کد خبر:۴۶۸۶۱
در دقايق پاياني مراسم 13 ابان انجام شد
به آتش كشيدن پرچم آمريكا در مقابل لانه جاسوسي آمريكا
دانش آموزان و دانشجويان در دقايق پاياني مراسم 13 آبان با شعار «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل»، پرچم آمريكا را در مقابل لانه سابق جاسوسي آمريكا به آتش كشاندند.
به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، دانش آموزان، دانشجويان و شركت كنندگان در مراسم روز 13 آبان در حالي كه پرچم جمهوري اسلامي ايران را بر دستان خود به اهتزاز درآورده بودند، با سردادن شعار «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل»، پرچم آمريكا را به آتش كشيدند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا