نتانياهو راه حل مساله فلسطين را در خروج فلسطينيان دانست
نخست وزير رژيم صهيونيستي با ادعاي يهودي بودن مناطق اشغالي (اسرائيل) راه حل فلسطين را در خروج فلسطينيان و ورود يهوديان به اين كشور دانست.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از الجزيره، بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي مدعي شد: مساله يهوديت اسرائل جاي بحث ندارد.
وي همچنين ادامه داد: اسرائيل وطن اصلي يهود است و اتفاق نظر گسترده اي در اسرائيل وجود دارد كه مساله پناهندگان فلسطيني بايد خارج محدوده اسرائيل حل شود.
وي در گفت و گو با روزنامه واشنگتن پست آمريكا مدعي شد كه آنچه بايد در اين رابطه انجام شود اين است كه يهوديان به اينجا بيايند و فلسطيني ها بروند و اين راه حل اساسي است.
وي درمورد ارتباطش با باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا گفت: تعاون و شفافيت بين دولت اسرائيل و دولت آمريكا از آنچه مردم فكر مي كنند بسيار بيشتر است.
نتانياهو در عين حال به شدت از گزارش گلدستون در مورد جنگ غزه انتقاد كرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا