ورود مسافران به كشور از طريق مرزهاي زميني 20 درصد افزايش يافت
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۸۰۷

ورود مسافران به كشور از طريق مرزهاي زميني 20 درصد افزايش يافت

تعداد مسافران ورودي به کشور از طريق مرزهاي زميني در شش ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزايش يافته است.

به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، در شش ماهه اول سال جاري 321 هزار مسافر توسط 18 هزار و 600 وسيله نقليه مسافري وارد کشور شدند.

سهم اتوبوس از جابه جايي تعداد مسافران وارد شده به کشور از طريق مرزهاي زميني 64 درصد و سهم سواري 36 درصدبوده است.

در شش ماهه اول سال جاري همچنين تعداد 345 هزار مسافر توسط 21 هزار دستگاه وسيله نقليه مسافري از کشور خارج شدند.

در اين مدت بيشترين تردد وسايل نقليه مسافري مربوط به مرزهاي بازرگان و بيله سوار با 24 و 20 درصد بوده و سهم ساير مرزها از اين تردد 56 درصد بوده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار