ماجرای «نفوذ ساندویچی»!
گزارش/
آن‌ها امیدوارند در شرایط ایجاد شده و به مدد خلأها و کاستی‌های پرشمار برجام بتوانند فرهنگ منحط خود را به ایران در راستای پروژه‌ی «تغییر رفتار» نظام اسلامی صادر کنند.
تعداد نظرات: ۱۱
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
الناس به دین ملوکهم. حکومت ها در انحراف و یا تعالی مردمشان اثرگذار هستند. چگونه به این رستوران اجازه فعالیت داده اند. آیا مردمی که در صف خرید از این رستوران آمریکائی هستند میدانند که هنوز داروی کمیاب بیماری فرزند 6 ساله بنده توسط آمریکا اجازه ورود به ایران را ندارد؟
saeres
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
وارد کردن نون حرام و نجس به خون مردم یکی از راه کارهای شیطان برای نفوذ شیطان است امام حسین هم به دشمنانش گفت شکم های شما پر شده از حرام گول حلال اول اسم رو نخورید اینجا سوسیس با گوشت سگ و گربه هم کالباس ها هم مهر استاندارد دارند .
ideasoft
United States of America
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خوب آمریکایی ها نسبت به فست فود و عوارضش اعتراض دارن اونوقت پاشون به ایرانم باز شده.
...
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
سلام. نویسنده محترم مطلبتون خوب بود ولی این نکته را اصلاح کنید.کسی که اولین بار بر ماه قدم گذاشت، یوری گاگارین نبود بلکه نیل آرمسترانگ بود. یوری گاگارین فضانوردی روسی بود که برای اولین بار در جهان به فضای جو سفر کرد و کره زمین را از بالا دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خوبه اقا فرمودن هیچی از آمریکا وارد نشه!

رستوران رو درسته وارد می کنن!!!!



ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
توی گوگل سرچ کنید mullah burger و عکسا رو ببینید تا مک دونالد رو بیشتر بشناسید. ببینم بازم با این کاراشون اجازه میدن تو ایران فعالیت کنند !؟؟
انقلابی از شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
من نمیدمنم چرا الآن یادتون اومده نزدیک به یک ساله تو شیراز خیابان ستارخان 2تا شعبه از رستوران هایKFCهست و هیچکس رو خودشم نمیاره اینا اینجا چی کار میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
تو تهرانم بود ولی جعلیش... مک دونالد جعلی ام داشتیم... این مستقیما از اونجاست... یعنی شعبه ی رستوران زنجیره ایه...
هاشم
Germany
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
این حرکت از نظر من یک نفوذ آشکار از روزنه (بظاهر) فعالیت اقتصاذی است.
مردم انقلابی ایران و دانشجویان آزاد اندیش و غیرتمند وانقلابی با ایجاد کمپین هایی با این اقدام موزیانه مقابله وآن را ترد و تحریم نمایند.
آمریکا نه نتها دشمن ما وانقلاب ما بلکه دشمن هر انقلاب استقلال طلبانه در تمامی نقاط دنیاست . و ذاتا خوی استعماری و شیطانی دارد.
کوکا , پپسی؛ و خیلی دیکر از این نوشابه ها وکالاهای مصرفی(مثل سیگار ها آمریکایی) که بجز ضرر خاصیت دیگری ندارند از همین روزنه وارد بازار ما شده اند که هم به اقتصاد داخلی ما وهم بسلامت ما لطمه میزنند وجیب خود را پر میکنند. و ما هم بدون فکر مصرف کننده بی چون وچرای جنس آنها شده ایم. وای برما اگر بی تفاوت باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
این عکس و ماجرای افتتاح شعبه مک دونالد و واردات از امریکا و کلا خبرایی از این دست ، خیلی یهویی و خود جوش این خبرا پراکنده میشه و انگار یه عده ای یه بازی راه انداختن که می خوانن طرف مقابلشون مشغول این موضوعات کنند و از موضوعات اصلی برجام یعنی جمع اوری سانتری فیوژ های نظنز و تخریب قریب الوقع اراک و کارهای مهم تر دیگر غافل کنند .......ته پیگیری این قضیا با برکناری یه مدیر رده ی پایین به اصطلاح ماست مالی میشه .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
نفوذ یعنی:
مسئول کشوری که نفی کننده نظام سلطه است،بجای باور به یکتایی خدا،شریکی بنام کدخدا هم بشناسد...!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار