لزوم عزل رئیس دانشگاه صوفی زنجان و اخراج مسببین هتک حرمت به دانشجوی محجبه
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم:
دانشجویان انقلابی به نمایندگی از تمام مردم مسلمانانی که قلب آنان با شنیدن این خبر جریحه دار شده و خون غیرت در رگ های آنان به جوش آمده است، از جنابعالی می خواهند که در نخستین اقدام و به صورت فوری رئیس دانشگاه مذکور را عزل و مسببین این اقدام شرم آور را اخراج نمایید تا محیط مقدس دانشگاه از کراهت وجود چنین عناصر بیگانه با ارزش های دینی و ملی پاک گردد.
تعداد نظرات: ۸
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
ما در مورد ترک ها شنیده بودیم خیلی زیاد با غیرت هستن!حالا تو زنجان همچین اتفاقی؟!فکر نکنم مردم اونجا اگه اطلاع پیدا کنن چیزی از اون دانشگاه باقی بمونه...
ملک پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
بی احترامی به حجاب زن مسلمان توهین به مقدسات اسلامی. بی اعتنایی به این موضوع باعث شرم هر مسلمان آزاده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
خودش در راس این برنامه ها هست .شکایت رو پیش خود متهم بردن الکیه خحودش هم متهمه هم قاضی..خخخخخخخخخ
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
به عنوان یه بسیجی واقعا به این متن اعتراض شدید دارم از این حرکت منفعلانه ترنداریم که بیانیه بدن واونم اینطور خنثی آخه ازچی می ترسید؟؟ میترسید بگن افراطی ها بگن یک مشت خود سر و... مگه الان که اینقدر ژست دموکراتیک میگیرید نمیگن وای برما واقعا وای برما که برای صدای چارتا جوجه روشن فکر درنیاد حاضریم ازتوهین به مقدساتمونم بگذریم وای برما که این قدر مصلحت اندیش شدیم ... جواب حضرت زهرا رو چی میخوایم بدیم؟!!
رامیانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
سلام بر غیرت، سلام بر شرف، سلام علی بن ابی طالب که بی حرمتی به دختر یهودی را تحمل نکرد و فریاد زد! وزیر با غیرت ببینیم چه می کند، بقای دولت به غیرت آن است! اگر مسلمانی باید عکس العمل غیورانه و بر اساس مبانی داشته باشید! حتی رئیس جمهور وظیفه دارد، اگر حتی مصلحت دنیای خودش را بخواهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
زنجان دارالمومنین هستش و خیلی عجیبه برام که این اتفاق توی زنجان افتاده...
روحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
به خدا قسم اگه مردم زنجان کاری در این باره انجام ندن هیچ اسمی هیچ اسمی بجز بی غیرتی نمیشه روش گذاشت!!!!!در تعجبم که چرا حاضرین در جلسه امتحان چرا واکنش نشون ندادن!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
کو گوش شنوا.....
ارسال نظرات
آخرین اخبار