به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی اهواز، دومین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان دانشگاه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی منصور آرزومند، رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در راستای اجرای برنامه استراتژیک دانشگاه و با هدف آشنایی راه های تکریم و اثربخشی آن در افزایش میزان رضایتمندی خدمات گیرندگان و مراجعین درون وبرون دانشگاه، دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان برگزار شد.
وی افزود: این کارگاره و افراد حاضر طبق سهمیه بندی مجاز دارای امتیاز بازآموزی و با اولویت کارکنانی که تاکنون موفق به گذراندن این دوره نشدهاند، تحت عنوان «طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع» در محل سالن شهدای دانشگاه برگزار شد.
آرزومند گفت: در این دوره آموزشی، موضوع تکریم از منظر قرآن، اهمیت اجرای طرح تکریم در دستگاهها، شیوههای مختلف اجرای تکریم مردم، آموزش طرح و فرهنگ سازی، شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع و موضوعات مخلفت دیگری مطرح شد.