بازگشت «فرزند شوم» به خانه/ مجاهدانی که نگذاشتند استادیوم آزادی «استادوفرانس» شود!
حاشیه‌ای بر شب خونین پاریس؛
اتحاد شوم تروریسم و سیاست، که زاییده‌ ذهن الکُلی نوادگان ماکیاولی بود، امروز پاچه‌گیر غرب شده است. جماعت «وحشی‌صفتِ عقل‌رمیده‌ای» که غربی‌ها برای به هم ریختن نظم غرب آسیا به جان مردم انداخته بودند، امروز گریبان سرزمین‌شان را گرفته است.
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
باریکلا به بچه های سپاه قدس.بخصوص سرلشکر سلیمانی و سرلشکر جعفری فرمانده کل.منتظر امر ولی هستیم تا ما هم بتونیم کنار رفقا با این کثافتها مبارزه کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
نیکولو ماکیاولی که بنیاد این نظریه خود را پیرامون روش و هدف در سیاست قرار داده، در کتاب خود شهریار، هدف عمل سیاسی را دستیابی به قدرت می‌داند و بنابراین، آن را محدود به هیچ حکم اخلاقی نمی‌داند و در نتیجه به کار بردن هر وسیله‌ای را در سیاست برای پیشبرد اهداف مجاز می‌شمارد و بدین گونه سیاست را به کلی از اخلاق جدا می‌داند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
یه سوال ذهنمو درگیر کرده که دوست دارم نظر سایرین رو هم در موردش بدونم:
چراباید گروه یا اشخاصی که تحت حمایت تسلیحاتی ، مادی و... کشورهایی چون فرانسه اند و برای رسیدن به اهداف پلیدشان همچنان نیازمند حمایت این کشورها،در کشورهای حامیشان اقدامات تروریستی انجام می دهند در حالی که با این کار عملا این حمایتها از آنها سلب خواهد شد؟؟؟
بت شکن
Germany
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
به نظر من این برنامه ی پاریس شبیه 11 سپتامبر است. آن زمان تاریخ مصرف القاعده تمام شده بود و الان تاریخ مصرف داعش.
از نظر هالیوودی بودن هر دو جریان شبیه هم است و بمب خبری ست.
آن زمان هم یک پاسپورت افغانی و عراقی پیدا شد و الان هم یک پاسپورت سوری.
اسرائیل در حال نابودی به یک جنگ و خونریزی بزرگ احتیاج دارد.
داعش کاملا تحت فرمان اسرائیل عمل میکند و کاری برخلاف خواست صهیونیستها انجام نمیدهد.
همان طور که ترور شارلی ابدو برنامه ی صهیونیست ها بود
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
سادهاست، دستور از خود غرب صادر شده، دیدند نمیتوانند باهیچ توجیهی دوباره لشگر اعزام کنند به غرب ، اومدند و این بلوا رو راه انداختند، یک سوال، مگر رئیس جمهور فرانسه باخبر نشد بیرون از ورزشگاه بمب گذاری شده؟ پس چرا با هلیکپتر منطقه را ترک نکرد، به نظرت نمیاد، کاملا از اوضاع خبر داشت و میدونست دیگه بمبی منفجر نخواهد شد جلوی درب؟؟؟ و تنها دلیل این کار شنوندن صدای انفجار به افکار عمومی دنیا وسط بازی بود... و از اون جالب تر اینکه برای یه بازی دوستانه برای چی اومده بود ورزشگاه؟؟؟ معمولا برای بازی رسمی مقامات رسمی میان، اونم تو شرایطی که ترافیک دیدار های دیپلوماتیکه تو اروپا!!!
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
چون باید بهانه ای برای لشکرکشی به سوریه پیدا کنند . بعد از 11 سپتامبر امریکا با فریب مردم به عراق و افغانستان حمله کرد
بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
نظر آقای زارعی کارشناس ارشد مسائل بین الملل رو میپسندم(کدخبر460811)بطور خلاصه ایشون معتقده در حوادث که دارای ماهیت امنیتی دارن و بازتاب گسترده ای هم پیدا می کنن و آرام آرام به یک جریان سیاسی تبدیل می شن، معمولا سرویس های اطلاعاتی و امنیتی به عنوان متهم ماجرا مطرح هستن. چرا که حادثه ای با این ابعاد تبلیغاتی و کشته شدن همه عاملین حادثه و راه افتادن یک موج سیاسی در کل دنیا در جهت اعلام همبستگی با دولت فرانسه؛ این گمانه زنی و شک وجود داره که این اقدام تروریستی در یک قالب و چارچوب برنامه ریزی شده اتفاق افتاده باشه و مطلب دوم اینکه در مقابله با داعش اساسا فرانسه نقش خاصی نداشته که حال بخواد در معرض این حملات قرار بگیره. حتی ارتباط چندانی هم با بحران سوریه نداره. پس بیشتر ذهم به این سمت میره که:...
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
به دو دلیل:
1. یا این یه نقشه از قبل طراحی شده که صحنه سازی کنن و بگن فرانسه در خطر و داعش باید به صورت کامل نابود شه حمله کنن به سوریه
2. یا اینکه اینا دیگه مغز ندارن و فقط و فقط میخوان بکشن
دوستان اگه نظر دیگه ای دارن لطفا مطرح کنند
بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
ادامه:
در سطح کشورهای اروپا فرانسه بیشتر از هر کشور دیگه ای با گسترش اسلام مواجه شده. امروز فرانسه بزرگترین اقلیت مسلمان در اروپارو داره و از طرفی مسلمانان بزرگترین اقلیت این کشورن و اتفاقا یک وضعیت اپوزسیونی دارن و به هر حال ناراضی بودن مسلمانان در فرانسه یک موضوع شناخته شده است.
در واقع فرانسه خودش رو در معرض یک وضعیت جمعیتی می بینه که ممکنه براساس پیش بینی ها، ظرف 40-50 سال آینده ترکیب جمعیتش به سمت مسلمانان سنگینی کنه. این چیزیه که برای آن آمار، ارقام و مستندات و اظهارات مقامات فرانسوی وجود داره. من فکر می کنم این اقدامات که در پاریس رخ داد فارغ از اینکه چه کسی فاعل اون باشه در واقع یک نوع مقدمه ای برای سخت گیری بیشتر، ناامن کردن محیط زندگی و در نهایت کوچاندن مسلمانان باشه.
Hossein Hashemi
United States of America
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
arzooye salamati hazrate agha va sardarane delavare iran ra daram
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
چشم کسانی که نمی توانند سلمان ها و اباذرها را ببینند کور شود انشاءالله
ارسال نظرات
آخرین اخبار