احتمال حذف دريافت تراكم از بافت‌هاي فرسوده
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۷۴۸
دبير در گفت‌وگو با «شبكه خبر دانشجو» خبر داد:

احتمال حذف دريافت تراكم از بافت‌هاي فرسوده

عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران گفت: در ادامه طرح تشويق مالكان بافت‌هاي فرسوده، ممكن است دريافت تراكم از مالكان بافت‌هاي فرسوده حذف شود.

عليرضا دبير در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: در ادامه طرح تشويق مالكان بافت‌هاي فرسوده كه يك فوريت آن تصويب شده است، احتمال حذف دريافت تراكم از اين بافت‌ها در مجلس مورد بررسي قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه عده اي از نمايندگان مجلس با اين طرح موافق و عده اي مخالف هستند، خاطرنشان كرد: نظر هر گروه كه كارشناسي‌تر و به نفع بافت فرسوده باشد تصويب خواهد شد، اما ما اعتقاد داريم كه دريافت اين تراكم‌ها بايد حذف شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار