اخراج دانشجوی محجبه از کلاس به جرم پوشیدن چادر/ گستاخی به سبک کالج‌های فرانسه در کرمانشاه
در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اتفاق افتاد؛
استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی محجبه را به دلیل داشتن پوشش چادر از کلاس اخراج کرد!
تعداد نظرات: ۶۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
واقعا چه خبره آقای فرهادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زیر نظر وزارت بهداشته.
میخواید توهین کنید به این وزراتخونه توهین کنید!!!
نیما
United States of America
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اصلاحیه: واقعاً چه خبره آقای دکتر هاشمی (وزیر بهداشت)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
توهین چیه؟؟؟واقعا باید جوابگو باشن. اسم توهین روش نذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بحث، بحث وزارت علوم و وزارت بهداشت نیست.داخل دانشگاههای فنی مهندسی هم شاهد همچین چیزی بودیم.این خانه(دولت)از پایبست ویران است...
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
واقعاجای غصه داره.وآفرین به این خانم که حاضرنشده چادرشوبردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اینکه خیلی عادیه. تو دانشگاه شاهد که چادر برای خانمها الزامیه هم سر بعضی آزمایشگاه ها باید خانمها چادرشونو دربیارن. اینکار به نفع سلامتی خودشون و همکلاسی هاشونه که خدای نکرده اتفاقی براشون نیفته. اینجا هم اگه کسی دوست نداشته باشه چادرشو ورداره سر کلاس جایی نداره. البته من مخالف این اجبار برای برداشتن چادر نیستم چون همونطور که توضیح دادم برای سلامتی خودشونه. مثلا ممکنه شعله به چادرشون بخوره و آتش بگیره.
البته تو کلاس فیزیولوژی که خودم هم پاس کردم آزمایش خاصی نیست که بخواد خطرناک باشه. شاید برای جلوگیری از پخش آلودگی بوده.
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
خوب استای این استاد ، کاذب زشت کلامه که مگه به باراک دست بده.اگه جلوی کاذبه بگیرن حساب کار دست استاد می یه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
غلط کرده هی ادعای ازادی اندیشه میکنن ولی تا یکی برخلاف عقیدشون رفتار کنه مثه عقده ایها رفتارمیکنن.ادم استاد باسه بیشعورم باشه نوبره والا
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آزادای اندیشه بی دیکتاتور نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سلام ازمايشگاه محيطش واقعا الودگي داره و بايد روپوش بپوشهوچادر الودگي رو منتقل مي كنه به بيرونوهم باي خودش بده هم ديگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اووه
اونقد استاد بی شعور عیاش هست که
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سلام خدا قوت درود بر این خانم باعفت وبا غیرت وملت بزرگ ایران همانگونه که به شهید فهمیده افتخار میکند به این شعور ودرک اسلامی زن مسلمان ایرانی احساس غرور وسرافرارزی میکند این همان دلواپسی امام (ره) بود که فرمود که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.البته ضمن هوشیاری اینها کف روی ابند خیلی زود ازبین میروند ولی اثر سوء خود رادارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سلام دوستان ازمايشگاه فيزيولوژي و بقيه ازمايشگاه ها الوده هستند و اين دانشجو بايد روپوش مي پوشيده و رعايت مي كرده.من خودم چادري ام ولي كار اين دانشجو واقعا اشتباه بوده.هم باي سلامت خودش مضر هم ديگران.
مجتلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
البته بنظرم دانشجویانی ک خودشون بواسطه فضای دانشگاه و جو روشنفکری و سکولارش چادرو از پوشش خودشون اخراج میکنن بیشتره.
طرز رفتار استاد و دانشجوها طوری هست یعنی مث یه جور فرایند نرم و ویروسی شدن فکری ک خودش بعد چند ترم این نتیجه می رسن ک ای بابا دنیا کوتاه تر از اینکه بخوان با این جور سختگیریای بی مورد و قرون وسطی و ریاکارانه زندگی رو تنگ و تلخ کنن!
چادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
منم به خاطر استفاده از چادر از یه درس حذف شدم متاسفانه...
محمد مهربانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بهترین راه اخراج و سلب تدریس این استاد گستاخ میباشد......ایشون با این کار به مقدسات نیز توهین و جوانان را از آمیزش به دین اسلام باز داشته است
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
این استاد خیلی بیخود و بیجا کرده و خیلی خیلی غلط اضافی کرده اگه بخاد گیربه حجاب کسی بده تو دهنی محکمی خواهد خورد احمق کثافت
ناشناس
Pakistan
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
فحش دادن حرومه ! و احترام به استاد هم واجبه ! ضمنن شما از نیت اون استاد اطلاعی ندارید ؛ پس قضاوت نکنید لطفا !
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
من از عزیزان خواهش میکنم در مورد این مساله زود قضاوت نکنن! اجازه بدین بیشتر توضیح بدم! اتفاقا توی دانشکده ما هم یه خانمی هست که با چادر میره تو آزمایشگاه، محیط آزمایشگاه یه محیط پر خطر هست مملو از ادوات شکننده و مواد شیمیایی آتش زا و همینطور موارد بیولوژیک مثل انواع باکتری ها و موارد دیگه! دلیل اینکه محقق توی آزمایشگاه روپوش میپوشه اینه که هم محیط رو آلوده نکنه و هم اینکه از محیط آلودگی جذب نکنه! وقتی شما روپوش میپوشی و روش چادر میپوشی هیچ کدوم از این دو مولفه رعایت نمیشه! به عقیده من داشتن حجاب مناسب برای کار در همچین محیطی کفایت میکنه ولی اگر کلاس درس این خانم یه کلاس درس تئوری بوده و در محیط آزمایشگاه برگزار نمیشده فکر نمیکنم این استاد حق همچین کاری رو داشته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یعنی تو اون کلاس یه مرد نبود پاشه جواب اون استادنما رو بده!!!! یادش بخیر چه همکلاسیای آقا و با غیرتی داشتیم ما؛ چی به سر دانشجوهامون داره میاد؟؟؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هه هه خوش به حال روزگار همه چی آرومه ما چقدخوشحالیم....!!!
علوم پزشکی کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
باسلام خدمت کاربران عزیز
اصل این خبر که در سایت مرصاد نیوز منتشر شد در واقع کذب محض بود، چون تا این روز هیچ کلاس درس عملی و آزمایشگاهی در دانشکده پزشکی کرمانشاه برگزار نشده، درضمن جوابیه خبر رو هم جهت تنویر افکار به سایت مذکور ارسال نمودیم
یا زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
بهتر است بجای توضیح های بی اساس به وضیعت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رسیدگی کنید!
دفاع کردن شما و بی احترامی همکارتون در کامنت های بالا امری عادیه چون حقوق بگیر این مجموعه هستین
دانشگاه علوم پزشکی مسئول به سابقه است در این موارد
این خبرتو دانشگاه پیچیده و همه میدانند خواهش گردن مرصاد نیوز نندازین
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد!!!! واقعاً جای درد داره.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
غلط کرده. استاده که استاده .غیرت هم خوب چیزیه والله. آفرین به حیای این دختر دانشجو
دانشجو
Germany
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
به نظر من به کار بردن این ادبیات درست نیست حتی اگر بدترین استاد باشه.در حالی که من هم با اینگونه استادها موافق نیستم.
مهاجر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مرگ بر امریکا با اين دولتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
من که نمیدونم دقیقا چی گذشته اما تف و نفرین بر اهانت کنندگان به چادر.
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سلام

بی خودی شلوغش نکنید؛بنده خودمم یکی از دانشجوهای علوم پزشکی هستم و سر کلاس های آزمایشگاهی و عملی دانشجوها باید با روپوش سر کلاس حاضر بشن و چادر اینجور جاها مزاحم فعالیت میشه و جدای از مزاحمت،به علت آلوده بودن محیط کلاس باید با روپوش سر کلاس باشی تا اگه روپوش آلوده هم شد به خاطر سفیدی دیده بشه.
إبحی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
جهاد فرهنگی کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
ترسیدی نظر مارو تایید کنی؟
ترسو ها......
کوثر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یکی از استاد های ما هم حرف های ضد دینی سر کلاس میزد.علاوه بر اینکه ج.اب میگرفت سر کلاس ازش به رئیس دانشگاه هم شکایت کردم.داره پیگیری میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بارک الله ب غیرتت شیرزن
fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
يني يه همچين دخترايي رو مي بينم كيف ميكنم...تحسين برانگيزه كاري كه كردي!
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
این استاد باید توبیخ شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
یه سوال از رو چادر می شه روپوش پوشید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
بله که میشه چرا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
باید برخورد کاملا جدی و قاطع صورت بگیره
.قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
غلط کرده ایناستاد بی شهور مگه از کجاامده که همچین غلط گستاخانه ای کرده،اسم وفامیل شو بگین تا خودم برم ادبش کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
سلام ... توی دانشگاه شیراز هم برای آزمایشگاه های شیمی چنین منعی وجود داره . البته اونجا به خاطر وجود مواد شیمیایی خطرناک و آتش زا هست که مثلا اگه باعث آتش گرفتن چادر یه نفر بشه اتفاقای وحشتناکی میفته . اگه چنین خطری توی آزمایشگاه فیزیولوژی هم باشه خب عقل و شرع میگن دفع خطر احتمالی واجبه . قطعا برای هر دختر چادری سخته .... برای ما و دیگران هم سخت بود ! ولی گاهی باید به احساساتمون در این زمینه ها غلبه کنیم و واقعیت رو ببینیم . ممکنه حرکت اون استاد هم بی غرض نباشه ولی هیچ استادی نمیتونه قبول کنه بخاطر احساسات یه دانشجو ، چند نفر تو خطر بیفتن !
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
ببین جناب، حجاب یک نفر ربطی به احساساتش نداره به اعتقاداتش وابسته است و هیچکس اجازه نداره کسی رو وادار کنه که خلاف اعتقاداتش رفتار کنه. اگر خیلی هم پوشیدن چادر مشکل ایجاد کنه دانشگاه موظف هست که کلاس ها رو بطور جدا برکزار کنه نه مختلط
fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
اگه چادر سركردن براي شما سخته رو نمي دونم شايد اين طور باشه!!!ولي من از سر كردن چادر يه حس غروري بم دست ميده كه قابل توصيف نيست...توي مدرسه هم كه يه وختايي مي خوام از كنار مستخدممون كه آقا هستن رد بشم يه حس بدي پيدا ميكنم.
من حجاب رو دوست دارم...
ناشناس
Pakistan
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
خودتون دارید میگید حجاب ... بحث اینجا سر چادره نه اصل حجاب. اعتقادات شما و هیچ کس دیگه هم نمیگه که چادر پوشیدن واجبه. مخصوصا که چادر باعث خطر احتمالی برای خود فرد و بقیه بشه ! این فقط یه جور خودخواهیه ... و دقیقا رفتار احساسی هست . شما میتونید از پاسخگو های سوالات شرعی بپرسید همین سوالو بپرسید . منم مثل شما فکر می کردم ؛ ولی پرسیدم و جوابی که شنیدم با فکر شما متفاوت بود .
دانشگاه موظفه خیلی کارا بکنه . ولی باید دید امکان اجرا کردن این وظیفه هم هست؟ امکانات آزمایشگاهی ، زمان بندی ، حقوق اساتید و ...؟! الان هست؟
ناشناس
Pakistan
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
خانوم fatemeh ! فکر کنم شما اصلن کامنت اول رو درست نخوندید و سریع فقط بهش ج دادی! آخه کجای کامنت گفته که چادر سر کردن برام سخته !!!!!! اتفاقا برعکس گفته در آوردن چادر برای دخترای چادری خیلی سخته !
رضا .م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
این مردیکه که استاد نیست ، خائن به عقاید و قانون اساسی یک کشور است . این مردیکه از امکانات جهت دریافت استادی استفاده کرده و حالا باید ناموس این مملکت رو بخاطر چیزی که خون بالاش دادیم از کلاس اخراج کند ، مگر ما مرده باشیم . توبیخ یعنی چه ، این شخص رو باید با تیکپا از این مملکت انداخت بیرون
دانشجوی پزشکی کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
سلام آقای رضا.م

اینکه شما دغدغه ی دین دارید پسندیده است ولی اینکه از این قضیه اطلاعات دقیقی ندارید و باعث میشه به اون بنده خدا توهین کنید پسندیده نیست,این چیزی که شما رو سایت ها میخونین دقیق نیست و بنده خدا رو به ناحق دارید متهم میکننید,مطمئن باشید اگه قضیه اینطور بود ما خودمون اقدام میکردیم,اون استاد مربوطه هم خیلی انسان معتقدیه و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
منم تو آزمایشگاه شیمی چادرم رو در نیاوردم و استاد باهام کج کرد.نمره هامو کم کرد و انداخت. دانشگاه فرهنگیان!
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
به نظر من این نوع فکر کردن بی احترامی به خود چادره! وظیفه ی چادر حفاظت از جسم یک زن و وظیفه ی یک زن حفاظت از روح چادره!
مقداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
روپوش لباس فرم آزمایشگاه هاست. هر چیزی یه دلیلی داره. اگه طرف با چادر یا اصلا یه پسر با لباس معمولی وارد آزمایشگاه بشه خب اون لباس کثیف و آلوده میشه و این آلودگی رو به همه جا انتقال میده. ولی وقتی روپوش بپوشه بعد آزمایشگاه اونو درمیاره و اینجوری سلامت خودش و اطرافیانش تضمین میشه. این دانشجوی دختر باید بدونه در آینده باید وارد بیمارستان بشه و اونجا دیگه نمیتونه با چادر کار کنه.یا باید اینو بپذیره یا وارد پزشکی نشه. راهش اینه که یه روپوش گشاد به تن کنه نه این که چادر روی روپوش بپوشه. اینکه فرقی نمیکنه.اینم بگم که من پزشکی میخونم و به قوانین شرع پایبند هستم و از روی بی اطلاعی صحبت نمیکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
کی گفته با چادر نمیشه پزشکی خوند. میشه یه چادر فقط برای آزمایشگاه داشت. توبیمارستان هم میشه چادر داشت چون من اینکارو کردم و شد
دختر چادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
میشه روپوش رو روی چادر ملی هم پوشید.اما با این کار هم مخالفند بعضی اساتید
مقداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
روپوش روی چادر ملی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایی تصور کنید چه شکلی میشه!!
آخه اینجوری انگشت نمای همه میشین و هر جا ببینن نگاتون میکنن، میگن ایشون همونیه که.... .
هستند افراد محجبه ای که روپوش گشاد میپوشن و هیچ مشکلی هم نداره. حجابشون هم کاملا رعایت میشه. ولی خب، قبول دارم چادر حجاب برتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
به نظر بنده داره کمی تند روی میشه.واقعا میشه یه روپوش آزمایشگاه گشاد تر پوشید.ولی باید قبول کرد نمیشه تو آزمایشگاه وسایلی خطرناک وجود داره که میتونه جون آدمیزاد رو به خطر بندازه پس بهتره قبول کرد که با روپوش تو آزمایشگاه رفت.زمان جنگ هم خواهرانی که در صف مقدم بودند چادر نمیتونستند سر کنند چون با چادر نمیشد دوید و سنگر گرفت.پس بهتره اینو از یک مرجع تقلید و عالم دینی پرسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
ما در دوران کارشناسی همکلاسی خانم داشتیم که داخل آزمایشگاه هم با حجاب حضرت زهرایی و چادر سر کلاس حاضر می شد و هیچ مشکلی هم پیش نیومد و خودش یه الگو برای بقیه هم بود
اما در مورد استاد گستاخ باید گفت که متاسفانه گاها این جماعت کج اندیش و کوته فکر در بین دانشگاه کم نیستند، و باید برخورد جدی با چنین افرادی صورت بگیره،حتی اگر بر علیه چنین استاد گستاخی طومار امضاء بشه و صرفا به این اطلاع رسانی بسنده نشه و هرکسی به هرنحوی میتونه پیگیری کنه
دختر چادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
من دانشجوی مهندسی کامپیوترم
چهارشنبه همین هفته سر کلاس کارگاه عمومی یک نفر که استاد کلاس هم نبود ,سرمن داد زد که چرا سرکارگاه چادر پوشیدی
روپوش بپوش
ولی جالب اینجاس که حتی استاد کلاس و بقیه دانشجویان کلاس چه دختر چه پسر هیچکدوم روپوش نداشتن
این اقا فقط میخاست به چادر من اعتراض کنه
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
تنها راهش تفکیک جنسیتی سر اینجور کلاس هاست که افراد به دلیل مسایل ایمنی مجبورن چادرشون در بیارن.و قطعا دولت و حکومت موظف اند که این موضوع رو مهیا کنند
ناشناس
Pakistan
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
آخه یه چیزی بگید که عملی باشه . همین الانم آزمایشگاه خیییییییییلی کم داریم !!!! چه برسه به وقتی که بخوان تفکیک هم بکنن ... اون چیزی که شما میگید شاااااااااااااااید توی دراز مدت عملی باشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
وقتی هر بی سر و پایی تو هر مرکز بی صلاحیتی مدرک می گیره و عنوان استاد و دکتر و یدک می کشه این میشه عاقبت ما.
کلی از دوستان فتنه گر من که روزی یک ساعت هم درس نمی خونند علمی کاربردی لیسانس داشتندو در کمال تعجب امسالم دکترای ازاد قبول شدند الانم دانشگاه درس می دهند.
فقط درس بخونید نذارید این ادمها بشوند استاد فرزندان ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
من یه فرد چادری هستم اینو اول گفتم که بیخودی نتیجه گیری نکنین
قصد توجیه ندارم ولی احساس میکنم که گرداورنده گزارش در روایت خبر حفظ امانت نکرده و به قول معروف پیاز داغ قضیه رو زیاد کرده
من هم به یاد دارم که در کلاس های آزمایشگاه استاد میگفت که چادر خود رو در بیارید
با توجه به شرایط روپوش بلند و گشادی تهیه کردم و استفاده کردم اما اینکه صحبت استاد رو با سلب آزادی در فرانسه مقایسه و به تحریک بقیه پرداخته بشه کار درستی نیست
احتمالا این خانم در برابر صحبت استاد (البته احتماله ) بهش توهین کرده که از کلاس اخراج شده یا اصلا خودش کلاس رو ترک کرده
1001
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
آفرین به اون دختر خانم که حاضر نشد چادرش رو برداره-فکر میکنم بهتره دانشگاه ها حداقل کلاس های عملی رو تفکیک جنسیتی کنن تا خانوم ها راحت تر باشن البته در صورت امکان استاد این کلاس ها رو هم خانوم بذارن-برا اون استادم در صورتی که از روی نیت خراب کردن این کارو کرده واقعا متاسفم.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
یکی از قوانین ورود به آزمایشگاه پوشیدن روپوش برای حفظ بهداشت و جلوگیری از انتشار آلودگی میباشد که نمام دنیا قانون ثابتی است.
یعنی نه آلودگی وارد آزمایشگاه شود و نه از آن خارج شود...در حالیکه چادر پوششی است که بخاطرقرار گرفتن با محیط بیرون آلودگیهای زیادی به خود جذب میکند و حتی با جذب آلودگیهای میکروبی محیط آزمایشگاه اطرافیان خود را به خطر بیندازد.
کار اشتباه را دانشجو مرتکب شده که خلاف قانون آزمایشگاه عمل کرده.
اگر اساس قانون حجاب جلوگیری از جلب توجه است.
وجود یک چادر مشکی در بین انبوه روپوشهای سفید توجه بیشتری جلب میکند.
علاوه بر این موارد
آیا ایشان اگر بعدها رشته جراحی قبول شود با چادر بر سر بالین بیمار در اتاق عمل حاضر میشود و روپوش سبز جراحی را نیز زیر چادر مشکی میپوشد؟؟؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
دخترای چادری میتونن یه چادر فقط واسه ازمایشگاه وبیمارستان داشته باشن.اون چادرو میشه استریل وضدعفوتی کرد.چادر میتونه لباس رسمی زن تو بسیاری از مشاغل باشه .صرفا به خاطر اختلاف سلیقه وعقیده لجبازی نکنیم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار