پخش تصاویر عذرخواهی نظامیان، کاخ سفید را شرمنده‌کرد
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی با موضوع آزادی نظامیان بازداشت‌شده آمریکایی، نوشته است که پخش تصاویر عذرخواهی از ایران مایه شرمساری کاخ سفیدی است که تلاش می‌کند آزادی این نیروها را پای دیپلماسی بگذارد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
در خلیج فارس که ماهی گیر ها بدون ابزار ناوبری مرز آبی کشورها حاشیه جنوبی را تشحیص می دهند و وارد ان نمی شوند چطور یکی که نه دوتا قایق و ان هم با دستگاه ناوبری متعدد و پیش رفته و 10 نیروی تفنگدار تعلیم دیده و آن هم در دید مستقیم راداری دوتا ناو هواپیمابر و با وجود هواپیماهاو هلکوبترهای که بالای سرشان پرواز می کردند مرز آبی کشورها را تشخیص نمی دهند خدایش باورش سخته
میخواهید راکتور اراک با حداقل پوشش خبری، بتن بریزید خوب بریزید لطفا مردم ایران رو ...... فرض نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
قربون دهنت.
انقد این دولت به این جنایتکارا لبخند زدو باج داد که پا رو از گلیمشون فراتر گذاشتن.
شایدم این یه نشانست برای اینکه نفوذیا انقدر قدرت گرفتن که اینا به این راحتی وارد مرزای ما میشن و به این راحتی آزاد میشن.
خدا آخر عاقبت مملکتو با این دولت بی تدبیر و لبخند به خیر کنه.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
رسانه دانشجو عزیز چرا فقط نظراتی که به دولت روحانی توهین میکنن پخش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده بار این نظرو تایپ کردم بیشترین تجاوز به خاک ایران در سال 85 شده است.
یعنی ریاست جمهوری احمدی نژاد.
رسانه منحصر به بسیجی ها لااقل نظرارو سانسور نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
با عذرخواهی این سرباز انگلیسی زبان یاد قسمتی از خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیس در زمان حضورش در استانبول افتادم که کفته بود:
«....خالد، نجّار بسيار بداخلاق و تندمزاجي بود. او به من اطمينان داشت امّا من دليلش را نميدانستم. ... او در خلوت از من درخواست ل.و.ا.ط ميکرد، ...در مدّت اقامتم در استانبول ماهانه گزارشي از تحوّلات و مشاهداتم براي وزارت مستعمرات (در لندن) ميفرستادم. به ياد دارم که يكبار در گزارشم درخواست صاحب مغازه را در مورد ل.و.ا.ط آوردم. پاسخ شگفت آور آن بود که اگر اين کار در دستيابي به هدف کمك ميکند اشكالي ندارد. .... با خود انديشيدم چگونه رؤساي من ازفرمان دادن به چنين کار زشتي شرم نميکنند؟ امّا ناگزير بودم که اين جام را تا پايان بنوشم،بنابراين کارم را ادامه دادم و لب فرو بستم.»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
هم می شود و به این ترتیب سالگرد شهادت دانشمند هستهای که از قضا با اجرای برجام و خارج کردن قلب راکتور اب سنگین اراک و پر کردن آن با بتن مصادف شده توسط خبر ورود ملوانان آمریکایی به مرزهای آبی ما، خود به خود کمرنگ و سانسور شود، تا از برنامه هاخبری رسانه ملی و گفتگوی ویژه خبری گرفته تا روزنامه ها این خبر را در تیتر اول داشته باشند و به این ترتیب مهمترین بخش تعهد ایران در برجام در سایه این خبر محو شود منتقدان مجال انتقاد نیابند و از سوی دیگر خبر اجرای برجام و برداشته شدن تحریمهایی که منافع نا معلومش آن (اگر سودی هم داشته باشد ) به عنوان یک خبر غرور آفرین بعد از به اصطلاح برخورد قاطعانه ایران با آمریکا در خلیج فارس برای ملت ایران هر چه پرنگتر جلوه داده شود و ملت هم به این خیالها خوش باشند و ... ب
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار