توضیحات معاون فرهنگی دانشگاه یزد درباره مراسم«صفری شورون»/ لیدرهای اصلی از بیرون دانشگاه بوده‌اند/ با عوامل برگزاری مراسم برخورد می‌کنیم
در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو ‌عنوان شد
معاون فرهنگی دانشگاه یزد با اشاره به غیر قانونی بودن برگزاری مراسم«صفری شورون» برای دانشجویان جدید الورود گفت: با عوامل مراسم«صفری شورون» دانشگاه یزد برخورد قاطع خواهیم داشت.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
نوش دارو بعد مرگ سهراب!!!!واقعا خاک تو سر مسئولین !چطوری میشه باور کرد که خبر نداشتن؟بعد از جریحه دار کردن اذهان دانشجویان در همین حد باید صحبت میکردی آقای معاون؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
بعد میگن تند ودرشت حرف نزنین:آخه مرد(استغفرالله) مومن بچه مردمودارن میشورن(تحمیق میکنن)بعد حضرتعالی چطور روت میشه بگی مجوز ندادی، مراسم داخل دانشگا بوده، تازه لیدرهاشم از بیرون بودن!!!!!!!!!!
اسم این لااقل ودر محترمانه ترین حدش بی کفایتیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اولش محکوم و انکار میکنند بعدش قانون میشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
حالا چی هست؟
دکتر م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
جناب دکتر خودتون به برگزاری این برنامه رضایت زبانی دادید اون موقع دانشجو را میتدازید جلو خودتون ازماهستید جناب دکتر.بعدهم معلومه برخورد انضباطی که خودتون داخل اون مراسم هستید دیگه چه جوریه دکتر جان شهامت.
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
این مراسم ساعت ها ادامه داشت پس چرا زودتر جلوی آنرا نگرفتند. حتما گفتید ولش کنید بچه دارند باه بازی می کنند بزاریم خوش باشند. توجیه را بجای توضیح بکار نبرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
"وی افزود:در ابتدا این مراسم قرار بود در ساختمان اصلی دانشکده معماری برگزار شود که با مخالفت حراست دانشگاه از این عمل جلوگیری شد، اما این اقدام بدون مجوز در یکی از ساختمان های فرعی دانشکده به صورت غیر رسمی برگزار شد و دانشگاه هیچ مجوزی به این مراسم نداده بود"
انتظار داشتی رسمی برگزار بشه شما هم دعوت رسمی بشی ؟ آخه چرا دانشجوها اینقدر نادانن که تن به همچین کاری دادن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
پیدا کردن اون جوجه موسولینی و نوچه هاش که هم تصویرش توی فیلم کاملا مشخصه با صداش و ده ها دانشجوی حاضر در این برنامه هم که در دسترس هستند و تصاویر شون هم هست که از آنها تحقیق بشه
ارسال نظرات
آخرین اخبار