه خاصى به صدر المتألهین دارد و او را فردى محقق و متخصص که بسیارى از معارف را فهمیده و چشیده و مشکلات و مسائل را حل کرده است مى‏داند. شنیده‌‏ام که روزى در درس به عنوان تجلیل از مقام این فیلسوف عارف و در رابطه با تقدیر از علم و توبیخ کوته فکران که پیوسته درباره او سخنان ناشایست مى‌گویند چنین فرموده است: «ملا صدرا و ما ادریک ما ملا صدرا؟! او مشکلاتى را که بو على به حل آن‏ در بحث معاد موفق
ارسال نظرات
آخرین اخبار