اقلیتی که اکثریت دیده می‌شود!/ زندگی دوزیستی؛ آفت جامعه اسلامی
گزارش/
گاهی تصور براین است که قشر غیرمذهبی با ظواهر و رفتارهای متعارض و متناقض با هنجارهای اجتماعی و مذهبی، در جامعه رو به کثرت است اما اجتماعاتی از جمله نماز عید فطر خلاف این موضوع را نشان می دهد ...
تعداد نظرات: ۲۳
الکی مثلن من سبزم
United States of America
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
ما بی شماریم سر و تهمونو جمع کنی به 3 تا میدون نمیرسه :))
9 دی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
زنده باد نهم دی ماه
mj
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
دادا راهپیمایی سکوتشون تو میدون ازائی حدود 5 ملیون بودن شهرای دیگه هم هیچی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
داداش چی چی زدی ؟؟؟؟شنیده بودم ادم توهم بزنه خیلی چیزا رو جور دیگه میبینه اما نه اینقدر!!! 5 میلیون ؟!!! نکنه وقتی داشتی میشمردی با انگشتات حساب کردی ؟؟؟؟؟!
moh3n
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
خیلی خوب بود...
أجرکم عندالله
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
یعنی منظور مقاله نویس از زندگی دوزیستی اینه که برخی افراد در مراسم معنوی از حجاب اسلامی و در خیابان گردی از پوشش نامناسب استفاده میکنند؟
البته اینم یک نظر هست ولی باید با تحقیق و آمارگیری به نتیجه رسید.من به نظرم این تئوری خیلی درست نیست چون یک نوع ریا محسوب میشه و طبیعت خیلی از افراد اینگونه نیست.
به نظرم اونی که توی خیابون توی چشم هست کسانی هستند که ذاتا خیابان مترکن هستند و جماعت مذهبی ما معمولا اهل خیابون مترکردن نیستند و مگر برای رفع حاجت بیرون می آیند.جماعت خیابان مترکن معمولا درخیابانها اوقات خودشون رو صرف میکنندو جماعت مذهبی ما بیشتر در پوشش هستند.
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
با بخش ابتدايي نظر شما مخالفم چون يه همچين رفتاري زياد به چشم مياد و اون جوري كه من از نظز شما برداشت كردم يعني ما هيچگونه ريا در جامعه خودمون نداريم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
آره خب.
متاسفانه خیلی از مذهبی ها برای تفریحاتشون کمتر توی جامعه ظاهر میشن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
تا زمانی که برای ازدواج دائم و موقت سنگ اندازی بشه و
"عفت" را "رهبانیت" ترجمه کنیم این مشکلات خواهد بود و بر آن افزوده هم خواهد شد
ازدواج جوانان (دائم و موقت) باعث حفظ عفت و غیرت در جوانان می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
بخشید اشتباهی منفی دادم....مثبت
مبارز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
سلام واقعا میدونی عفت و رهبانیت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟میشه تعریفشون کنی؟؟؟؟؟؟؟
چه ربطی به ازدواج داره آخه؟؟؟اینا غرب زدن!!!!!!خواهشا یکم فکر کنم!!!!!علت زیاد شدن طلاق بدحجابیه نه زیادشدن طلاق علت بدحجابیه!!!!!برو یه چندتا کتاب روانشناسی بخون اون موقع درک میکنی چی میگم!!!!!اکثرشون مشکل کمبود اعتماد به نفس دارن!!!
باطن من خیلی از ظاهر اینا زشت تره
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
البته اینها هم یک نقصی دارند نقص اینها ظاهرشان است نقص ما باطن ماست
اما جالبه چند وقت پیشا اتفاقا یک کارشناس همینو میگفت میگفت بی حجاب ها بیشتر از با حجاب ها نیستند منتها علت این است که بی حجاب ها ترددزیادی در خیابانها دارند ولی خوب بانوان محجه خیلی بیرون نمی آیند ولی در مثلا عاشورا می بینیم که تعداد بانوان بد حجاب (حالا به اصطلاح ما) خیلی کمترند.
مبارز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
سلام دوست عزیز
گناه آشکار باعث میشه بقیه هم جرات گناه کردن پیدا کنن!!!!!!!!!متوجه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرت اول چند نفر بدحجاب بودن؟؟؟؟چرا الان بیشتر شدن؟؟؟؟
باطن ما به خود ما مربوطه ولی ظاهر ما به همه،یه بدحجاب میتونه چندتا جوونو گمراه کنه!!!یه سرچ بزن ببین آمار تجاوز چجوریه؟؟؟ چرا تجاوز زیاد شده؟؟دلیلش همینه طرف دختره رو میبینه تحریک میشه شهوت بر فکرش مسلط میشه اون موقع میره تجاوز میکنه دزدی میکنه آدم میکشه!!!!!!!!!
ظاهر ما در این دنیا مهم تراز باطنه، در آخرت باطن و ظاهر ما به کار میاد!!!!در ضمن میشه ظاهر و باطن تاثیر مستقیم بر هم دارن
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
از کوزه همان تراود که دراوست...
سرباز روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
بسیار عالی بود خیلی وقت بود که دنبال چنین گزارشی بودم که مطالعه کنم.

این هم اضافه کنید که تا صحبت از حقوق شهروندی میشه بعضاضاً در جامعه حق رو الان به همین قشر اقلیت هنجار شکن میدن.
چـــــــــرا
مبارز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
سلام این اقلیت که شما میگین غده های سرطانی هستند که باید با جراحی مناسب از بین بروند وگر نه بدن جامعه فاسد شده و جامعه نابود میشه
قابل توجه اونایی که بیکار نشستن و هیچ اقدامی نمیکنن
AZAD
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
بسیاری از مدیران ومسئولین دراین روزهای بخصوص که مظهر بروز وظهور انقلابی بودن و ولایی بودن است، ایشان به سراغ باغ وویلاها وباغداران خود میروند!!
علی
Spain
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
...
اگه تو یه محل یه جوووووووون معتاد شد اول تقصیر مومن محله اس
بله کاملا درسته وقتی موووووووووووومن منفعل باشه و اون تحرک حسینی رو نداشته باشه میشه این
هر وقت کامل فهمیده نشه اینجور میشه دین ضبط و بسط پیدا میکنه تو چند تا چیز محدود
گردن همه مون گیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
همه اونایی که مقید به حجاب وعفاف نیستن با آرایش و خودنمایی واسه این که خودشون رو به نمایش بزارن میان خیابون.اما اونایی که مقید به رعایت حجاب در اجتماع و بیرون از خانه هستند اکثر وقتشون رو با انجام کارهای مفید سر میکنند و وقت چندانی واسه خیابون گردی ندارن و کمتر تو خیابون دیده میشن واسه همینه که ما حس مینیم افراد با حجاب تو جامعه کم هست.واگر یه بی حجاب از کنارتون رد بشه و شما حدقل تذکر لسانی ندید مسئول در قبال خدا هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تا زمانی که به اسم ازادی و دفاع از حقوق زن به مرد ظلم بشه و 2 سال بفرستنش سربازی و هزار تا چیز دیگه و هر جا کاری داشتن احضارش کنن و بعدنم که ازدواج کرد باید طبق قانون کارگر خونه باشه(تراکتور) و پول بیاره خونه و اونوقت طبق قانون زن مجبور نیست تو خونه یا بیرون کار بکنه چون بهش ظلم میشه و از اون طرف هزار تا حق دیگه از جمله مهریه و نصف مال مرد داره مگه پسرا مرض دارن برن دنبال ازدواج مگه عقلمون کمه "اونوقت این مشکلات ایجاد میشه " عزیزان راه رو اشتباه رفتیم راه اسلام واقعی رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مشکل این بدحجابی ها ازدواجه که اونا رو مجبور میکنه اینجوری خودنمایی بکنن و مشکل افزایش تجرد هم قوانین اشتباهی که مطابق با اون مرد ها به یک نوع کارگران بی مزدی تبدیل میشوند برای پادشاهی زنان ( طبق قانون هزینه زندگی و تامین مسکن بر عهدهی مرد هست در صورتی که در زندگی هیچ هزینه و وظیفه ای به عهده زن نیست و هر چه به جلوتر میرویم وضع بدتر میشود زیرا جامعه زنان کسانی را به عنوان نماینده دارند که در مورد مسائل انان بحث کنند و لی مردان نه) امیدوارم برای اینده ملت هم که شده این تفکر مسئولین شود که به دنبال اسلام واقعی باشند با احکام خودش نه اسلام با ویرایش غربی
آتوسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
1)مادرمونده شوهر نیستیم و بی حجابی میتونه تربیت خانوادگی باش...پس انقد خودتونو تحویل نگیرید.2)اینا قوانین اسلامیه و بهتره شما با یکی ازدواج کنی که کاملا با وظیفه همسرداری و... آشنا باشه3)بعدشم اتفاقا خود شما پسرا واقعا مرض دارید چون یکیو میگیرید که از دور آدم میبینه میفهمه چه حیف نونیه با شونصدتا سکه که نمیتونید تاآخر عمرتون بدید!!!!درنتیجه مجبورید منت نازو اداشو بکشید که یه وقت بدبخت نشید...نتیجه اینکه شماها هول ازدواجید که آخرش این میشه....
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
این حجابم چه پربحثه ها...یه سایت بزنید همدیگرو قانع کنیم شاید یکی هدایت شد....!!!!ولی این دخترا اصن معلوم نیست چی توذهنشون میگذره یکی از آشناها فردای عروسی زنش رفت دنبال طلاق و مهریه.....آخههههههههههههه چرااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دیگه جداشدن، بیچاره با کلی مهریه...آخرشم نفهمیدیم پیچوند مهریرو یا نه!
ارسال نظرات
آخرین اخبار