ارتش پاکستان 42 نفر از شبه نظاميان طالبان را کشت
سخنگوي ارتش پاکستان از کشته شدن 42 تن از طالبان در عمليات ارتش اين کشور در وزيرستان جنوبي خبر داد.
به گزارش گروه بين الملل «شبکه خبر دانشجو» به نقل از شبكه خبري العالم، اطهر عباس در بيانيه اي اعلام کرد: در دهمين روز عمليات ارتش پاکستان در وزيرستان جنوبي يک تن از نظاميان پاکستاني نيز کشته شد و 2 تن ديگر زخمي شدند.
اطهر عباس گفت: در اين عمليات که بالگردها و جنگنده هاي پاکستان محل اختفاي طالبان محلي را در مناطق مختلف وزيرستان جنوبي بمباران کردند.
ارتفاعات نواحي کانتراکس و کانتر نيز به تصرف ارتش پاکستان درآمد.
وي گفت: نيروهاي ارتش همچنين مقدار زيادي تسليحات و مواد منفجره در نزديکي ناحيه نواز کوت کشف و ضبط کردند.
اطهر عباس افزود: طالبان در برخي از مناطق حساس براي جلوگيري از پيشروي ارتش پاکستان مين گذاري کرده اند.
وي در اين بيانيه تصريح کرد عمليات ارتش پاکستان که راه نجات نام دارد با موفقيت ادامه دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا