ابوترابي: دانشجويان بايد ارتباط خود را با آموزه هاي ديني مستحكم كنند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۰۱۸
همايش بزرگ لبيك-1

ابوترابي: دانشجويان بايد ارتباط خود را با آموزه هاي ديني مستحكم كنند

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: دانشجويان هر قدر مي توانيد ارتباط خود را با آموزهاي ديني مستحكم كنيد چرا كه اين پيوند دل هاي شما را نوراني مي كند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، حجت الاسلام ابوترابي در دومين همايش بزرگ لبيك دانشجويان عمره گذار استان تهران كه عصر ديروز در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزار شد، گفت: دانشجوياني كه  به محفل نوراني ياد خدا گام مي گذارند اين سوال در ذهنشان نقش مي بندد كه كدام عامل زمينه اين حضور پرشور را فراهم آورده است كه بايد گفت‌ اين فطرت خداي گونه بشر است كه در طواف و ميقات سيراب مي شود.

وي افزود: هر محفلي كه خاطرات اين سفر را زنده بدارد مورد استقبال شماست چون اين خاطرات شما را ياد اشك هاي شوق و مرواريدهاي زيبا در زائر شدن، در جوار حرم پيامبر(ص) بودن و گنبد خضرا را ديدن مي اندازد.

ابوترابي با بيان اينكه هميشه در جمع دانشجويان عمره گذار شاهد شور و نشاط و اشك و ناله و گريه هايي بوديم، اذعان داشت: بدون ترديد ميان امواج زائران بهترين بوديد و مگر مي شود جوانان با دل هاي پاك و مالامال از عشق پيشگام نباشند.

وي در ادامه تصريح كرد: زيبايي عمره مفرده، زيبايي احرام و طواف و جاذبه توصيف ناپذير آن برمي‌گردد به آنكه آموزه هاي ديني و احكام ديني با فطرت بشر انطباق كامل دارد.

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه انسان آنگاه كه به دعوت خدا لبيك مي گويد به فطرت خود پاسخ گفته است، افزود: احساس توحيد پاسخ رسا به فطرت است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار