کد خبر:۴۷۹۰۶
چهارمين نشست شوراي هماهنگي و نظارت مجلس ايثارگران برگزار شد
چهارمين نشست شوراي هماهنگي و نظارت مجلس ايثارگران کشور، صبح امروز با حضور اعضاي اين شورا برگزار شد.
به گزارش گروه فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، در اين نشست محسن انصاري؛ قائم مقام بنياد شهيد و امورايثارگران، شريعتي؛ معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد، رحيمي؛ رئيس مجلس مشورتي، مازني؛ مديرکل امور اجتماعي و مددکاري و اعضاي هيئت رئيسه و روساي کميسونهاي مجلس ايثارگران حضور داشتند.
بر اساس اين گزارش، در اين نشست پيرامون اساسنامه و آيين نامه داخلي مجلس ايثارگران کشور و ساير مصوبات اين مجلس بحث و تبادل نظر شد.
همچنين اعضا در اين نشست، برگزاري اجلاس چهارم و پنجم مجلس در آذر و اسفند سال جاري را مورد بررسي قرار دادند.
گفتني است، اساسنامه داخلي مجلس ايثارگران کشور، چهار تير ماه سال جاري در اجلاسيه دوم اين مجلس به تصويب رسيده بود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا