معرفي آثار برگزيده ششمين جشنواره سراسري «تئاتر ماه»
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، نمايشهاي برتر ششمين جشنواره سراسري «تئاتر ماه» به انتخاب هيئت داوران و هيئت کارشناسي مرکز هنرهاي نمايشي حوزه هنري انتخاب و بر اساس اولويت در سالنهاي نمايشي تهران به روي صحنه ميروند.
بر اساس اين گزارش، در همين راستا يکي از نمايشهاي برگزيده با عنوان «ماه منظر» به نويسندگي امير دژاکام و کارگرداني منصوره مرادي طي روزهاي آينده در تماشاخانه مهر حوزه هنري به روي صحنه ميرود.
همچنين روابط عمومي مرکز هنرهاي نمايشي حوزه هنري اعلام کرد، نمايشهاي «ماه زدگان» به نويسندگي علي دنيوي ساروي و کارگرداني بهرام تشکر، برگزيده بخش صحنهاي (از تهران)، «منظومه شخصي» به نويسندگي و کارگرداني مهدي امين لاري، برگزيده بخش صحنهاي (از شهرستان) و «چيزي شبيه توهم» به نويسندگي و کارگرداني آرش ساربان و علي بنائيان، برگزيده بخش خياباني جشنواره به دبيرخانه بيست و هشتمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر معرفي شدند.
شايان ذكر است، ششمين جشنواره سراسري «تئاترماه» با موضوع معنويت انديشه و هنر، مهر ماه در تهران برگزار شد./انتهاي پيام/