نيروي انتظامي تهران بزرگ:
فقط تجمع در مقابل لانه جاسوسي قانوني است
نيروي انتظامي تهران بزرگ در اطلاعيه اي اعلام کرد: فقط تجمع اعلام شده از جانب شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در مقابل لانه جاسوسي آمريکا داراي مجوز و قانوني است.
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، متن اطلاعيه نيروي انتظامي تهران بزرگ به اين شرح است:
فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ضمن گراميداشت يوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني به اطلاع مردم فهيم و انقلابي تهران مي رساند تنها تجمع اعلام شده از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ، در مقابل لانه جاسوسي آمريکا داراي مجوز قانوني است.
بنابراين اعلام مي شود، هر گونه تجمع و راهپيمايي غير از آن ممنوع است و نيروي انتظامي با افراد و گروههايي که قصد ايجاد ناآرامي و بي نظمي و رفتار غير قانوني داشته باشند، بر اساس وظيفه قانوني خود با قاطعيت برخورد خواهد کرد و همچنين انتظار دارد شهروندان عزيز به تذکرات پليس راهور تهران در خصوص محدوديت هاي ترافيکي در اين روز توجه کرده و با ماموران پرتلاش ناجا در جهت جلوگيري از ترافيک و بي نظمي همکاري کنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا