نرخ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی افزایش یافت/ عبور از چراغ قرمز؛ ۲۰۰ هزار تومان
با تصویب هیأت دولت، جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی افزایش یافت که با اجرایی شدن این مصوبه و طی مراحل قانونی از این به بعد متخلفان با نرخ جدید جریمه خواهند شد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
خدا ازشون نگذره فقط ملت رو به انقلاب بدبین می کنند کاسبی شغلشون شده سرعت آزادراه در دنیا 150 هست اینها برای پول درآوردن به 110 کاهش دادند دائم سرعت داخل شهر را پایین آوردن تا اینهمه دوربین که زدند توجیح اقتصادی و عملیاتی پیدا کنه. حالا بماند که چقدرها از این آقایون تو واردات و نصب این دوربین ها نفع دارند. دوربین طرح ترافیک زدند که جای مامور را بگیره بعد برای جلوگیری از پوشاندن پلاک خودرو مامور گذاشتن. از یه طرف آدم یاد پت و مت می افته از یک طرف یاد راهزنایی که قدیما یک جا تو بیابون بودند اما الان سر هرچهارراه و پیچ و گردنه دارند مردم بدبخت رو می تیغند.

دانشجو اگه واقعا تو رسانه یکطرفه نیستی منتشر کن...
مهدی م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
جالبه
برای دنده عقب تو اتوبان 150 گذاشتن اما برای گردش به راست تو چهارراه 200
برای عبور ممنوع رفتن 100 گذاشتن اما برای صحبت با موبایل هم 100 گذاشتن
ظاهرا نگاه کردن به کمبود بودجه و بررسی کردن چطوری درآمد بهتری میشه داشت!!!
دولت تدبیر و امیده دیگه
علی
Netherlands
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
تازه تو خیلی از جاده ها و اتوبان ها نمونش یه قسمتایی از اتوبان آزادگان و یه قسمتی از آزادراه شهید لشگری یه دفعه وسط اتوبان حداکثر سرعت رو نوشتن 80 یا بعضی جاها 90 کلی هم دوربین گذاشتن و تند تند مردمو جریمه میکنن . اینا واقعا واسه کم شدن خلافه یا واسه پر شدن جیب؟
خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
روحانی بودجه کم آورده مثل اینکه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
اينم به سود پولداراس اونايي که ميلياردي از جيب ملت چاپيدن الان با اين جريمه ها وقتي قشر ضعيف جامعه از رانندگي کردن به علت ترسيدن از جريمه هاييييييييييييي خيلييييييييييي سنگييييييييييييييين روحاني جاده ها خلوت ميشه برا اقا زاده هاي بي خاصيت !
واقعا ما به روحاني راي داديم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار