سوءاستفاده چینی‌ها از آشفتگی بازار خودرو
خودروسازان چینی برای فروش بیشتر در اوج رکود بازار خودرو دست به روش همزمان دامپینگ، فروش بیشتر، رشد قیمت مجدد، زده‌اند. در این روش در مرحله اول کاهش قیمت محصولات حتی بطور عمدی و بیش از کشش بازار که به آن دامپینگ یا نرخ‌شکنی می‌گویند، ایجاد می‌شود؛
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ای بابا ماشینای چینی که از پراید خودمون هم داغون ترن!!
فقط طراحی ظاهری و آپشناشون زیاده و گرنه عمر مفید شون خیلی کمه.
اسکندر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در عجبم خودروساز!های داخلی چرا از این روش شناخته شده و تضمینی جهت فروش محصولاتشان استفاده نمی کنند اینطوری هم مردم به هدفشان که کاهش قیمت است می رسند-حتی اگر موقتی باشد- و هم خودروسازان به فروششان می رسند. بهتره مردم را جیگر فرض نکنید!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چه آشفتگی مسولین خودشون میخوان ک خودروهای چینی وارد کنند چون سودش براشون بیشتر چرا شرکت های کره و المانی و......رو نمیزارند بیان؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار