دراموال مسئولین چه هست که ازعلنی شدن آن هراس دارند؟
کمیته دانشجویی پیگیری مفاسد اقتصادی در بیانیه‌ای:
مگر آقایان مسئول در اموالشان چه چیزی قرار است وجود داشته باشد که از علنی شدن آن هراس دارند و برای مخفی کردن آن قانون تصویب می‌کنند؟
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
انقلاب اسلامی مردمی است، برای مردم است، چرا در نظام اسلامی باید عده ای زالو صفت خود را به چپ و راست نظام چسبانده و در ازای کار کم مزد زیاد بطلبند؟ آیا نبود این اشخاص کمبودی در چشمه جوشان انقلاب اسلامی ایجاد میکند؟ آیا در این مدت، مدیریت درستی داشته اند، اگر مدیریتشان درست بوده چرا از تحریم ها ترسیده و مردم را به رنج می افکنند؟ ای کاش مسئولیت ها در ایران اسلامی بسیار سنگین و عدم توانایی اجرای درست مسئولیت، شخص مسئول را برای چندین سال خانه نشین کند. برای پیشرفت علاوه بر چشم انداز بلند مدت در هر بخش نقشه راه کوتاه مدت ترسیم شود تا کم کاری ها زودتر آشکار شود. اگر کارشان این طور بود حقوقشان حلالشان و گرنه این حق الناس و استفاده از آن حرام است حرام، حالا طرف هرکه میخواهد باشد، باشد.
امیر ج
United States of America
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
مجمع تشخیص مصلحت یه جاییه که یه سری رو برای اینکه به انقلابمون ضررهای بزرگتری نزنن فرستادیمشون اونجا...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
چون وقتی علنی بشه معلوم میشه از اول پست و مقامشان در حال غارت بیت المال بوده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
بسیاری از این مسئولین دولتی از اول چیزی نداشتند- اگه حلال خور باشی و از امکانات دولتی سوء استفاده نکرده یاشی و خیلی بهت عنایت شده باشه - می توانی با حقوق دولتی یک خانه متوسط حدود 120 متری و یک ماشین نسبتا خوب و یک تکه زمین تو شمال که در حال ساخت باشه - یا یک مغازه نسبتا کوچک ؛ دست و پا کنی ( آنهم طی 30 سال خدمت دولتی با مدرک دانشگاهی ) - حالا اگه اهل معامله ماشین و زمین و خانه و شراکت در ساخت و خرید و فروش ارز باشی و سر کسی کلاه نذاری بازهم می تونی ( البته با حلال خوری) حدود یک میلیارد ی کاسب بشی و نه بیشتر - اما شما بیایید وضعیت زندگی دولتیهای امروز و مدیران ارشد و مدیران عامل و روسای سازمانها و معاونین وزیر و وزرا وچاپلوسهاو نزدیکان آآنها رو ببینید.؟! والسلام.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار