به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در همایش بررسی خدمات پس از فروش صنعت خودرو، گفت: بیش از دو دهه از شکلگیری ضوابط ساماندهی خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت میگذرد و بیش از 12 سال است که از شبکه نمایندگیهای مجاز بهطور مستمر و ساختاریافته ارزیابی صورت میگیرد.
وی با بیان اینکه سال گذشته وزیر صنعت دستور داد گزارش اقدامات انجام شده در زمینه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو و برنامههای اصلاحی صنعت به اطلاع جامعه مصرفکنندگان برسد، افزود: در همایش بررسی خدمات پس از فروش تلاش شده تا با بهرهگیری از نظرات مشتریان، سیاستگذاران و شرکتهای متولی و مرور نتایج و روند ارزیابیها، شناخت شفافی از وضع موجود و انتظارات از وضع مطلوب این صنعت داشته باشیم. وی اضافه کرد: بر کسی پوشیده نیست آنچه امروز در شبکه خدمات پس از فروش کشور تجربه میکنیم به هیچ وجه با وضعیت سالهای دور قابل مقایسه نیست، اما همچنان نتوانسته نیازها و انتظارات مشتریان را به نحو شایسته تامین کند.