النهرين خواستارعذرخواهي نايل ست وعرب ست از العالم شد
رييس شبکه راديو و تلويزيون عراق «النهرين» با صدور بيانيه اي، اقدام ماهواره هاي «نايل ست و عرب ست» در متوقف کردن پخش شبکه خبري «العالم» را محکوم کرد و خواستار عذرخواهي مسئولان اين دو ماهواره از العالم شد.
به گزارش گروه بين الملل «شبکه خبر دانشجو»به نقل از شبکه خبري العالم، طالب الياسري در اين بيانيه، تصميم مسئولان ماهواره هاي عرب ست و نايل ست در منع پخش شبکه العالم را تصميمي اشتباه و آن را تجاوزي آشکار به آزادي بيان و انديشه خوانده است.
الياسري اتخاذ اين تصميم را ناشي از فشارهاي واهي سياسي دانسته و تاکيد کرده است: از ماهواره هاي عرب ست و نايل ست مي خواهيم در اين تصميم خود بازنگري کرده و از شبکه خبري العالم عذرخواهي کنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا