۲غلط املایی فاحش در ترجمه ۴کلمه‌ای وزارت خارجه/ اجازه نداریم در حد یک بازی کامپیوتری شبیه سازی هسته‌ای داشته باشیم!
حسن عباسی در جمع دانشجویان مطرح کرد
حسن عباسی گفت: در یک جمله چهار کلمه‌ای وزارت خارجه ما دو غلط وجود دارد پس گویا کل متن ترجمه شده به اصطلاح «برجام» را باید ارجاع دهند به متن اصلی. یادتان باشد که طبق ترجمه صحیح معنی برجام «طجماع» است.
تعداد نظرات: ۱۷۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
از اینکه مرتب بر طبل یاس و ناامیدی از اینده می کوبی چه بدست می اوری.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شما از اینکه کشور ذلیل بشه حمایت می کنی چی بدست می آوری ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
از اینکه مرتب در بوق امیدهای دروغ یا دروغهای امیدوارانه میدمید چه بدست آمده؟
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شما راست میگی ان شاالله گربه اس!!
بصیرت که نباشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
طبل یاس نیست و شیپور بیدارباش است. شماها از اینکه لالایی میخوانید دنبال چه هستید؟
علیرضا بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ایشون با سند و دلیل حرف ارائه دادند !! اگر اینو ساز نا امیدی میدونید !! شما هم با سازتون دو تا امیدوار بزنید و دو تا سند رو کنید ببینیم
amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
با حرفت یاد یه جمله افتادم که میگه .آن کس که این دنیا را برای خودش و دیگران جهنم کرده مجبور است که بگوید بهشت جای دیگریست. ملت نامید از اینده بشن و هرچی که اینان بگویند مجبور به باورش بشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
منم با امین موافقم! کما اینکه دولت محترم, ایران رو جهنم میدونن و آمریکا رو بهشت!
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
با سلام. با تمامیت نظر جناب دکتر عباسی موافقم.من فقط یه چیز میگم تمام سر وصدای امروز ،در اینده نه چندان دور خواهد امد و ان وقت دیر شده.!!!!!! خاک فرهنگی این کشور به تاراج خواهد رفت!!!!!!!!!!!!!!
شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
از بیانات دکتر عباسی استفاده بردم ولی نگاه ایشان جای نقد بسیاری دارد.اما من فقط به یک نکته اشاره میکنم برادر گرانقدرمون فرمودند ما انقلاب کردیم تا اسلام و انقلاب را صادر کنیم.این شعار یعنی صدور انقلاب و اسلام جای بحث و گفتگوی فراوان دارد و پرداختن بدان از حوصله این نوشتار خارج است ولی آنچه مد نظر بنده هست و جناب استاد عباسی مایل نیستند بدان توجه کنند اینه که نتیجه و برکات صدور انقلاب و اسلام در 37 سال گذشته توسط برادر عباسی و دوستانش برای ملت ایران چیزی جز هزینه های هنگفت بیهوده و دشمنی نزدیکترین همسایگانش نبوده.و به هرجایی هم که توانستیم افکارمان را منتقل کنیم جز کشت و کشتار و خون ریزی حاصلی نداشته است.بنا بر این مشکل اصلی کشور استراتژی کور است که منشا آن را باید در غلبه نگاه شرقی دان
mmm
United States of America
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
بگو کدوم یکی ازاین جنگا ب دلیل صدور انقلاب بوده؟؟؟!!!اصلا تا حالا انقلاب صادر شده؟؟؟!!! شما فکر کردین ایران رفته توی بقیه کشورا میگه تورو خدا بیاین شیعه بشین؟؟!!! دوست عزیز اگه انقلاب ایران صادر شده بوده ن از داعش خبری میشد نه از وهابیت...توی کشور خودمون همه اقوام دارن باهم زندگی میکنن و همینطور ادیان مختلف مثل ارمنی.کلیمی.زرتشتی.اشوری .برادران سنی.....باهم مشکلی ندارن ولی بقیه کشورا مشکل اصلیشون همینه اگه انقلاب ما صادر شده بود دیگه خبری از جنگ های نژادی نمیشد.... مشکل اصلی خاورمیانه غلبه نگاه غربی نه شرقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
نگاه شرقی!؟ مخالفی؟! پس با نگاه غربی موافقی که میگه: قانونی نیست جز قانون جنگل که قدرتمند میخوره و ضعیف خورده میشه!
باستناد به همین قانون غربی که دوس میداری: صدور انقلاب و ایدئولوژی ما رو قدرتمند و از خورده شدن نجات خواهد داد!
در غیر اینصورت بشین و ببین به اسم مذاکرات چه جوری یک لقمه چپت میکنن، همونجور که در دوران قاجار کشور لقمه لقمه خورده شد!
اما ایندفه خیالت راحت، دهن آمریکا اینقدر گشاده که کل خاور میانه رو هم قورت میده! چه برسه به ایران بی دندان و کور شده در مذاکرات!
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
امام خمینی: به ملت شریف ایران وصیت می‌كنم كه در جهان حجم تحمل زحمتها و رنجها و فداكاریها و جان‌نثاریها و محرومیتها مناسب حجم بزرگی مقصود و ارزشمندی و علّو رتبة آن است، آنچه كه شما ملت شریف و مجاهد برای آن بپاخاستید و دنبال می‌كنید و برای آن جان و مال نثار كرده و می‌كنید، والاترین و بالاترین و ارزشمندترین مقصدی است و مقصودی است كه از صدر عالم در ازل و از پس این جهان تا ابد عرضه شده است و خواهد شد.
شما فکر کردید که گسترش اسلام که از اهداف اصلی انقلاب ما بوده بدون هزینه اتفاق می افته؟ اون هم با وجود دشمنای خونخواری مثل آمریکا و اسراییل!؟
اگه خسته شدی، بگو خسته شدم، نگو خسته شدیم!! چون:
امام خمینی:ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم..
روشنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
به نظرم منظور شما از کشت و کشتار در کشورهایی که انقلاب و اسلام به آن ها صادر شده، همون کشورهایی هستند که برای مبارزه با حکومت های ظالمانه ی خود، برخاسته اند......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شب جان هوا تاریکه اندکی صبر سح نزدیک است
واستا صبح بشه هوا روشن بشه بعدا خوب نگاه کن تا بفهمی
تو عراق کدخدای عزیتون کشت و کشتار راه انداخت یا ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افغانستان چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یمن چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاکستان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بی فکری!
مواظب حرف زدنت باش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اگه صدور انقلاب به عنوان مثال تشکیل حزب الله لبنان و شعب السوری و سپاه بدر عراق نبود الان به ابوبکر البغدادی میگفتی خان دایی
عماد عرب احمدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
جناب آقای عباسی شما بی تعارف و صادقانه سیاسی صحبت نکردین و فعل الواقع کاملا مشخص است دیپلماسی دوران آقای احمدی نژاد که مذاکره کنندگانش ۱ مشت دکتر الکی که مدارکشونو از دانشگاه امام صادق گرفتن به مذاکره کنندگان فعلی که به گفته مشاوره آقا امام خامنه ای که نخبه تر وقوی تر از این تیم سراغ ندارن (دکتر ولایتی) اصلح تر دانستین.میشه بگین شما مدرکتونو از کدوم دانشگاه دارین.
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
میشه نظرات دکتر ولایتی رو فقط و فقط نظرات دکتر ولایتی بدونید ولاغیر..؟؟
هی میچسبوننش به آقا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
از همون دانشگاهی که فرق بین plan و program رو میفهمن نه عین شما!
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
یعنی هرکی تو کشور دکترا گرفته الکیه و اونایی که تو دانشگاه های غربی درس خوندن دکترای واقعی هستن!!؟
شما مدیونی فکر کنی تو حرفات غربگرایی موج میزنه!مدیونی..
علیرضا بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
یه چیز بگم خلاصت کنم !! گیرم عباسی مدرک کلا نگرفته !! امثال زیبا کلام ها که دکترای علوم سیاسی دارن و هر روز یه حرف رو مزنن فرداش عذر خواهی مینویسن گه گلی به سر ملت زدن !! اگه امثال شما بودید جلوی دانشمندان اسلامی رو میگرفتید میگفتید : های شیخ بهایی کنکور دادی؟ مدرسان شریف و گاج و قلم چی رفتی رتبه بیاری تا بهت دکترا بدن؟؟
دکترا به تولید علمه نه به مدرک ....
اینو گفتم که خیالتو راحت کنم گیرم اصلا عباسی مدرک نداره!! نقد علمی وارد کنید شمایی که مدرک داری
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای عرب خیلی مغالطه خوبی کردی ، اولا شما با این طرز صحبت کردن مدرک دکترای دانشگاه امام صادق ع را بی ارزش دانستید،حتما باید مدرک دکترا را از دانشگاه آزاد گرفت که دکتر شد این اولا ثانیا شما از کجا می دونید تیم مذاکره کننده الان قوی تر و دکترای واقعی دارند ثانیا مدرک شما چیه ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دوست عزیز درک مهمه نه مدرک...!! همینایی که تو دانشگاه های خودمون مدرک گرفتن صنعت هسته ای رو به اینجا رسوندن. همینا توی بسیاری از علوم ایران رو جز 10 کشور برتر دنیا کردن. سر دسته حقوق دان های دولت مگه کلیدساز اعظم نیست...؟؟ خب برید بخونید تاریخ رو که در بیانیه سعدآباد چه کلاه گشادی سر روحانی گذاشتن. اینکه یکی دیگه تلاش کنه دست آوردی داشته باشه بعد یکی دیگه سر اون دست آوردها مثلا مذاکره کنه و همه چی رو تقدیم طرف مقابل کنه که مدرک نمیخواد...!! حماقت میخواد
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
همون بچه های دانشگاه امام صادق (ع) بودند که سوخت را به بیست درصد رساندند تا این دکترهای آمریکا دیده سرش معامله کنند و سه سوت سه درصدش کنند و بعدش پز پیروزی بدهند. وگر نه همین روحانی و ظریف قبل از دولت احمدی نژاد هم مذاکره کردند؛ یعنی زمانی که عملاً از هسته ای چیزکی بیشتر نبود و آنها فقط توانستند همه چیز را پلمپ کنند. شاگردان امام صادق (ع) توسعه و ارتقاء دادند، آمریکا دیده ها سوت کردند و سوت زدند داداش جون!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
با سلام خدمت برادر عزیز همان کت شلواری انقلابی که حتی وقتی امریکایی ها در مذاکرات، بیشتر فشار آوردن تا کمی تسلیم بشه، پایی که بخاطر جنگ از دست داده بود را روی میز گذاشت و به آن ها نشون داد و گفت اگه لازم باشه اون یکی پایم که سالم است را هم میدم، حاضر نشد قدمی از قدم از مواضع اصولی کوتاه بیاید در نتیجه شیطان بزرگ در همین دور از مذاکرات با تیم جلیلی (یعنی آلماتی) حاضر شدند که حرف ما را قبول کنند ولی طرف انگلیسی (همون روباه پیر) گفت: نه ، صبر کنید تا این انتخابات ریاست جمهوری ایران انجام بشه بعد توافق می کنیم چون که به احتمال قوی ، یک دولت نرم تر روی کار می آید و می توانیم امتیاز بهتری بگیریم/ پیام این ماجرا اینه که هرچقدر در برابر قلدور و قلچماغ بایستیم ، کوتاه خواهد آمد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مرحبا
کسی پیدا شد حرف از عقیده و ایمان زد.
شکم پرستی و ضعف ایمان ما رو به این روز رسانده.
ميرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
جنگ ميان دو ملت چون اتش است سخن چين بدبخت هيزم كش است اگر به جاي هسته اي زير ساخت اقتصادي مملكت مستحكم بود اين بلا به سرمان نمي امد هيچ ميداني 30هزار روستا خالي از سكنه است هيچ مي داني مواد خام صادر مي كنيم وكالاي ساخته شده وارد مي كنيم نه شما فقط يه تعدادي كتاب خفظ وبراي ما مردم بد بخت ديكته مي كنيد شما يك تئورسين هستيد نه عمل گرا
رضا-h
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
خب مشکلیش چیه؟ با منطق شما کلا معلمی نباید باشه همه باید بیل و کلنگ دست بگیرن ! وظیفه تئوریسین تولید تئوریه... میفهمی...؟ یعنی عمل گراییه یه تئوریسین میشه مطالعه و تولید دکترین...
اون مردم بدبخت(!) هم که شاگرداشون باشن یه عده میشن تئوریسین یه عده میشن عملگرا که وظیفشون عمل به تئوری هاست
"اگر به جاي هسته اي زير ساخت اقتصادي مملكت مستحكم بود" عزیزم بحث بودن نیست بحث "شدن"ه اونایی که صنعت هسته زیر دستشون بود وظیفه شون رو به خوبی انجام دادن... ولی اونایی که بیش از دو دهه ست اقتصاد دستشونه آمریکان! هیچ غلطی نکردن...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آیا کسی از دولت نیست که به این ابهامات وسوالات پاسخ قانع کننده دهد؟ آیا کسی نیست؟ کسی نیست..............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مشغول پذیرایی از مهمانان خارجی با شلوار مامان دوز و ساپورت هستن! همه چی آرومه!
آقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام/به قول آقای روحانی صدا وسیما هر روز بصورت یکسو توافق را تجزیه وتحلیل میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اکثر اساتید مدیریت و فنی -اقتصادی - سیاسی و حتی حقوقی ما در دانشگاه ها قسمت اعظم وقتشان به ترجمه متون و یا اقتباس از نوشته های غربی سپری می شود و بکل ترجمه یک کلاس دیگری در کشور داردو بسیار مورد توجه است - بارها این حقیر با خود گفته ام چرا وضعیت اقتصادی ایران را در داخل مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی دهند و تئوری رهایی از وضعیت رکود و یا تورم را به شیوه ایرانی آن ارائه نمی دهند -و یا چرا سیاست را بشیو های که در تعالیم قدیم ما وجود دارد اقتباس وترسیم نکرده و آموزش نمی دهند - عدم وجود این مفاهیم است که مجبور می شویم غربی بیاندیشیم و به شیوه آنها به مذاکره برویم و نتیجه آنهم از پیش روشن است. (کارشناس مدیر یت وارشد فلسفه )
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام.
همین که دنبال غلط املایی های وزارت خارجه میگرده نشون میده که به شدت دنبال عیب جویی هستن ایشون و میگردن ببینن کجا اشتباه کردن.
دست مذاکره کننده ها درد نکنه که با دیپلماسی کمر آمریکا رو شکستن. احمدی نژاد با داد و بیدادی که میکرد باعث میشد وحدت آمریکایی ها با خودشون و اسرائیل بیشتر بشه. ولی روحانی و تیمش با دیپماسی کاری کرده که تو آمریکا دو دستگی ایجاد شده و اسرائیل هم منزوی شده.
اسلام فقط نیست که شمشیرو برداری بگی هیییییییییییی حمله کنید.
شما زبان دیپلماسی پیامبر اسلام رو ندیدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دیپلماسی کجا بود مجید جان! 19000 سانتریفیوژ و غنی سازی 20 درصد و فردوی احمدی نژاد و موشکهای شهید تهرانی مقدم و خون شهدای هسته ای روی میز گذ اشتن! یادت رفت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
گرمی هنوز! از ذوق زدگی گرمی! بذا دو روز دیگه میفهمی کمر کی شکسته!
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام
ما زبان دیپلماسی پیامبر رو ندیدیم ولی زبان دیپلماسی امام رو دیدم:آمریکا شیطان بزرگ است.
زبان دیپلماسی قرآن هم دیدیم:اشدا علی الکفار رحما بینهم
زبان دیپلماسی امام حسین هم شنیدیم:هیهات منا الذله
بازم بگم یا بسته!؟
میشه بگی دقیقا کدوم اسراییل منزوی شده و تو کدوم آمریکا دو دستگی ایجاد شده!!؟؟تحلیل نداری مطالعه که میتونی بکنی..
علیرضا بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
هههه جک قشنگی گفتی!!یعنی اختلاف بین اسرائیل و آمریکا !! دایی اگ اختلافی بود اوباما نمیگفت ما دست حامیامون بر نمیداریم !! شما بازی رسانه ای رو این فرض کن!!
وقتی امام خمینی فرمود : اگر آمریکا و اسرائیل برای شما کف زدن بدونید کارتون غلطه فک کردین دشمن اینو نخونده؟؟ خونده ک الان دو گروه شدن یکی میگه بد بوده یکی میگ خوب بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
خیلی خوش خیالی بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حامد جان دلبندم
وقتی تو یه برگه رو به عنوان قرار داد امضا میکنی مو به مو واو به واوش رو باید دقت کنی،
برو تو دادگاه ها ببین چطوری از همین اسناد معمولی ای که بین دو طرف امضا میشه و توش دقت نمیشه چه بلاها که سر مردم نمیاد.
آره دلبندم اول فکر کن بعد نظر بده
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
جناب آقا حامد اگر کسی حقوقدان باشد و نه سرهنگ می داند که حتی یک کاما می توتند یک متن حقوقی را دگرگون کند و لذا طبق فرمایش رهبری هر کارشناس ومتخصصی در این رمینه باید به طور کامل متن را بررسی کند.
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقاي عباسي بايد تا كي نظر خودشون رو نظر اكثريت مردم بدونن،آقاي عباسي شما و طرفدارانتان جز اقليت تندرو جامعه هستيد كه روي هم رفته كمتر از 10 در صد جامعه ايران را تشكيل ميديد
كه همه بدبختي هاي ما هم از اين خدا بي خبران تندرو و افراطي هست
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حتما شما هم بیشمارید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تندروها و افراطیونی که جونشون رو کف دستشون گذاشتند تا مملکتتون نیفته دست اجنبی! 8 سال با صدام جنگیدند.
شما واسه مملکتت چه کار کردی جز گلایه و تقصیر رو گردن اینو اون انداختن؟ شما راحت طلبا چند درصد جامعه رو تشکیل میدین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حتما تندروهایی که جوونی و عشق و حالشون زیر شلیک توپ و خمپاره گذشت تا الان تو و امثال تو معتدل باشین و حتی یه ذره زحمت به خودتون ندین مبانی اعتقادیتون رو به جای گرفتن از این و اون خودتون با تلاش و تحقیق به دست بیارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
باشه نظرت رو قاب میکنم میزنم تو سطح شهر تا چند سال دیگه که علیرضا و آرمیتا بزرگ شدن بخوننش...
میخوام ببینم جلوی اونا چی داری بگی
آره داداش
میخوای بگی بابا هاتون یه عده افراطی بودن واسه اینکه حرف نائب امام زمان(عج) رو زمین نمونهاز همه چیزشون گذشتن و ...
متاسفم برای امثال شما بی فکرا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اولا شما از کجای این صحبت برداشت کردی ایشون نظر خودشون رو نظر اکثریت میدونن؟
دوما چطور اینقدر وقیحانه تهمت میزنی بدون اینکه دلیل بیاری؟ واقعا خسته نمیشید؟ اگه میگید ما افراطی و تندرو ایم , دلیل بیارید.. منطق رو کنید ... قانعمان کنید نه اینکه فقط برچسب بزنید... و در رید!!
شما جو گرفتت فک کردی اکثریتی رفتی بین 400 تا مث خودت تو فضای مجازی فک کردید کل جامعه اید
قرآن خیلی قشنگ شما رو تشبیه کرد ... شما کف روی آبید آدم کوته بین وقتی سیل رو میبینه فک میکنه بغیر از کف چیزی نیست! کف کمه ... ولی بقولی اهل شانتاژه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
هرجایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای مبارزه باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسان های مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم می کنند.بعضی اینجوری دوست می دارند.عنصر انقلابی جوان انقلابی طلبه انقلابی فاضل انقلابی مدرس انقلابی در هر سطحی از سطوح را متهم کنند به افراطی گری.نه این انحرافی است که به دست دشمن انجام می گیرد.
بیانات امام خامنه ای در بیست و چهارمین سالروز رحلت امام خمینی
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
این را همه بدانند ما تا ایالات متحده را به جمهوری اسلامی تبدیل نکنیم دست از مبارزات و مجاهدات خود برنخواهیم داشت.

با تفکر این عزیزان بود که کشور به لبه پرتگاه رفت.من هم دوست دارم کشورم ابر قدرت بشه دوست دارم اسلام ناب محمدی رو صدور کنیم دوست دارم ایرانی عزت داشته باشه اما با این تفکرات ما جایی به پیش نمی بریم.جز هزینه ما دیگه چی دادیم؟؟ اسلام رو صدرور کردیم؟ عزت داریم؟ متحد استراتژیک داریم؟دوست قوی تو منطقه داریم؟چقدر اقتصاد ما قوی هست و...
آرمان خوبه اما با نگاهی به واقعیت
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
میشه بگی لبه پرتگاه دقیقا کجاست؟به نظرت الان به اونجا نزدیکتر نشدیم!؟فکر کردی با امضای یه توافق دیگه همه چیز حل میشه!؟
دوستی قوی تر و متحدی استراتژیکتر از مقاومت میخوای!؟ اینکه منطقه برای آمریکا و اسراییل ناامن بشه خودش یعنی صدور انقلاب..اون عزتی که میگی ذلته، چون عزت فقط برای خداست نه برای غرب!!
اقتصاد!!؟؟آخه چه ربطی داره به این بحثا!؟
شماهم یه چیزایی راجع به آرمان و واقعیت شنیدی ها!آرمانهای انقلاب واقعی و دست یافتنیه اگه پایه کار باشیم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
با تمام اشتباهاتمون، با تمام نقائصمون، با تمام کمکاریها و راحت طلبیهامون، با همه ترسمون از کدخدا؛
خدا رو داریم! خدایا کمکمون از خوش خیالی و ذوق زدگی و راحت طلبی و دنیا زدگی و غرب زدگی پاک بشیم. الهی آمین.
کجاست بگو؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مثل اینکه ما از امام حسین فقط سیاه پوشیدن تو ماه محرم را گرفتیم،بله هزینه داده ایم،مگر میشه بدون هزینه به هدف رسید؟
اگر شب قبل از عاشورا همه یاران امام حسین ایشان را ترک میکردند،امام حسین هم به بهانه اینکه متحدی نداره صحنه نبرد رو ترک میکردند؟تنها نقطه ی اتکای ایشون خدا بود و بس.
مرز اول یک مسلمان "حق" هستش نه یک خط جغرافیایی!پس اولا عزت واقعی را بشناسیم و دوما آنرا نه فقط برای یک ایرانی،که برای هر مظلومی در هر جای عالم بخواهیم.همونطور که استاد رحیم پور در سخنرانی پیش از خطبه جمعه پیش فرمودن،خط مشی ما باید "واقع بینی" همراه با "آرمانگرایی مطلق" باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
هنوز نفهمیدی تمام مشکلاتی که گفتی تو این مملکت از ضعف ایدئولوژی نیست از ضعف تو عمل و سیاست بازی و به جای کار و تلاش تو زمان مدیریت فکر تصاحب صندلیا تو دوره بعد بودنه !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
فکر کردی اقتداری که ایران تا حالا داشت به خاطر چی بود؟؟؟؟هر جا که ما دست از اصول و آرمان کشیدیم،ضربه خوردیم،اقتدار ایران مرهون رشادتهایی عده ای است که امروز تابوتهاشون از سوریه و عراق به کشور آورده میشه،نه حرفهای روشن فکر نمایی مثل شما ،اگر میبینی که شش کشور قدرتمند آمدند و با ما مذاکره کردند،به خاطر این روحیه است وگرنه هیچ کس ما رو تحویل نمیگرفت.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
دوست عزیزم اگه یه سری به خیابونا و شبکه های اجتماعی بزنی می بینی این ایرانه که داره کم کم شبیه ایالات متحده میشه با این وضع بد حجابی و بی حجابی و دزدی و....
شما اگه خیلی مردی به داد مملک امام زمان(عج)برس.نمیخواد شیطونو آدم کنی!درضمن نظر امام خمینی رو هم درباره امریکا بخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای عباسی چرا در زمان احمد نژادتان اینقدر سنگ به سینه نمی زدید حالا که از مقام در این دولت عزل شده اید عقده گشایی می کنید ؟
مهدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
کدوم مقام ؟؟؟ ینی واقعا انتقادهای عباسی به احمدی نژادو نشنیدین یا دارین خودتونو به کوچه حسن کلید ساز میزنین همه بد بختی ما از شماهاس که همیشه تو بدترین زمانو بدترین مکانو بد ترین برهه از بد ترین تصمیمات حمایت می کنین . در ضمن هنوز منتظر بهتر شدن وضع مردم هستیما 2 سال گذشت از دولتتون هیچی ندیدیم (باز بیان یه عده عقده ای از احمدی نژاد بگن انگار که من باباشم )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
با سوات! میدونی سنگ به سینه زدن یعنی چی! حالا من هیچی نمیگم! خودت یه بار بخون!
شایدم از عصبانیت مسیر خون به مغزت مسدود شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دولتتون سه تا دروغو خوب بلده:
احمدی نژاد بود!
تحریم بود!
صدا و سیما بود!
حالا هر سنگی بزنین به سر خودتون زدین!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مقامش کجا بود بنده خدا :/ شما انتقاد های دکتر عباسی از احمدی نژاد رو ندیدید و احتمالا اصلا ایشون رو نمیشناسید به ما چه!
بابا این همه تکنولوژی پیشرفت کرده 200 سال پیش که نیست نتونی قبل حرف زدن تحقیق کنی
اون سرچ لامصب اون گوشه هست یه سرچ کن "انتقاد حسن عباسی از احمدی نژاد" برادر من برو ببین از سال 86 چه بحثایی بوده... بعدم چالب اینه سایت منتشر کنندش تابناکه نه رجا و فارس و snn!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اقا مهدی و نفر بعدی ک اسم ندارید من با نظراتتون موافقم اما قرار نبود دو دستگی باشه. دولت ، دولت همه است حتی مال منی ک بهش رای ندادم . بهشم انتقاد دارم حرفای استاد عباسی رو هم رو چشمم میذارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
اول اینکه آقای عباسی هیچ پست دولتی نداشت که عزل بشه،دوما دکتر عباسی مثل بعضی از همفکران شما نیست که منافع جناحی رو ترجیح میدهند به آرمانهای انقلاب، به شما پیشنهاد می کنم یه سرچی تو اینترنت انجام بدهید و سخنرانی های دکتر عباسی در دوره احمدی نژاد رو ببینید،متوجه میشید دغدغه ایشون اصول و آرمانهای انقلاب و امام و رهبری است نه رضایت مندی حزب و جناح خاص....برای امثال شماها واقعا باید تاسف خورد....
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
واااای چه قدر آدم با سوادی هستی. کی دکتر عباسی بی سواد در دولت دروغ گویان مقام داشته؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
به لحاظ ماهیتی فرقی بین طرح و برنامه نیست تنها تفاوت این است که طرح کلی تر از برنامه می باشد .
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
وقتی طرح شامل برنامه میشه یعنی ماهیتا با هم تفاوت دارند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
به لحاظ ماهیتی فرقی بین سانتریفیوژ و آبمیوه گیری نیس!
133
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
فرق نداره؟مدرکت چیه؟
احسان
Germany
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
من دیگه حرفی ندارم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سایت شما جناحی و یکطرفه و صرفا از دولت انتقاد می کند چرا نظر مخالف را منتشر نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
میخوای از ننجون من انتقاد کنن!؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
برو بابا تو و امثال تو با این تحلیل هاتون مملکت رو به این روز در آوردید تا چند سال دیگر آب خوردن را هم ازمون ابرها دارن می گیرند کاش من دهاتی میفهمیدم هسته ای چه خاصیتی برای ما داره تازه ما چیزی از دست ندادیم وقتی با یک قابلمه بقول رییس جمهور قبلی میتوانیم غنی سازی کنیم دلیل بر نگرانی نیست شما می فرمایید در حد بازی کامپیوتری هم نمیشه کاری کرد پس چطور توی قابلمه ما میتونیم غنی سازی کنیم من هم میدانم ما هیچ چیزی از توافق بدست نیاورده ایم اما موافق داشتن آن هم نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
پس در این دولت میشه با آبمیوه گیری غنی سازی کرد!
جامانده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مشکل همینه ما همیشه دنبال آب بودیم و یادمون رفته تو کربلا هم آب نبود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
برا شما که هیچ خاصیتی نداره! ولی واسه ما که قراره باهاش آب دریا رو شیرین کنیم تا کسی نتونه آب خوردن رو ازمون بگیره، داره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دهاتی عزیز
ما خودمونو خار و ذلیل کردیم،
فقط برو ببین از روز اعلام بیانیه وین تا الان آریکا چند بار تهدید کرده، چند بار بهانه ی حقوق بشر آورده
دهاتی عزیز اگه میخواستی بفهمی صدای نایب امام زمان هیچ وقت از تو گوشت پاک نمیشد که فرمود(هسته ای بهانه است)
درد ما اینه که نائب امام زمان(عج) هر دفعه راه چاره را داد میزنه اما عده ای خودشونو به غفلت زدن که شاید به مطامع مادیشون برسن
(( اونایی هم که سر امام حسین ع را بریدند مطامع دنیوی برشون داشته بود و صدای امام عصرشون رو نشنیده گرفتن، باشد درس عبرتی برای ما))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دوست عزیز در صحبتت اشاره کردی که نمیفهمی که البته من باور نکردم ولی ادامه حرفات بر درستی اون صحه گذاشت! از زمان پیامبر تحریم کردن بوده که حضرت رو هم تحریم اقتصادی کردن اما مقاومت کردن، همین چند وقت پیش روسیه رو هم تحریم کردن کلا هر کسی علیه اونا باشه رو تحریم میکنن. همون رییس جمهور قبلی که میگفت با قابلمه هم که شده غنی سازی میکنیم نشان از اراده دولت در این زمینه داشت. و چیزی که الان میبینیم و به عنوان یه کشور هسته ای قدرتمند به حساب میایم حاصل دولت همون رییس جمهوره. این دولت چیکار کرد...؟؟ همون قابلمه رو که دولت قبل با 1000 زحمت پر کرده بود رو جلوی کدخدا گذاشت و گفت بفرما نوش جان...!! متاسفانه همونجور که اشاره کردی این چیزا رو نمیفهمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
برادر من ، علی اقا، شاید شما ندونی اما منی ک فیزیک خومدم و 13 واحد هسته ای گذروندم میدونم هسته ای یعنی چی. فقط این حرفتون منو یاد اون زمانی انداخت ک ی عده میگفتن بذارید خارجیا بیان نفت رو که بوی بدی داره ببرن، اخه ب چه دردی میخوره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
شما که نمی دونی به جای اینکه نظر بدی برو تو اینترنت یه سرچ ساده بکن تا به اطلاعاتت افزوده بشه!!!!!!!!
کسی بیدار هست،ملت؟ا!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
پذیرش برجام یعنی "ما عرضه نداریم خودمان را تامین کنیم".
یعنی استاد دانشگاه ایرانی تو برو بمیر،دانشجوی ایرانی تو هم
برو بمیر،تولیدکننده داخلی(که با خون دل از صفر شروع کردی)
تو هم برو بمیر و...
اما دوران پساتحریم،دوران سرمایه دارانی است که سود خود را
نه در تولید که در واردات یافته اند،از شیر مرغ تا جون آدمیزاد با بهترین
کیفیت وارد میشود.منتهایِ افتخار ما شاید سرهم کردن قطعات خارجی باشد.
پذیرش برجام یعنی اگرچه غرب نتوانست فکر ما را محدود کند ولی در کمال ناباوری
این بار خودمان خودمان را محدود خواهیم کرد!
یعنی فردا روز که منِ دانشجو در زمینه ای حساس توانمندی خود را ابراز کنم،چه بسا مقامات ارشد
دولت از این موضوع ناراحت میشوند،چرا که ما نباید کاری کنیم که غرب و کدخدا احساس خطر کنند!
کسی بیدار هست؟
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای عباسی تحلیلتون بجای خود- ای کاش نتایج و آثار اینکه پرونده ایران در شورای امنیت سازمان ملل( منشور ماده 7) بود چه می شد!!! را تحلیل می کردید؟!!! یکجانبه نگر نباشید!!! جنابعالی همه اقدامات تیم مذاکره کننده و دست اندرکاران نظام رو زیر سوال بردید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
یه مش کاغذ پاره رو میگی؟ همونی که صالحی میگه ضرورتی نداره و عراقچی میگه الزام آور نیس؟ پس چیس؟
یه مش کاغذ پاره بیش نیس!
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
الکی یه مشت الاف که چسبیدن به میز ریاست رو داخل نظام نیارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
خیلی جالبه احمدی نژاد میگفت اینا یه مشت کاغذپاره س و چقد بهش همین اصلاح طلبا توپیدن. اما گردونه جوری چرخید که الان خود دولتمردان میگن اینا یه مشت کاغذ پاره س...!! اما بین این دو کاغذپاره خیلی فرقه:
احمدی نژاد میگفت کاغذپارس و هیچکدوم رو نپذیرفت اما این دولت میگه کاغذپارس اما با این کارش همه اون قطعنامه های قبلی رو پذیرفت هر چند نخواد بهش عمل کنه...!!
نظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ای هموطن ما هیچوقت ذیل فصل7 نبودیم بلکه ذیل ماده41 این فصل بودیم که زمین تا آسمون فرقشه.البته الان اگه قطعنامه ای رو که بذیرفتیم رو عمل نکنیم زیر فشار می ریم و با قطعنامه ای دیگه ذیل ماده42 فصل7(مجوز حمله نظامی)قرار می گیریم.لطفا کمی تحقیق کن.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
گل گفتی ای گل گفتی مثل یه بلبل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی!!!- آقای نظری نظرتون عالیست!!!؟ اونی که رسانه ها دم از منشور ماده 7 می زنند پس ذیل ماده 41 است !!! آقا دانشمند پرفسور با ادب!!!
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
منشور بند 7؟(به سبک جناب خان)
با سواد فصل7 منشور حقوق بشر)
هامون
Netherlands
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
برخی از نظرات اقای عباسی درست است ،ولی باید دانست که : اولا ، یک انسان عاقل برای رسیدن به هدف اش ممکن است تدابیر و تاکتیکهای خاصی داشته باشد . ثانیا مشخص شد که این مذاکرات در زمان احمدی نژاددشروع شده نه در دولت یازدهم و حرف کلید و کیک چندان ربطی ندارد . در همه جای دنیا برای تشویق رجوع مردم به صندوقهای رای از کارها متداول است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ربط کیک و کلید مربوط میشه به شعار انتخاباتی دولت پس بیربط نیس و نشون دهنده اشتیاق کلیددار است به کدخدا! که به وصال هم نائل شوند، ایشالا در آخرت! ما حسود نیستیم و به همون بهشت خودمون قانع!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دوست عزیز هیلاری کلینتون تو کتاب خاطراتش نوشته چون روز به روز ادبیات ایران در مقابل غرب زننده تر میشد و تاکتیک های غرب برای انزوای ایران رو به شکست بود رییس جمهور اوباما مجبور شد تا در نامه ای به رهبر ایران خواستار مذاکره بشه(البته اگه بعضیا نگن کلینتون دختر خاله احمدی نژاده و الکی یه چیزایی نوشته) پس ایران در زمان احمدی نژاد جوری پیش رفت که غرب مجبور به مذاکره شد. اما در دولت قبلی هیچوقت نتونست به خواسته هاش برسه. اما در دولت جدید بر کسی پوشیده نبوده و نیست که چقدر دولت مشتاق مذاکره با غرب بود و به قولی بند رو آب داد و ریش و قیچی رو داد دست کد خدا. در ضمن برو ببین خواسته های غرب در مذاکرات زمان احمدی نژاد چی بود و الان چیا شد...!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ما اگر میخواستیم مثل همه دنیا باشیم انقلاب نمیکردیم. دولتمرد ی دولت اسلامی نباید وعده توخالی بده
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای دکتر عباسی هم میتونستند یک سری حرف های الکی خوشبینانه که برخی از مردم الآن بیشتر دوست دارن بشنون بزنن و خودشون رو هم تو دل این دسته جا کنن ولی این همه هجمه رو ب جون خریدن تا نگرانی های واقعی موجود رو بگن ولی ما چون دوست داریم اون چیزی رو بشنویم که خودمون مایلیم از شنیدن واقعیت ناراحت میشیم.
آقاجون مسلمانی هرینه دارد......همون طور ک پیامبر هزینه پرداخت کرد... امیر المومنین پرداخت کرد...نمیشه سختی راه راست رفتن رو نبینی به عاقبت و نوید های اسلام و آخرت هم برسی اینجوری بود که بهشت رفتن هنر نبود## یکم بدور از نیات وآرزو هامون و با واقعیت و با عبرت از تاریخ به موضوعات نگاه کنیم یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای عباسی کارراهمیشه انها انجام دادند شما فقط حرف می زنیدجالب اینجاست یک مدت چندساله به خواب رفته بودید نه بی حجابی می دیدی نه فقر پشت پرده هرکاری کنید بکنید که به خدا قسم دعای ما مردم فقیر والبته دلسوز نظام پشت سرانهاست چون مافرزند روایت کربلایم وخوب می دانیم که چه کسی وچه کسانی به اسم دین شمشیرکشیدن بس فریب نمی خوریم این نظرهم را نمی گذارند اما بدان فریاد ماخمینی وافکارماحسینی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
فقر و بیکاری و بی حجابی اون یه مدت چند سال مربوط میشد به دولت قبل! خخخخ ! مگه نه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
کسی افکارش حسینی هستش ک حتی اگر اب رو بهش تحریم کنند از اصولش کوتاه نیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
جناب آقای به اصطلاح دکتر عباسی. من نه دکتر هستم نه حقوق دان، نه ائدئولوژیست. همین قدر فهمیدم که یکی از بدبختی های این مملکت داشتن افرادی مثل شماست که هنوز در پی کشف علت فروپاشی شوروی هستی. نظامی که از آغاز و در ائدئولوژی دچار مشکلات جدی بود. نظامی که حداقل از دیدگاه ما مظهر کفر بود وچطور شما نفهمیدید فروپاشی کفر وعده الهی است و البته قبل از فروپاشی امام ما (ره)طی آن نامه معروف ، فروپاشی را پیش بینی کرده بود.
البته جنابعالی و سایر منتقدین(مخالفین از پست برکنار شده) هیچگاه نگفته اید اگر توافق نه! جایگزین آن برای رفع تحریم های نابود کننده کشور و شرایط جنگی که شما و رئیس جمهور هولوکاست ستیزتان ایجاد کردید چه هست؟ شما چه راهکاری ارائه فرمودید؟!!؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حالا شما(که در پست به کار گرفته شده ای!) راهکارتو بگو که اگه این توافق به نتیجه نرسه چه راهکاری داری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مظهر ادب و تربیت!!!
استاد هیچ پستی نداشته و ندارن که بخوان برکنارشون کنن.
اگه امثال استاد عباسی نبودن معلوم نبود الان باس به سربازای آمریکایی میگفتی آق دایی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
همونجور که خودت گفتی هیچی نمیدونی ازین مسایل پس رو چه حسابی داری حرفای دکتر رو رد میکنی؟ اگه الان ایران یه قدرت جهانی محسوب میشه به خاطر همین استکبار ستیزی هاست به خاطر مقاوت کردن ها و سر خم نکردن در مقابل دشمنانه. رییس جمهور قبلی یه سوال درباره هولوکاست پرسید تو چرا ناراحتی؟تو که حرف از خدا و امام میزنی کجا خدا گفته در مقابل ظلم سکوت اختیار کنید؟کجا امام گفت با آمریکا مصالحه کنید یا بیخیال اسراییل بشید؟مگه خدا تو قرآن نمیگه از دشمن و نفرات و تجهیزاتش نترسید چون من بانیروهایی که شما آنان را نمیبینید شما رو یاری میکنم همونجور که پیامبر رو یاری کرد؟امثال شما و دولتمردان کنونی که میگن درسته حق با امام حسینه اما پلو یزید چرب تره جلوی پیشرفت دین خدا و عزت مسلمونا رو گرفتید.به حرف خدا ایمان ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تحریم نابود کننده؟؟؟؟؟؟اولا تحریم نابود کننده نیست ک اگر بود تو 8 سال جنگ با عراق ک تحیم بودیم و هیچی نداشتیم نابود میشدیم.ثانیا ب قول خودتون کفر و پیروی از کفر نابودی چطور نتظار داری دست نیاز به دولت هایی دراز کنیم ک فراماسونرن و تازه بعدش نابود نشیم؟ ضمنا این انقلاب از اول هم با شعار مرگ برامریکا شروع شد و اگر کسی شروع کننده مخالفت با امریکاست اون شخص امام (ره) هستن نه کس دیگه. و یه نکته :وقتی خبر ب شهید چمران رسید ک تحریم شدیم دست ب اسمون دراز کرد و شکر کرد و علت این کارش رو هم این گفت ک تا نخوایم و باور نکنیم باید روی پای خودمون بایستیم پیشرفت نمیکنیم.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
جناب آقای بی نان ونشان از نوشته ی شما کاملا معلوم است که قرآن را نخوانده اید. چرا که در قرآن به صراحت آمده که جامعه حتی با بودن کفر باقی می ماند ولی با ظلم هرگز. پس به نظر من بهتر است تا اطلاعاتتان را تکمیل نکرده اید اظهار نظر نفرمایید.زیرا با این کار با سوادی خود را نشان می دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
کی گفته این تحریما نابود کننده هست؟!!!!!
صنعت دفاعی ما از اول انقلاب تا حالا تحریمه ولی شاهدیم تنها حوزه ای که به بالاترین سطح خودش داره میرسه!!!!!!!پس این تحریما نابودکننده نیست بلکه سازنده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای عباسی شما صنعت خودرو و ناتو و فولادهای آلیاژی و... رو سر و سامون بده هسته ای پیشکش...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اخه این چ ربطی ب اون داره ؟بابا دشمنامون فهمیدن ما انقد علم داریم و پیشرفت کردیم ک خطرناک باشیم اما هنوز بعضیا تو مملکت خودمون ب این شک دارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
اون وقت دولت بايد چه كاركنه؟ آها يادم نبود اين دولت بايد دولت قبل رو رسوا كنه
amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
بابا دیکشنری بزار کنار یه دیکشنری براشتین افتادین تو میدان اینجاش طرح اینجا برنامس . کسی که از دبیرستان تو امریکا بزرگ شده وزیر امورخارجس دگه بیاد چیزی که اینقدر واضح و کلمه مبتدی رو اشتباه ترجمه کنه ؟؟؟ و انتظار داشته باشه کسی متوجه نشه. خدایی شما با این انتقادت داری از توافق دفاع میکنین که هیچی نداشت گیر بدیم اودیم میگیم طرح و برنامه ترجمه کردند.
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
کسی که مفاهیم علوم انسانی رو نفهمه هر جایی بزرگ هم بشه باز هم نفهمیده. ولی خب این خیلی خوشبینانه هست وگرنه من نظرم اینه اینا مغرضند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تو میفهمی! تو حالیته! عصن تو خوبی!
amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
بله رهبری این مملکت وقتی به اینان میگن فرزندان انقلاب و متعهد و دلسوز متوجه نیستند. و شما با سواد نهضت میفهمین؟؟ خدایا خودت ظهور کن بعضی ها به اسم تو دارن خدایی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دوست عزیز شما چرا انقد تعطیلی...؟؟ یه هندی کل دیکشنری آکسفورد و لانگمن رو حفظ کرده بود و در این زمینه از میلیون ها انگلیسی زبان پیشی گرفته بود پس ربطی نداره تو آمریکا بودی یا خارج از آمریکا...!! شما فک کن دکتر عباسی نمیفهمه جناب ظریف الممالک هم نمیفهمه حداقل تو بفهم تو چرا نمی فهمی...؟؟ کافیه از یکی که سواد انگلیسی داره بپرسی تا بهت بگه بین دو واژه plan و program تفاوت معنایی وجود داره...!! تو رو خدا از مغزت استفاده کن نذار آکبند بمونه. میتونی به وبسایت www.answer.com مراجعه کنی و بپرسی: What is the difference between planning and programming? که البته جوابش رو از قبل داده در آخر دوباره عاجزانه تقاضا دارم کتلت نباشی و استارت فهمیدن رو بزنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
برادر گلم امین ببین وقتی خود شخص اقای دکتر ظریف میفرمایند با گذاشتن یک ویرگول یا نذاشتنش میتوان معنای یک پاراگراف رو عوض کرد و ما روی تک تک اینا بحث کردیم حالا شما اومدین میگین که برنامه با طرح تفاوت نداره
خارجی ها بیکار بودن چندتا کلمه برای یه کاربرد درست کنن
درسته که هم تعدادی کلمات داریم که گاها بجای هم بکار میبریم ولی در اسناد بین الملل هر کدوم به معنای خاصی هست
و اگر اینکار عمدی نبوده باید دو علت داشته باشه یا عدم جدی گرفتن این موضوع یا فریب یا بی سوادی مترجمان
پس شما بجای اینکه طرفداری متعصبانه کمی به نظرات مخالفتون فکر کنید که اگه درست باشن چه بلایی سرمون خواهد امد!!!1
amin
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
چرا نمیخواین بفهمین من خودم منتقد این توافقم .میگم با این چیزای مسخره کاری نکنین که اصل مشکلات تو حاشیه بره.کسی که بخواد فریب بده تو متن و بازیرکی اینکار میکنه نه خال پیشونی سفید بیاد عوض کنه. کسی منکر غلط ترجمه شدن متن توافق نیست یکم به مغزتون فشار بیارید برید ترجمه ویکی پدیا رو بخونین.اینو که صهیونیست ترجمه کرده و ظریف که دست نداره ببینید چه ترجمه کرده برجام رو ؟اقای عباسی سوادت میرسه انتقاد کن با محتوا و منطق نه با دیکشنری . اگه هم نه بیخیال پس بیسواد هرچی بگه مفتم نمی ارزه زود خودش رسوا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
بله رهبری فرمون این عزیزان فرزندان انقلاب هستن ولی تا حالا به این نکته توجه کردین که هر خانواده ای می تونه هم فرزند خلف داشته باشه هم ناخلف!!!!!!!درضمن ما بناروبراین میذاریم که این دوستان باغرض ورزی این چیزا قبول نکردن و تیم تیم ضعیفی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای عباسی تو و همکارانت باعث و بانی تحریم های کشور شدید و اقتصاد و مملکت را به اینحا رساندید. این افکار شما باعث شد که امروز ما از کشورهای همسایه هم دهها سال عقب افتاده تر شدیم.
آقای عباسی آیا شما در طول سالهای گذشته به یک مخالف نیروگاه هسته ای اجازه صحبت دادید.
آیا به مردم اجازه دادید که تحقیق کنند چرا کشورهای غربی پیشرفته و سازنده نیروگاههای اتمی علیرغم نفت 140 دلاری به سمت ساخت نیروگاه جدید نرفتند
آیا اجازه دادید که مردم بدانند 200 تا 300 هزار نفر در انفجار نیروگاه چرنوویل در سال 1986 کشته شدند.
آیا به مردم اجاره دادید که بدانند چند صد هزار نفر در اثر انجار این نیرواه به سرطادن مبتلا شدند.
آیا به مردم اجاره دادید که سئوال کنند چرا ژان با وجودبکه 30 درصد برق کشورش از نیروگاههای هسته ای تامین می شد تمام نیروگاههای هسته ای خود را در سال 2011 تعطیل کرد.
آیا به مردم اجازه دادید که بداند اگر انفجار و یا حمله به نیروگاه بوشهر اتفاق بیفتد چندین استان و چند ده میلیون ایرانی باید تغییر مکان یابند.
به مردم صادقانه بگویید بروند سایت ها و گزارشات معتبر را بخوانندذ و علت رویگردانی کشور های پیشرفته از ساخت نیروگاههای هسته ای رابدانند و بدانند بر سر مردم چرنوویل و شهرشان چه آمده است
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
usdebtclock.org میزان بدهی آمریکا :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سال 2011 ژاپن سونامی زد همه نیروگاهاشونو تعطیل کرد! آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
عربستان قرارداد تاسیس نیروگاه هسته ای با روسیه امضا کرد! آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
نسل جدید بمبهای اتمی آمریکا رونمایی شد! آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
آیا میفهمی بر اثر اختراع هواپیما سالانه چند هزار نفر جان خود را از دست میدهند؟آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
آیا میفهمی بر اثر اختراع برق سالانه چند هزار نفر کشته میشوند؟آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
آیا میدانی بر اثر کشتی چندین تایتانیک به زییر آب رفته اند؟آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
آیا میفهمی سالانه چندهزار مادر بر اثر حامله شدن جان خود را از دست میدهند؟آیا به خودت اجازه میدهی بفهمی؟
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
این انفجار فقط مال ایرانه؟ اگه همه کشورها مثل شما فکر کنند که علم باید تعطیل بشه و بریم توی غار زندگی کنیم
133
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اگه همه کشورها مثل شما فکر کنند باید علم تعطیل بشه بریم توی غار زندگی کنیم.راستی برق و نفت هم خطر داره چطوره دیگه استفاده نکنیم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
پاسخ صحبت های شما را به تفکیک در اینجا نوشته‌ام. (قسمت ۱ از ۳)
>آقای عباسی تو و همکارانت باعث و بانی تحریم های کشور شدید و اقتصاد و مملکت را به اینحا رساندید.
آقای احمدی نژاد و تیم دولتش مسئول این مسأله هستند نه آقای عباسی.
>این افکار شما باعث شد که امروز ما از کشورهای همسایه هم دهها سال عقب افتاده تر شدیم.
به استثنای ترکیه، کشوری در منطقه وجود نداره که از ما پیشرفته تر باشه.
>آیا به مردم اجازه دادید که تحقیق کنند؟
چه طور میشه که جلوی تحقیق ۸۰ میلیون نفر رو گرفت؟ هرکسی میتونه تحقیق کنه و آقای عباسی قطعاً اینچنین امکانی رو نداره که جلوی ۸۰ میلیون رو بگیره.
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
(قسمت ۲ از ۳)
> چرا کشورهای غربی پیشرفته و سازنده نیروگاههای اتمی علیرغم نفت 140 دلاری به سمت ساخت نیروگاه جدید نرفتند؟
دقیقاً حرف شما بدون مدرک و ادعایی بدون منبع معتبر است. در اینجا یک نمونه از نیروگاه‌های هسته‌ای در حال ساخت و یا برنامه ریزی شده برای ساخت در آینده در ایالات متحده رو برای شما آورده‌ام:
نیروگاه ۱۲۰۰ مگاواتی در حال ساخت توسط شرکت Southern Nuclear Operating Company در Vogtle 3, GA (ایالت جرجیا) با فنآوری Westinghouse AP1000 که در مارش ۲۰۱۳ شروع شده و پیش بینی شده که در فصل دوم سال ۲۰۱۹ به پایان برسه.
منبع:
http://www.world-nuclear.org/info/Country-Profiles/Countries-T-Z/USA--Nuclear-Power



ناشناس
United States of America
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
(قسمت ۳ از ۳)
همینطور اگر منبع ذکر شده رو مورد مطالعه قرار بدهید می بینید که برای بیش از ۲۰ نیروگاه طرح ارائه شده و همینطور نقشی در همان آدرس هست که نقاط قرمزی رو در خاک ایالات متحده علامت گذاری کرده که بیش از ۴۰ عدد است که این دایره های قرمز نماینگر نیروگاه های هسته‌ای هستند.
>200 تا 300 هزار نفر در انفجار نیروگاه چرنوویل در سال 1986 کشته شدند.
خیر،۲۳۷ نفر که ۳۱ نفر از آنها در سه ماه اول پس از واقعه جان خود را از دست دادند.
منبع: en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl_disaster
> چند صد هزار نفر در اثر انجار این نیرواه به سرطادن مبتلا شدند.
منبع؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
(توضیحات اضافی) به غیر از نیروگاه بوشهر که غربی ها در زمان رژیم طاغوت در ایران ساخته بودند، نیروگاه های هسته‌ای جدید در زیر زمین ساخته شده اند (مانند نطنز) که علاوه بر مقاومت بیشتر در حملات هوایی دشمن، در صورت بروز نشت مواد پرتوافشان انسان ها و محیط زیست آسیب نبینند.
ژاپن چون پیش بینی حوادث غیر مترقبه لازم برای ساخت نیروگاه های هسته‌ای را نکرده بود، در سال ۲۰۱۱ به علت زلزله که در پی آن باعث ایجاد تسونامی شده بود؛ نیروگاه فوکوشیما که در کنار ساحل بود زیر امواج سهمگین تخریب شد. به همین علت چون نیروگاه های هسته‌ای آن ها در مقابل سونامی مقاوم نیستند تا مقاوم سازی شان تعلیق شده اند.
http://www.world-nuclear.org/info/Safety-and-Security/Safety-of-Plants/Fukushima-Accident
طوطی نباش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
این جملات دکتر شیرزاد در دانشگاه تهران بافته ؟ درسته...
البته با کمک دکتر زشت کلام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
علیرغم نفت 140 دلاری به سمت ساخت نیروگاه جدید نرفتند+زاپن نیروگاهاشو خاموش کرد +حادثه ی چرنوبیل
برادر گلم اول برو یه آب بریز اونجا که سوخته بعد یک بار دیگه از اول نوشته ی خودتون رو بخون
قیمت نفتی که اشاره کردی برای اوابل سال 2013 هست و الان قیمت نفت تقریبا 50 دلار هست
ژاپن نیروگاههاشو خاموش کرد ولی باز روشن کرد دیگه نکنه الانم خاموشه با خر آسیابهاشو میگردونه
چرنوبیل رو هم که شما گفتید +مثل چاقو که هم خیار پوست میکنه هم ادم +اتومبیل که تو ایران 20000 نفر در سال کشته میدیم +هواپیما قطار شبکه های اجتماعی که ملت رو تسخیر کردن اصلا چرا خونه بسازیم که وقتی زلزله میاد بریزه رومون بجاش بریم تو چادر نشد همینجوری مثل تارزان زندگی کنیم
برید طرز تفکرتون رو عوض کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ادم یاد ماجرای اکتشاف نفت و غارتش توسط انگلیس و ماجرای ملی شدن صنعت نفت میفته که بعضیا تو ایران میگفتن میخواید چیکار این ماده بد بو رو؟تازه باید از انگلیس ممنون باشه ک این ماده بد بو رو مت و مجانی از کشور خارج میکنه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دوستان همه عالی جواب دادن ... اساسی حال کردم 3> :)
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
فکر کنم پارسال بود که رئیس جمهور ژاپن دستور ساخت 3 نیروگاه اتمی تا سال 2020 رو داد.
اینا رو نمی بینید؟؟؟؟؟؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اگر منطقی فکر کنیم انرژی هسته ای دارای سود و زیان های مخصوص به خودش است . باید ببینیم که هدف از توسعه انرژی هسته ای در ایران آیا فقط تولید برق است یا چیز دیگر . بنده به عنوان یک مهندس برق با اطمینان به شما می گویم که تولید برق از نیروگاه های خورشیدی و سایر راه های پاک تولید برق خیلی بهتر از انرژی هسته برای ایران است (وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ كُلُّ یَجْرِی لِاَجَلِ مُسَمّیً ).
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
خوب باید متاسف بود برای دوستانی که انقدر سطحی به همه چیز نگاه میکنن.
چنتا سوال اینجا مطرحه..1- پس نقش اون مقامات اسبق دولت در بدبختی مردم چیه اونایی که الان با پولهایی که از حق ملت بالا کشیدن و الانم تو کاخها و ویلاهاشون لم دادن و معلوم نیست باخودشون و ملت چن چندن تو این زمینه چیه؟؟؟؟؟
2-ویا آقا زادهایی که پشت اسم پدراشون خون ملتو مکیدنو الانم انقدر گردنشون کلفت شده که حتی دستگاه قضا از پسشون بر نمیاد؟؟؟؟
3- ویا نقش افرادی که فقط دنبال مقصرن و خدایی نکرده یه نگاه به خودشون نمیندازن که شاید زبونم لال مشکل از بی ارادگی و سستی خودشونم بوده که حتی حاضر نیستن یکم به خودشون سختی بدن و تلاش کنن شاید گوشه ای از مشکلات این کشورو حل کنن تا انقدر حسرت کشورای دیگه و پیشرفتاشونو نداشته باشن.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تا کی سر در گریبان می خوتهی بمانی دولتمردان وحامیان دولت آنقدر زوق زده مجازی اند .که خودشان هم باورشان شده موفق شده اند جناب خان هنوز تصویر نداریم صفحه هنوز برفکیه کمی صبر کن بعد خواهی فهمید چه ها ازدست داده ایم به خاطر دولتمردانی بزدل که هرگاه نقد منصفانه به آنها شد برای فرار از واقعیت با ادبیاتی زشت پرخاشگری کردند بازی با واژه هایی مثل دلواپس ،کاسب تحریم،بی سواد و چه وچه .... بله دلواپسیم از زوق زدگی ،کاسب تحریم هستیم چون نمی خواهیم کاسب خفت وذلت شویم .جناب خان همین امروز در اخبار پارچین را بهانه ای کرده اند برای تجسس وما هنوز سر در برف فرو برده ایم
به داش حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
داش، بیا منطقی فکر کنیم! حجم تولید برق بیشتره یا سلولهای خورشیدی؟ آیا انرژی هسته ای فقط واسه برقه؟ واسه شیرین کردن آب دریا در شرایط خشکسالی نیست؟ اونم الان که آب خوردن رو از دست ملت دراووردن دادن دست کدخدا؟
حر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
زمینه سازی برای ظهور صاحب الزمان (عج) نیازمند وحدت و یکپارچگی ما در مبارزه با استکبار که مصداق کاملش آمریکاست میباشد ، استقلال اقتصادی لازمه این زمینه سازی است که تنها از طریق اقتصاد مقاومتی امکان پذیر می باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
1.این یک نقطه قوته که (بحث ریشه ای مطرح میشه ) اینجاس که فرق بیسواد و باسواد مطرح میشه ....
2.منتقدین دکتر عباسی به متن نگاه کنند و سپس با توجه به متن انتقاد کنند تا ذهنیات داغونشون ...
3.کدوم کتاب کدوم طرح اصلا کروم برنامه آقای روحانی ما رو به اسلام دعوت میکنه ... بازم دم کت شلواری ها گرم به خدا نزدیک ترن و هم چنین به ولایت .
4.اصل دعوا اینه که آقاجون ایشون سال پیش میگفت توافق 5 درصد تو اقتصاد تاثیر داره آقایون دولت میگن 1 در صد هم نمیشه !!! خب چرا مذاکره کردید ؟؟؟ مگر نه اینکه تمام غمتان رابطه با آمریکا بود!!؟؟؟
جواب ایشون رو نمیتونند بدن میفرستند دادگاه تازه با این همه سند و مدرک ...
من خودمم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آقای حسن عباسی اگر سوال جواب داشتی می رفتی آقای ظریف همش رو جواب می داد . دو دستگی بین مردم ایجاد می کنه . من خودم توافق رو دوست نداشتم ولی چون امام خامنه ای راضیه من چی کارم و همین طور شما ؟؟؟
چه توافق بشود چه نشود ...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
راضیه ... از خودش شنیدی !!!! سندی مدرکی چیزی !!!!
'گیلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
کجای حرف امام رضایت ایشون رو دیدی؟ اول فکر کن و بعد بنویس ... به صحبت های آقا هم خوب گوش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شما برادر یا خواهر عزیز رضایت امام خامنه ای را از کجا کشف کردید از دیدار ایشون با دولت مردان دو شب قبل از اعلام توافق یا در نامه جوابیه رئیس محترم جمهور یا در خطبه های نماز عید فطر یا در دیدار با سران نظام و سفرای کشورهای اسلامی در روز عید فطر شایدم رابطه پنهانی با معظم له دارید از کجا ؟
خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
امام خامنه ای شخصا به شما گفتن خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟//
سخنرانی رهبرگوش بده از سال92 قبل از مذاکرات تا امروز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
رهبر گفتن انقاد ایرادی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اولا که دولت اصلا جوابگوی سوالات نیست فقط ادعای نقدپذیری میکنه.دوما رهبر کی گفت از توافق راضیه که ما نشنیدیم؟رهبر از تیم مذاکره کننده تشکر کرد نه از توافق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
نمیدونم اون زمانی که رهبری از زحمات دولت قبل تشکر و دفاع میکردند؛ اونجا هم همینقدر بچه خوب و حرف گوش کنی بودی؟
یا سال 88 که میفرمودند خطتون رو از فتنه جدا کنید! اونجا هم هیشکاره بودی و راضی به امر رهبری؟
اینقدر پیرو ولی فقیه بودن نگیر که بهت نمیاد!
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام برادر گفتم سلام تا بفهمی باهات دعوا ندارم
اما شما از کجا حضرت امام از توافق راضیه؟
نظرخواهی از ایشون در مورد توافق دقیقا مثل دعوت از ایشون برای نمایشگاه کتاب بود با شناختی که من از رهبری دارم اگه آقای رئیس جمهور براشون نامه نمی نوشتن تا زمانی که صلاح نمی دونستن نظر نمی دادند.
و من از این نامه پی به مظلومیت آقا می برم که انگار بزور از آقا می خوان در مورد چیزی که نمی خواد نظر بده و یا توش شرکت کنه، نظر بده و شرکت کنه.
سکوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دوست گرامی
شما از کدام جمله یا عبارت رهبر متوجه رضایت ایشان شدید؟فقط به صرف تشکر از تیم مذاکره کننده؟به نظر شما اگر ایشان رضایت داشتند نمتوانستند رضایت را با عبارتی مثل "پیروزی یا دستاورد" نشان دهند؟
پس بهتر است رضایت دولت را مساوی با رضایت رهبری ندانیم
daneshvar
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
باسلام به این دوست. چیزی که متاسفانه این روزها داره ازش سوء استفاده میشه مشرویت دادن به اعمال و سخنان با اوردن اسم آقاست در حالی که شاید اصلا ایشون از این موضوع رضایت نداشته باشن بهتره تو قضاوتها و نتیجه گیریهامون بیشتر دقت کنیم.
و یه مسئله دیگه این که وقتی تو کشوری مثل آمریکا که توافق ما مسلما ضرر خاصی براش نداره اینهمه دنباله 1-اطلاع درست از محتوای مذاکراته 2-به این راحتی حاضر نیست اون رو بپذیره و تو سنا اینهمه مخالفت هست. حالا ما که اینهمه دشمن داریم چرا نباید در مورد توافقی که تاثیرات بسیاری بر کشور داره انتقاد کنیم وانتقاد بشنویم تا تصمیم درست رو بگیریم.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
اگه رهبری راضیه پس حتما بابی من هم قاضیه.( بابای من فرهنگی است)
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
کامنت هایی که در مورد اقای عباسی گذاشته میشه یا توهین امیز یا بی اساسه و خوبه که دوستان هم وطن پاسخ های صحیح رو میدن تا کسانی که میخونن کامنتارو شبهه ایجاد نشه واسشون. البته به نظر میرسه این کامنت های توهین امیز و هدف دار منبع تغذیه داره که با تفکیک خاصی هر کدام گوشه ای از بحث رو زیر سوال مغالطه ای خود برده. به امید ظهور اقا صلوات
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
اسرائیلی ها میان بعضاً کامنت میدن. نمیدونم هم چرا تاییدشون میکنن سایت ها ولی کاملا تابلوئه خیلی وقتا اینا از رژیم صهیونیستی خط میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
نمیشه مشخص کرد کدوم برا اوناست... بعدم اگه از خط قرمز عبور نکرده باشه چه اشکالی داره , جوابشون رو میدیم...
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حتما........حتما
این جزوه (استاد کامران غضنفری )عالیه برای کسایی که میگن توافق برد-برد بود...... با مدرک گفته نه هردمبیل
سایت www.1-20.ir بررسی میزان تطابق توافق وین با 1-خطوط قرمز نظام، 2-اصول قانون اساسی کشورمان و3- مصوبات مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
جالب اینجاست رهبری که واسه قهرمانی یه کشتی گیر پیام تبریک صادر میکنه علی رغم همه تبریک گفتنای دولتمردان و فشارهایی که در این زمینه به رهبری وارد کردن حتی یک بار هم نشد که این مذاکرات رو پیروزی ملت بخونه و پیام تبریکی صادر بکنه...؟؟!! به نظر شما جالب نیست یا فکر میکنین اهمیت کشتی بیشتر از مذاکرات بوده...؟؟ رهبری پیام تبریک صادر نکرد چون چیزی به نام پیروزی در این مذاکرات ندیده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
این نکته ای برای مردمه، اگر بفهمن......

ناشناس
Germany
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
زنده باد استاد عباسی گرانقدر و با بصیرت
تا کور شوند کسانی که منفی میدن
هر چند دردی از شما دوا نمیشه، چون حقیقت تلخه ...
ناشناس
Germany
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
اینجا facebook نیست که دنبال لایکی!
یا حرفت مردم قبول دارن یا ندارن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام * ما در این مقطع حساس به نظرات استاد عباسی و دیگر کارشناسان عزیز کشور با دیدگاه های متفاوت نیاز شدید داریم خواهش داریم بجای ارزیابی منطقی نظرات، 1- به شخصیتهای زحمت کش بی حرمتی نکنید. 2- خدای ناکرده مسایل ملی را فدای عقده ها و کینه های فردی، حزبی، جناحی ... نفرمایید. با تقدیم ارادت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
صوتش رو ندارید؟
mhpy7
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
www.mobarezclip.com
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
دکتر دوست دااااااریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
صحبت های ایشون بسیار عالی ولی کم بود عاجزانه خواهش دارم مطالب بیشتری از ایشون پخش بشه ممنون
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
فرمایشات شما کاملا درسته، در واقع با تأیید توافق صورت گرفته یعنی اینکه رسما غلط کردیم انقلاب کردیم و این همه تاوان دادیم
غریب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بی انصافا لااقل فایل صوتی سخنرانی عباسی رو بزارین
راسل ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
در زمانی که دنیا رو به سوی راکتور های جوش هسته ای گذاشته که از لحاظ ماده فرآوری هزینه میزان منابع هیدروژن و آلودگی کمتر و راحتی در فرآیند کلی نسبت به شکافت است ما به مدت 15 سال از تحقیق و توسعه در زمینه هسته ای منع هستیم.نیاز به انرژی در دنیا مطرح است و روزانه تلاش های علمی صرف کم کردن هدر رفت انرژی و ذخیره سازی آن است.ئر چرخه انرژی روی کره ی زمین چرخه مواد تکمیل است اما چرخه انرژی همواره انرژی از خارج سامانه کره زمین از منبع خورشید وارد میشود انرژی منابع سوخت های فسیلی هم انرژی ذخیره شده از باستان در بدن موجودات باستانی است از خورشید منابع انرژی نفت ما حدود 50 سال دیگر پایان می یابد از رویی که سوخت های فسیلی آلودگی زیاد و انرژی کمی در اختیار ما میگذارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
لذا نیاز ما به منابع انرژی حتمی است و منع ما به مدت 15 سال از تحقیق حتی در زمینه هسته ای یعنی عملا مرگ ملت و کشور ایران
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
دکتر جان اینقدر بوق و شیپور زدن نداره.مشکلی داری عیبی داره بشین با مناظره حل کن چرا دو دستگی ایجاد میکنی برادر من.اگه حرف امام خامنه ای قبول نداری پس بزار برو توی شبکه های خارجی حرف بزن.اگه هم فکر میکنی ایرانی هستی و تابع رهبری توی مناظره با اعضاء گروه بحث کن.توی جمع یک مشت طرفدار دانشجو حرف زدن هنر نیست دکتر خان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
اینقدر به طبل مناظره با دولت، کوبیدن بر آب است. اینقدر بر این طبل تو خالی مکوب و ژست مگیر باهاش!
دولت اجازه نمیده یه خبرنگار منتقد تو جلساتش حاضر بشن! تو میگی مناظره علمی!
معلومه که هیچ جواب علمی برای شخصی مثل دکتر عباسی ندارن که بخوان جواب بدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
جناب کار ایشون تفرقه افکنی نیست بصیرت دهی است.........معلومه با اوردن اسم امام خامنه ای فقط شعار میدی وگرنه اگر واقعا صحبت های اقا رو رصد کرده باشی فقط بصیرت و تفرقه رو خوب متوجه میشی.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
من پایم میخوام ببینم تیم مذاکره کننده چی تو چنته دارن... ماشاءالله لالمونی گرفتن ... در خفت و خواریتون همین بس که فقط یه زیبا کلامو دارین که کلا موفقیت بدست اومده در این توافق رو شکستن تابوی مذاکره با آمریکا میدونن...!!!
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
گوش اگر گوش تو و ناله ار ناله ماست/ان که البته به جایی نرسد فریاد است
یک ایرانی
Germany
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
با سلام و ضمن تشکر از آقای دکتر عباسی که اینگونه دقیق، علمی تحلیل می کنند ایکاش صداو سیما حداقل یکبار با دعوت از تیم مذاکره کننده خصوصا آقایان عراقچی و آقای صالحی که این روزه ها عجیب گذشته را فراموش کرده به همراه دو شخصیت گرانقدر"عباسی "( فریدون عباسی و حسن عباسی) به تجزیه و تحلیل می پرداخت نه برخی کارشناسان ...............
روح الامين
Japan
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
تمام نظرات دوستان عزيز رو خوندم به دليل اينكه متهم به جانبداري نشم ميگم كه همه حرفهاي آقاي دكتر عباسي به كنار ولي به مسئله من به شخصه رفتار اين دولت را با مردم عزيز كشورم صحيح نمي دونم در بحث هسته اي كه مدام در حال مخفي كاري هستيم و تناقضات فاحشي در بيان و گفتار مسئولين مشاهده مي شه كه به نظرم خيلي مي تونه خطرناك باشه ...
خطرناك خطرناك و فاجعه آميز
هيچ چيزي بهتر از صداقت نيست و راستي و درستي كه در اين دولت كمتر مشاهده كرديم .
یوسفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
عاقا من هم ظریف رو دوست دارم هم دکتر عباسی رو ... اما نظر رهبر رو از همه بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
خوب منظور؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
خب پس بگو نظر رهبری رو اگه میدونی! البته که نمیدونی! صرف اینکه رهبری از دولت حمایت میکنه الکی ژست میگیری؟! اما آیا حاضری نظری واقعی رهبری رو بفهمی؟ نه! اگه میخواستی میفهمیدی که رهبری هرگز به تیم مذاکره تبریک نگقتند! چرا؟ چون اتفاقی نیفتاده که قابل تیریک باشه! و گرنه رهبر از جلوتر از همه به تیم مذاکره کننده تبریک میگفت همونطور که جلوتر از سایرین به ورزشکاران تبریک میگن!
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
جناب دکتر عباسی این دولت حقوقدان برای توافق عجول تر از آن است که به این مسائل پیش پا افتاده ی حقوقی اهمیت دهد وملت نیز به شدت مشتاق رفاه بیشتر است وگوشی برای شنیدن حرف های شما ندارد پس لطفا کمتر نفس های خود را به هدر دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
برو بابا شیکمت سیره، بابات تاجره معلومه مشتاق رفاه بیشتری. معلومه که حقوق مردم واسه تو و دولتت ارزش نداره. معلومه که حقوقی که ازش دم میزنید مال خودتون و دولت پادگانیتونه! معلومه نمیفهمی گرونی ماهانه کالاهای ضروری چی هس! فقط به فکر هوسهای خودتونید.
علی ی
Saudi Arabia
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
برخی از دوستان میگن چرا آقای عباسی نرفت با آقای ظریف در گفتگوی تلویزیونی شرکت کنه.لازم به ذکره بعد از سخنرانی کوبنده ایشان در مورد فروختن ... در سال ۸۳ ایشان ممنوع التصویر شدند.الان هم به قید وثیقه آزاد هستند.این حرف رو بارها خودشان در سخنرانی هایشان ذکر کردند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار