دختری که به برکت شهدای گمنام دانشگاه چادری شد+ تصاویر
یک سال و نیم است دانشجوی اینجا هستم؛ اما فقط چند ماهیست که با شهدا مأنوس شدم قبل از آن هم با آنان غریبه بودم هم بنا بر اعتقادات خانوادگی اصلا به شهدا اعتقادی نداشتم؛ اما الان هفت ماه است که....
تعداد نظرات: ۶
سید محب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
و چه زیبا گفت آقا مرتضی :
جاذبه خاك، تن را به پايين مي كشد و جاذبه آسمان، روح را به بالا و انسان در حيرت ميان اين دو جاذبه، راه خود را به سوي حق باز مي شناسد.
جاذبه خاک به ماندن می­خواند وآن عهدباطنی به رفتن،عقل به ماندن می­خواند و عشق به رفتن…واین هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان در آوارگی وحیرت میان عقل و عشق معنا شود.
هر شهیدی کربلایی دارد، خاک آن کربلا تشنه اوست و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا برسد و آنگاه خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی به جز شهادت وجود ندارد.
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
اگه انتقاد پذیرید این کامنت رو بزارید. حبرنگار محترم !خواهر حقیقی رو اول گفتید دانشجوی علوم کشاورزی. بعدش گفتید دانشجوی اتاق عمل!!!! علوم کشاورزی رشته جدید گرفته؟؟؟؟؟
ضمنا به نظر حقیر این خواهر بزرگوار بخاطر اینکه اسمشون برده شده و الان توی فضای اینترنت این خبر هستش وچندین پایگاه خبری این خبر رو روی سایتشون میزارن، درست نیست که بگید خانواده من هیچ تعهدی ندارند!! قرار نیست بخاطر قشنگ نشون دادن کار خودمون، پدر و مادر و خانواده رو زیر سوال ببریم. یادمون باشه ابروی مومن از خونه کعبه بالاتره. یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دقت کنید!! برادر گرامی؛ مراسم سالگرد شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بوده. با دو نفر مصاحبه شده. اولین نفری که نامش برده شده دانشجوی دانشگاه علوم کشاورزیه که تو مراسم شرکت کرده و حتی عکسش هم تو گزارش اومده اما دومین نفر که نه عکس و نه اسمش هست دانشجوی خود دانشگاه علوم پزشکی بوده که گفته خونوادش اینطورین ولی این چادری شد
پیرو خط رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جناب آقای متین اگه دقت کنی مراسم توی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده و اشاره شده بود که دانشجویی از دانشگاه علوم کشاورزشی در این مراسم شرکت کرده بود.
در پاراگراف بعدی رفته بودن از یکی از دانشجوهای علوم پزشکی که دانشجوی اتاق عمل بود مصاحبه کرده بودن.
بهتره بجای عیب گرفتن از بقیه یک مقدار بهتر مطالب رو بخونی تا اینجوری ضایع نشی.
امیدوارم نظر بنده هم منتشر بشه....
غلامی
Netherlands
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خخخخخ
متین جان یبار دیگه بخون تا سوتی ندی :)
مبینا سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
برادر متین خبرگزاری دانشجو نظر شمارو منتشر کرد
اما شماهم سعی کن حتما به چشم پزشک مراجعه کنی.
واقعا وضعیت چشم های شما نگران کنندست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار