تعیین جريمه رعايت نکردن حجاب در خودروها
نايب رئيس اول کميسيون مشترک حقوقي و فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از بررسي ميزان جرايم در نظر گرفته شده براي بدحجابي در خودروها خبر داد.
تعداد نظرات: ۱۰۶
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
خودروهای خودشان شیشه دودی و مجوز دارند والا خدا میدونه توش چه خبره این قوانین برای مردمه نه برای کل جامعه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
خوب عزیز من اگه شیش دودی باشه و داخل دیده نشه که مشکلی برای حجاب نیست مثل اینه که بگی مردم تو خونشون در بسته است معلوم نیست چنین و چنان مثل اینکه شما اصل مسئله حجاب رو درک نکردی شیشه دودی ممنوع هست عیب داره اما بی حجاب بودند در داخل خودرویی که شیشه دودی باشه و چیزی از داخلش معلوم نباشه خدشه ای به موضوع حجاب وارد نمی کنه و ازاین نظر قابل انتقاد نیست
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
عالیه اگه بشه
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
طرح خوبی نیست. چون ممکنه داخل اتوموبیل های شخصی که در جاده در حرکت هستند یکی از سرنشین ها خوابیده باشه و یه مقدار روسریش نامیزون بشه باشه . حالا باید این شخص را جریمه کرد؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
بابک جان شما کجا زندگی میکنی صنعا تشریف دارین یا عدن که خانوماشون فقط چشماشون بیرونه
اینجا ایرا ن تهران منطقه ی ... است جایی که بدترین نوع بی حجابی هست این حرفا برای اینه که مقابل یه عده قبح شکن رو بگیرن که با انگیزه های سیاسی میان جلو والا کار از یه ذره دو ذره گذشته برو تو مایه های نیم متری و از این جور چیزا
کار از شلوار تنگ گذشته رسیده به ساپورتهایی که............................................. میشن
حالا بعضیا هم اومدن این مشکلو ربط میدن به نداری و بدبختی . اینا هم یا صنعا تشریف دارن یا سودان جنوبی نه تو ایران که ببینن این کارهای غیر اخلاقی رو دخترا و پسرایی انجام میدن که شغلشون پدر پولدار هست نه بنده خدا ها جوونای با صفای جنوب شهر البته اونجا هم هست اما نه دیگه تو مقیاس 10ریشتر
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
خب حالا. تو شهر حجاب رو رعایت کنن تو جاده پیش کش.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ااز هم اکنون شکست این طرح قابل پیش بینی است. حجابی که با جریمه وتهدید درست شود حالش معلوم است .
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
شما یه پیشنهاد بده!!!!میدونی کشورهای خارجی پیشرفته با جریمه کردن تونستن فضای شهریشونو تمیز نگه دارن....لابد تمیزی که با جریمه وتهدید درست شود حالش معلومه...!!!
1350
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
موجب سوءاستفاده پلیس نشه
محمد
United States of America
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
خدا رو شکر با این قانون تمام مشکلات حل شده است
B@k
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
مگه میشه مگه داریم
دانشجوی ادبیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
اسفنانی یعنی چه ؟
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
بنظر من باحجابی تشویق شودبهترازتنبیه بی حجابیست(البته تشویقها تبدیل به سهمیه،بورس،مدرک تقلبی،امتیاز،وام،رانت،ارتشا،فساد...)نشود-مثلا باحجابها لباس جوراب یاپارچه یا...داده شود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
یعنی به جای دستگیری دزدها که الان زیاد هم شده اند بیاییم و به آنهایی که دزد نیستند پاداش دهیم؟ منطقی نیست
منم دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
شماخوبیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
با اینکه خیلی حزب االهی هستم ولی به نظرم حجابی که بخواد به زور جریمه گذاشته بشه اخرش میشه مثل قضیه گشت ارشاد که مردم بیشتر لج میکنن . جای این کارای مقطعی دوستان عزیز و پرکارمون در وزارت ارشاد باید این چیزا رو از سن کودکی به مردم یاد بدن تا طرف با اشتیاق با حجاب بشه نه زورکی. اونور دنیا اوناییکه یکم با اسلام اشنا میشن آنی مسلمون ومحجبه میشن .پس بگردید ببینید مشکل ما چیه که دخترامون دارن بی حجاب میشن اونم تو کشوری که مطعلق به ولیعصر (عج) هستش؟
پاسخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
یه عده میخوان هنجار شکنی کنن و هدف دارن از این کار. اگه من نوعی به عنوان یه مسلمون بهش بگم خواهر حجابت رو رعایت کن میگه به تو چه؟ چهار دیواری و اختیاری.
و کم کم عادی میشه.
توی ماشین حجابشو بر میداره وقتی پیاده میشه هم با همون وضع...
به نظر من خیلی کار خوبی کردن. کاش واسه خیلی چیزای دیگه هم جریمه مشخص میکردن
مثل سیگار کشیدن-آشغال ریختن توی خیابون- ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی و راهبندان توی کاروان های عروسی...
نیاز هست که جدی تر با این مسائل فرهنگی در رابطه رانندگی و معضلات راهنمایی و رانندگی برخورد بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
برادر عزیز توی فرانسه رعایت حجاب جریمه داره؛ به با حجاب کار نمی دن و اجازه تحصیل نداره؛ برادر عزیز پس نهی از منکر و مراتبشس چیه یعنی خدا نمی دونسته که جواب معکوس می ده؟ باید هزینه بی حجابی بره بالا و گرنه سرنوشتی جز آندلس برایمان نخواهد بود
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
عزیزم از ترس لج کردن مردم کاری کردیم که الان یواش یواش یواش... دختر پسرها و زن و شوهر ها و نامزدها و ... توی پارک ها و ماشین ها و دانشگاه و مترو و ...... یه کارایی میکنن که نباید بکنن، ما هم می ترسیم چیزی بگیم...آخه یه وقت لج میکنن!
یه ایرانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
الان تمام مشکلات ملت حل شده فقط مونده حجاب
یه خورده به فکر معیشت مردم باشید لطفا
مولا علی فرمودند از هر دری که فقر وارد شود ایمان از همان در خارج میشود
یه ایرانی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
فرمایش مولا علی(ع) اینجا مصداق نداره
اونایی که توی ماشین کشف حجاب میکنن همگی از قشر مرفهین بی درد هستن که هیچ گونه مشکل معیشتی ندارن.
این یه قدم مثبت رو من قبول دارم در صیانت از عفاف و حجاب.
ولی این پاسخ کم کاری دولت و مجلس در زمینه های مهم تر فرهنگی و معیشتی نیست.
مهدی ایراندوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این چه حرفیه تا میخوان جلوی بد حجابی رو بگیرن آدمای بی خیال و کم غیرت و بی اهمیت به احکام اجتماعی دین مخالفت میکنن ، و نمیدونن که علاوه بر رسیدگی به معیشت مردم باید به امور فرهنگی هم رسیدگی کرد یعنی حالا که میخوان به ومعیشت و قتصاد مردم برسن باید بی حجابی رو رها کنن . اگر مولای ما فرموده اند اگر فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج میشود ، این یک دستور و امر که نیست که باید حتما باید اینطوری باشه حضرت دارن خبر از یک ضعف فرهنگی میدن که در صورت ضعف ایمان در جامعه تا یک اتفاقی میافتد ایمان مردم در معرض بی ایمانی قرار میگیرن .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
مولا علی و نیز قرآن هم صراحتاً رعایت حجاب را دستوری قطعی اعلام کرده اند. چرا از امام یک حرف را می بینی و یک حرف را نمی بینی
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
درست است که خیلی معضلات ومشکلات داریم ازجمله معیشت ولی قرار نیست به خاطری یکی دیگری رانادیده بگیریم حجاب یک اصل اسلامی است وحکومت وظیفه دارد زمینه رعایت آن را فراهم آوردپس اگر مشکل معیشت داریم پس به دیگرکارها چه کار،بااین حساب بادزدی ،احتکار وغیره کاری نداشته باشیم .هرچیز جایی هرنکته مکانی دارد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
دوست من کسی ماشین داره و توی ماشین هم اقدام به کشف حجاب میکنه و همینطور تو خیابون میگرده قطعا منتظر نون شب نیست و از افراد متمول جامعست..همونطور که مسیولین وظیفه ی افزایش کیفیت معشیت مردم رو دارن در قبال بی ایمانی ها هم مسئولند...
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
به نام خدا
با سلام به دوست عزیزم، حرف شما کاملا درست است، ولی هر چیز به جای خویش نیکوست و هم برای رفاه مردم باید تلاش شود و هم حجاب که آنهم حکم خدای مهربان است(آیه 31 سوره نور، آیه 59 سوره احزاب و...)، پس یک چیز را نباید فدای چیز دیگر کرد، هرکس در حد توانش در همه مسائل باید امر به معروف و نهی از منکر کند، این نیز واجب شرعی است که اگر چنین نشود، اشرار بر ما مسلط می شوند و دیگر هرچه دعا کنیم، دعاهایمان مستجاب نخواهد شد...
التماس دعا، یاعلی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
آره دیگه هر جا که میخوایم یه کاری کنیم کسایی که دغدغه اون کار رو ندارن میگن... "حالا همه چیمون درست شده مونده این؟!"
این جوری میشه که دست به هیچ کاری نمیزنیم!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این تناقض در افکار چیه .وقتی به موضوعی مثل حجاب که فرمان خداست میرسیم همه شکمشون رو دستشون میگیرن میگن مردیم از گشنگی ولی در مورد بازگشت یه خوانده فراری همه گرسنگی یادشون میره و تو نظرات چنان به به و چه چه میکنن که انگار همونی نیستن که از گشنگی داشتن میمردن .ولی اونجا کسی نیست بگه الان تمام مشکلات مملکت حل شد فقط مونده برگشتن یه خوانده
اینم لینک http://www.shahrekhabar.com/political/1439276460432129 دروغ بودن این موضوع در اینه، که انسان با مشکل اقتصادی دیگه به اینجور چیزها هم فکر نمیکنه .پس لطفا خودمون رو فریب ندیم همونی باشیم که هستیم .
فقردلیل عدم اجرای احکام خدا معیشت مردم دلیلی برای فرار مسئولان از پاسخگویی به اقداماتشو
ولی اینو باید بدونید که دیندارترین افراد جامعه امروز همین فقران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
شما تشریف ببرین در منطقه یک تهران ببینید بی حجابی در اتومبیل آنهم اتومبیل های متوسط به لوکس (نه پیکان و پراید) حتی در خیابان های اصلی و پر تردد نه فقط کوچه ها و خیابان های فرعی دارد عادی می شود و لابد از شدت فقر و نداری به این روز افتاده اند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
مهدی ایران دوست جان وظیفه دولت تامین رفاه مردم است نه اینکه بیاد سر تو چادر کنه بلکه این از دیدگاه قران اجباری نیست بلکه فقط نصحیت است و هر کسی نسبت به دیدگاه خود حجاب را رعایت می کند
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ولی اینم درسای دینی دومه که حضرت علی میفرماید:(تمام کارهای نیک حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره آبی ست در برابر دریای پهناور) صرفا واسه نمره درس نخونید...تازه قوم بنی اسرائیلم یادت نره که چون امر به معروف و نهی از منکر نکرد مرد لعنت پیامبران حضرت داوود(ع) و عیسی(ع) قرار گرفتند....احتمالا پیامبر خود ما و امام زمان(عج) حسابی دلخورن...........
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
به نظر تو 100درصد ازهر دری که فقر بیاد ایمانم میپره؟؟؟؟این جملرو اول برای خودت درستو حسابی تفسیر کن بعد بنویس...
ناشناس
Germany
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
به نظر میرسه خوب باشه.بهتر از اینه که هیچ کاری نکنیم... باید جلوش گرفته بشه. وگرنه... اول تو ماشین کم کم بیرون ماشین و همه جا...
قانونو باید رعایت کرد!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
به نظر میرسه شما هم یک بچه حزب الهی خفن باشی!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
قرآن :
به زنان مومن بگو که مو و سر و گردن خود را تا روی سینه بپوشانند و بدن خود را تو روی پاها بپوشانند و بر آن ها باکی نیست که گردی صورت و از مچ دست و روی پای خود را نپوشانند
اگر مسلمانید این دستور خدا به شماست
و اگر مسلمان نیستید لا اقل آزاده باشید
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
آقا محمد عزیز متشکر از اینکه آیه قرآنیشو آوردید-ولی نهی از منکر روشش با جبر و جریمه تو اسلام نیومده-بهتره روش اسلامیشو پیاده کنیم نه روشیرو که هر کسی اختراع میکنه-نه اینی که الان تو جامعه است درسته و نه این روش جریمه ایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
از کجا معلوم برعکس نشه؟ اول تو ماشین بعد تو خونه بعد تو اتاق خواب مجبور به حجاب کنن ملتو!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
محمد: خب اگه زنی مومن نبود چی؟ و البته میدونیم که مومن بودن با مسلمون بودن فرق داره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
اینایی که به نظر آقا محمد منفی دادن با قرآن مخالفن یعنی؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
همه چیز الحمدالله از تدبیر مسئولین حله این هم روش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
اینقدر طراح داشتیم .>>>>خبر نداشتیم ؟؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
طرف داره رانندگی می کنه با خانمش هم بحث و دعوا داره که نه تنهادر ماشین بلکه در خیابان هم حجابت رو رعایت کن بعد پلیس سر میرسه 100 هزار تومان جریمش میکنه 10 نمره هم نمره منفی می دهد های دل خانم خنک میشه میگه نوش جانت چه صفایی داره اون لحظه خانمم که در امنیت کامل فول صفامی مکنه اینو میگن تدبیر مدیریتی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
داداشم این دیگه از عدم مدیریت صحیح آقاست که خانمش با اون وضع اومده بیرون از خونه.
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
بدحجابی هر کس باید تاوانشو خودش پس بده نه شوهر-کجای اسلام اینجوری گفته شده-خیلی از افراد با نوع پوشش همسرانشون مشکل دارن ولی زن تمکین نمیکنه
ناشناس
-
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
بی حجابی زن از بی غیرتی مردش است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این اقدام ها خوبه و باید هم باشه و نسبت به بدحجابی باید برخورد کرد ولی با روشهای درست.
یکی از مشکلات اصلی تو جامعه مسئله ی جنسیه و یکی از دلایلش هم همین بدحجابی و به عبارت صحیحتر بی حجابیه. و مسئولین نسبت به حل این مشکل کم کاری هایی کردن و باید برای حلش اقدامهای اساسی کنن.
ولی تنها این روش برای حل مسئله بی حجابی کافی نیست ولی همین اقدام هم تا حدودی ضروریه. برای برطرف کردن این معضل بیشتر از این روشها باید از طریق فرهنگسازی اقدام بشه...
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این دیگه چه طرحیه!!!!! مگه داریم مگه میشه!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
در غرب که مهد ازادی(بی بند و باری) هست (از نظر بعضیها)برای کسانی که حجاب دارن محدودیتهای فاحشی هست از ممانعت از تحصیل تا زندان در کشور بلژیک
برای مثال رئیس جمهور اسبق فرانسه جناب سارکوزی نگرانی شدید خودشون رو نسبت به اقدام زنان غیر مسلمان در فرانسه بابت جدا کردن زمان استخرشون از اقایان رو ابراز و گفت این نقض حقوق اقایان هست این در حالی هست که بیشترین خشونت علیه زنان در کشورهای غربی ثبت شده تفاوت یک زن غربی و ایرانی در چیست ؟ جز در حجاب و لا غیر بانوان گرامی باید توجه داشته باشن که حجاب فریاد بلند زن محجبه هست که من کالا ی جنسیتی نیستم و در غیر اینصورت مثل غرب باید عواقب اونو باز خودشون تحمل کنن همین دلیل بس بیشترین افرادی که بی حجابی رو رواج میدن وصاحبان بزرگترین شبکه های فساد جنسی مرد هستن
ناشناس
-
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
خواستن ----> توانستن.
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
به نظر من اینکار خیلی خوبه ولی نیازمند داشتن پلیس زنه-وگرنه آیا پلیس مرد میتونه با نگاه به نامحرم و اینکه گردن زن نامحرم معلومه و .... جریمه بنویسه؟
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
با خواندن نظر دوستان و اینکه امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد به نظرم برعکس نظر بالام این طرح با اصول اسلامی منافات دارد(اصول امر به معروف و نهی از منکر)-بجاش بهتره امر به معروف و نهی از منکرو به روش صحیحش تو جامعه اجرا کنیم-نه به روش جریمه ایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
عزیز من قرار نیست دوربین بذاره ببینه که!!! چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است....... وقتی علنا طرف بی حجابه دیگه پلیس زن و مرد نداره که...
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
دوست عزيز؛ واسه تشخيص بد حجابي لازم نيست طرف رو اون قدر دقيق انداز و براندازش كني و طرف رو بازرسي بدني كني! اون كساني شامل طرح ميشن و جريمه ميشن كه از دور داد ميزنه وضعيتش نا مناسبه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
آن وقت اگر کسی جریمه شد حق دارد تا پایان روز بی حجاب باشد؟! فکر کنم رودست خورده اید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
گردنو چکار داری
الان روسروی شونو برمیدارن تو ماشین !!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این طرح بیشتر اقتصادی تا فرهنگی برای جلوگیری از فساد باید اکوسیستم اقتصادی از ریشه درست شود تا جوانان امکان ازدواج پیدا کنند تمامی این فساد ها از کسب مال حرام توسط...... نشات میگیره متاسفانه راه را خیلی وقته گم کردین منتظر ظهور هستیم ولاغیر
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
راه درست و اصولی همان چیزی است که اسلام فرموده-بهتره مجلس و نايب رئيس اول کميسيون مشترک حقوقي و فرهنگي مجلس شوراي اسلامي راهی برای اجرای نهی از منکر طبق شریعت اسلام را اجرایی کنه ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
چنین طرحهایی تا زمانی که عده ای فرصت طلب از اون برای تبلیغات استفاده میکنن با شکست کامل و قدم رو به جلوی قبح شکنان خواهد بود
در کشورهای غربی با وجود مجازاتهای سنگین برای زنان محجبه هیچگاه احزاب سیاسی از این فرصت برای تبلیغ خودشون استفاده نمیکنن ولی در کشور ما بلند مرتبه ترین مقام اجرایی علنا از بی حجابی زنان حمایت و نفع سیاسی خودشو از این راه که همون رای مردم هست رو بدست میاره
و دلیل اون معیشت مردم اعلام میکنه در اینجا باید پرسید ایا زنان شاغل در ایران حجاب رو رعایت نمیکنن یا دختران هزار رنگ بالا شهر ؟
ایا دختران پاک نقاط پایین شهر همچین مفاسدی رو ایجاد میکنن یا دختران پر افاده ی متکبر ؟
و در اخر ایا حجاب زنان و دختران که حکم بدون صریح خداوند هست دست شما رو برای کار بسته یا بی کفایتی شما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
باید این جریمه توی پیاده رو ها هم اجرا بشه
توشه
Germany
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
چه عجب بالاخره یه بخاری از مجلس ما بلند شد! هر چند اینم مثل قانون رد یا تأیید مقاوله نامهها، فقط در حد بگم بگم میمونه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ما زنان اسم نمایندگانی را که طرحهای غیر اصولی میدهند و تصویب میکنند فراموش نمی کنیم شما فقط حرفهایی که باب میلتان هست منتشر می کنید
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
خانوم!!شما پاش بیا یه طرح اصولی سوسولی بده...راس میگه بنده خدا ما پسراییم که بی حجابیم(البته من نمیگم که خودم خوبم!)!!! منکه ازفردا چادر سرم میکنم برای اعتراض به اوضاع افتضاح دخترا... هرکی پایست بسم...!!!!!!!!!!!!!!!وا... با این نوناشون....داداش اینو بذار حتما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
لازم نکرده تو به نمایندگی از زنها نظر بذاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
من خودم یه دخترم و دارم آزار میبینم از وضع جامعه ،احساس میکنم پسرها به همه ی دخترها به یه دید حقیر نگاه میکنن،این بدحجابی ارزش زنان رو پایین آورده...واقعیت اینه که خیلی از پسرها دارن دخترها رو بازی میدن اما ما نمیخوابم بفهمیم...
محمد پاشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
متاسفانه بايد بگم جامعه ي فعلي ما جنبه نداره و از طرفي تا اين شرايط جا بيافتد زمان زيادي نياز خواهد بود و از طرفي ديگر امنيت براي زنان فوق العاده پايين بوده و به هيچ نحوي با مشكلاتي كه براي اونها ممكنه پيش بياد برخورد نميشه ...................... خوش باشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
خیلیییی هم عالیه

دم مسولین گرم
امیدوارم مجربان طرح خوب عمل بکنن فقط
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
مسئولین محترم یه فکری برای بی غیرتی مردها هم بکنن بد نیست چون طبق قانون علت و معلول و بر اساس احادیث حضرات معصومین (ع) بی حجابی زن از بی غیرتی مردش است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
آخ گفتی،چند نمونه از این بی غیرت ها که معلوم نیست چه سودی میبرن اینجام حضور دارن و نظر دادن...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
می ترسم فردا ها هم بیایند برای عدم رعایت در منزل شخصی هم جریمه بنویسند شما ها خودتان را اصلاح کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
حیف اون اسم...
دلداری هفته ...
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
شما نترس!!!
منم دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
چه ربطی داشت. بیا تو خط!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
متاسفانه کشور همیشه از ولگ و واری قوانین و عدم استحکام قوانین دچار مشکل بوده
اینکه یک روز اجرای قانون حرمت دارد روز دیگر یک مامور نادیده میگیرد یکی سخت میگیرد ووو اینها کشور را دچار مشکل کرده اول قوانین و مجریان طرح را توجیه کنید
اجرای قانون خیلی خوب است حتی اگر به ضرر من هم باشد ولی وقتی کل نظام جامعه در برابر ان یکسان باشد همه راضی هستند
این چه وضع افتضاحی است که شکل گرفته هیچ جوانی اعتماد به هیچ ازدواجی ندارد انقدر که بی بندوباری و ... زیاد شده است
انشاا... که بتوانند عمل بکنند
محمد پاشا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
اين مسئول محترم چرا فكر ميكند هر موردي از اين قبيل موارد را مي توان با جريمه حل كرد يعني با پرداخت جريمه تمام اين موارد حل خواهد شد يا اينكه اگر افراد متخلف جريمه را پرداخت كنند مي توانند به هر نحوي رفتار كنند .... و در پايان جامعه سالم ما روز به روز با ادامه اين بي عفتي ها بسوي نا آرامي و بي ثباتي پيش مي رود
ریگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
کاربسیار خوبیه به شرطی که زمینه سوء استفاده مامورین رافراهم نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
چه سوء استفاده ای مثلا؟!
آتوسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
از نظرمن که یه مشکل اصلی خود پسراهستند که یه ذره غیرت ندارن،حتی اون پسرای داغونشم اگه به رفیق دختر داشته باشه اگه یه ذره براش مهم باشه شده یه ذره میتونه حجابشو درست کنه!!!!
...
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
واقعا مسخرست شما اول به بازیگران بی حجاب که خیلی راحت و ازاد با هر نوع پوششی دلشون میخاد و جلو دوربین ظاهر میشن تذکر دهید تا برسه به بقیه مردم
ضحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
منم موافقم که برای بازیگرا که اینقدر توی چشم هستند و برای خیلی ها الگو میشن قانون و محدودیت بگذارن
خیلی ها از اونا تقلید میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
چیش مسخرست؟! اونم مهمه .. هرچی سر جای خودش...
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
خیلی طرح خوبیه اگه بتونن اجرا کنن و واسه هرکسی یک تبصره نذارن...
یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
همسر من تو خونه بدون حجاب تردد میکنه..لطفا مسولین بعد از خودرو به داخل خانه ها هم رسیدگی کنن...با تشکر
ناشناس
-
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
من به عنوان یک مسئول حاظرم بیام داخل خانه شما رو رسیدگی کنم....
با اجازه...
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
جناب یک انسان واقعا شما غیرتت اجازه میده موی خانمت رو که فقط برای شما و محارمش مجازه دیده بشه رو دیگران ببینن؟!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
@یک جونور
یعنی از نظر شما ماشین هم مثل خونه مکان عمومیه؟ یعنی همون کارای... که تو خونه انجام میدی تو ماشینم انجام میدی؟ خدا عقل سالم بده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ای کاش درمورد اختلاس های کهشده قبلا از اختلاس اینقدر سختی گیری میشد.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
اون که اختلاس میشه ماله ولی اونیکه کشف حجاب میشه حیثیت و شرف و عزت و هستی یک زنه که البته خودش شاید به درک ولی جامعه شهید داده رو به گند میکشه.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
هفته پیش شبکه خبر گفت خانه و ماشین جز ملک شخصی محسوب میشه . یعنی توش هرررررررر کاری میشه کرد .
یعنی مرده این قانونم که هزار تا سوراخ داره .
همین جوریش حجاب وضعش خرابه . با این چیزی هم که شبکه خبر اون هفته گفت نور علا نور شد .
majid
Germany
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
سلام
همه چی حل شده فقط حجاب مونده
بروید اول مشکل مردم رو حل کنید
حجاب شخصی و به خود شخص مربوط میشه ولی چون تو حکومت اسلامی زندگی میکنیم رعایت به خود شخصه نه قانون بزارن براش
قانون بزاران برا افرادی که مردم رو بیچاره و سود جویی میکنن و با این قانونای افرادی هستن منتظرن که بخوان به حریم شخصی مردم ورود کنن .به این قانون گذار بفرمایید قانونی رو تصویب کنن که به معیشت مردم کمک بشه نه اینجور قانونا که هر ساله باعث فرار مغزها از ایران بشه .تو کدوم کشور دنیا سراغ دارید که به حریم شخصی فرد قانون بگذارن .لا اکراه فی دین
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ببین جوابت تو پاسخهای (یه ایرانی) پیدا کن... درضمن ازکجا معلوم اینهمه که فرار کردن مغز داشتن؟آدمی که دنباله علمه همینجا میمونه مثه بچه های هسته ای که انقدر موندن تا شهید شدن.......منکه از اینهمه فرار مغزها تعداد معدودی دیدم که واقعا افتخار آفرینی کردن و البته بازم برگشتن...
ضحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
درسته لا اکراه فی الدین
ولی معنی این آیه این نیست که حجاب که یک مسئله "اجتماعیه" نه شخصی و خیلی از مشکلاتمون چه بخواهیم ببینیم چه نخواهیم از اون نشآت میگیره رو بی خیال بشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ان شاالله بزودی جریمه ی رعایت نکردن حجاب در اتاق خواب هم صادر خواهد شد تا بدین ترتیب امور رو به بهبودی برود
این حرکت ها فرار رو به جلوئه
برید ببینید ناموس مردم ، دختر دانشجو داره با پسر غریبه خانه دانشجویی میگیرن زندگی میکنند بعد شما دارین برای رعایت نکردن حجاب در خودرو جریمه میذارید
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
فقط یه نمونه ش رو میگم: فرانسه داشتن حجاب= فلج شدن زن محجبه ولی ببین با چه ایمانی حجابشون رو نگه میدارن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
جالبه که شما از کل آیه الکرسی فقط همین لا اکراه فی دین رو نگاه میکنید،لطفا قبل و بعدشم بخونید. ما انسانیم و زندگی اجتماعی داریم لطفا دیدتونو نه تنها در آیات قرآن بلکه در همه ی زمینه ها وسیع تر کنید،جامعه حریم شخصی نیست....
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
مبارزه با بد حجابی باعث فرار مغز ها نمیشه که اگه این طور بود قبل انقلاب هیچ دانشجویی از ایران به خارج مهاجرت نمی کرد وقتی شما یک حرکتی در خیابان انجام می دهی یا یک لباسی می پوشی که در معرض دید همه ی افراد قرار می گیره، این کار دیگه جنبه شخصی نداره بلکه کاملا در جامعه تاثیر گذار هست واقعا اگر لباس انسان جنبه شخصی داره پس چرا خانواده های اوروپایی و آمریکایی این قدر به شلوار جاستین بیبر واکنش منفی نشان دادند؟!!!! لا اکراه فی دین برای مسیحی ها و کلا اهل کتاب بود که خدا گفت اجباری نداره که همه مسلمان بشوند ولی همان خدا در همان کتاب گفت أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ (بقره 85)
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
مشکل ما نداشتن قانون نیست نظارت وجود نداره .به مردم هم که تذکر میدی (همه نه بعضیا ) میگن شما چه کاره ای؟؟؟ نظارت کنید که قانون خوب ، خوب اجرا بشه.
منم یه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
نظر ما رو نشون نمی دی!!!! نظر بعضی رو دوتا دوتا نشون میدید!!!!!
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
مشکل ما نداشتن قانون نیست نظارت وجود نداره .به مردم هم که تذکر میدی (همه نه بعضیا ) میگن شما چه کاره ای؟؟؟ نظارت کنید که قانون خوب ، خوب اجرا بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
با تشکر از طرح خوب
در جامعه اسلامی، حکومت وظیفه داره امنیت روانی مسلمانان رو تامین کنه
ما که از این دولت یه حرکت انقلابی و اسلامی ندیدیم
لااقل نمایندگان و دیگر نهادها به داد اسلام برسن
به قولی که میگه باید تلاش بشه مردم جهنمی نشن
در نحوه اجرا هم باید خوب عمل بشه تا حرف و حدیثی نباشه
یاعلی
لل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
اجازه دارم توخونه با شورت بخوابم؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
چه منطق زیبایی . منطق شورتی هم ابداع شد
بی منطقی تا کجاها پیشرفته
بزرگ ساعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
بله. ولی اجازه ندارید خواهر، مادر، همسر و دخترتون رو با همین شرایطی که توصیف کردید تو خیابون بفرستید یا همراهی کنید!!!
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
مطمئن باشید این طرح فقط یک طرح خالیه و بهیج وجه تصویب نخواهد شد و از دستور بیرون خواهد رفت . اگر هم تصویب بشه بزرگترین مانع آقای رئیس جمهور است که میگه نیروی انتظامی کاری با دین مردم نداشته باشه. مجلس یک چیری رو خودش مطرح می کنه بعد نمی دانم از گوشه و کنار ..... ..... باعث میشه طرح چند فروریتی بشه و فراموش بشه . دیدید دیگه کسی رو می خوان استضاح کنند کلی دنبال می کنند بعد از نزدیک شدن به .......... استضاح کنند ها پس می گیرند و میگن قانع شدیم. حالا با چی نمی دانیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
در آخرالزمان که بدترین دوران است،جمعی از زنان پوشیده اند درحالی که برهنه اند،و از خانه با آرایش بیرون می آیند،اینها از دین خارج شده اند و در فتنه ها وارد شده اند،و به سوی شهوات میل دارند و به سوی لذات خوارکننده شتاب میکنند،و حرام ها را حلال میدانند،(و اگر توبه نکنند)در دوزخ به عذاب ابدی گرفتار میشوند(حضرت علی ع،وسائل ج ۱۴ ص۱۹)
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
آفرین به این حرکت انقلابی ان شا الله به خوبی اجرا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
زنی بد حجاب به همراه همسرش سوار ماشین اسنپ شده وبعد از رسیدن به هتل حین پیاده شدن پلیس میاد راننده اسنپ رو ۱۰۰ تومن جریمه میکنه و۱۰ روز هم ماشین به پارکینگ منتقل میشه... ! آیا راننده اسنپ باید به خانومی که همسرش باهاشه تذکر بده که حجابت رو رعایت کن ، اصلا اون پلیس وقتی که دید راننده مسافر کش هست باید خودرو رو توقیف وجریمه میکرد؟ در صورتی که خانوم بدحجاب به همراه همسرش وارد هتل شدند واصلا پلیس رو آدم حساب نکردن. قانون باید اول به مجریان قانون تفهیم بشه ، فهمانده بشه، چپانده بشه، بعد مجری قانون بافهم از قانون با متخلف برخورد کنه ، که این امر فقط در تخیل قانونگذار اتفاق میافته.
ارسال نظرات
آخرین اخبار