محدودیت در جابه‌جایی زائران اربعین
با وجود آنکه سال گذشته با خیل عظیم جمعیت زائران اباعبدالله مواجه شدیم، اما شرکت‌های مسافربری توانستند تا حدی این حجم سنگین مسافران را جابه‌جا کنند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: افرادی که به خود زحمت می‌دهند و پیاده چندین روز برای زیارت طی طریق کنند، باید این مسائل را درک کنند و خود را با این مشکلات وفق دهند.

یعنی کشته مرده ی این استدلال های شما هستم یادمه پارسال میگفتین که سال بعد چه ها که نمی کنیم حالا که وقتش رسیده اینو میگین ا
خیلی زحمت کشیدین بعد یه سال به این نتایج دست پیدا کردین
خسته نباشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
یعنی واقعا متأسفم برای این دولت خدمتگذار و با نشاط و همه عواملششششششششش خوشبحال مجلسیا که استیضاح وزیر راهش رای نیاورد با این همه خدمتگذاری که در این دولت داره دیده میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!! بسپرن دست مردن همه سرمایه شون رو میدن اتوبوس می خرن فقط برای همین یک هفتههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا به تو پناه می بریم از این جماعتتتتتت
دادا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: افرادی که به خود زحمت می‌دهند و پیاده چندین روز برای زیارت طی طریق کنند، باید این مسائل را درک کنند و خود را با این مشکلات وفق دهند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه استدلالی! هرجا کم بیارن دارن توپو میندازن تو زمین مردم!!! خدا از کوتاهی برخی مسئولین نگذره
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار