آخرین اخبار:
کد خبر:۴۳۴۲۷۴

مخاطب‌شناسی به روش پسر ضرغامی + عکس

رئیس سابق رسانه ملی عنوان کرد: ارتباطات متنوع اگر درست مدیریت شود، قدرت مخاطب شناسی و عکس‌العمل مناسب را بالا می‌‌برد و این حقیقت تا حد زیادی فطری است.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزار ی دانشجو»، عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی مطلبی را درباره مخاطب شناسی منتشر کرد.

 

ضرغامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «از توانمندی‌های فناوری های نوین قدرت ذائقه‌سازی است، ولی نباید نگران بود. مؤلفه‌های فراوان فرهنگی، دینی و به ویژه سبک زندگی می‌توانند تاحدود زیادی این ظرفیت را بومی کرده و به خدمت درآورد.

 

جدی‌ترین علاقه حسین در این فضای بی‌انتها؛ تماشای کلیپ‌‌های محمود کریمی است. هر کس موبایل و تبلت در دست دارد، از او سؤال می‌کند آیا محمود کریمی داری؟! در واقع شاخص ارزیابی آدم‌ها، از نگاه حسین، برنامه‌های اوست!! این پیام خوبی است.

 

 

ارتباطات متنوع اگر درست مدیریت شود، قدرت مخاطب شناسی و عکس‌العمل مناسب را بالا می‌‌برد و این حقیقت تا حد زیادی فطری است.

 

مرتضی (پسرم) در 2 سالگی؛ در پاسخ به سؤال اقوام که می‌پرسیدند: "اسمت چیه؟" می‌گفت: "مرتضی".

 

و در پاسخ به سؤال اقوام همسرم که به زبان آذری می‌پرسیدند: "آدین ندی"؟!! می‌گفت "مورتَضی"!!

 

 

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار