حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه موسسات مالی داخلی و خارجی با توجه به پایین بودن سطح درآمد در بنگاه های کوچک تمایل چندانی به تامین سرمایه آنها ندارند اظهار داشت : با توجه به نقش موثر بنگاه های کوچک در چرخه اقتصادی و تدوین طرح های مناسب بازاریابی می توان از نابودی این صنایع جلوگیری کرد.
وی تاثیر محدود در بازار را از مهمترین مشکلات بازاریابی در بنگاه های کوچک دانست و افزو د: مدیران بنگاه های کوچک برنامه های بازاریابی را به طور کاملا شخصی و سازگار با هنجارهای صنعتی انجام می دهند که در بیشتر مواقع با شکست روبرو می شوند.