نشست تخصصي معاونان پژوهشي دانشگاهها در حوزه مواد مخدر برگزار شد
اولين نشست تخصصي معاونان پژوهشي و روساي گروههاي آموزشي دانشگاههاي مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر سراسر كشور امروز در مجموعه فرهنگي شقايق برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، در اين نشست تخصصي دكتر پورسيد، معاون پژوهشي مركز پژوهشهاي مجلس شوراي اسلامي؛ دكتر قانعي، معاون پژوهشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي؛ دكتر رزاقي، رئيس مركز ملي مطالعات اعتياد و دكتر اسماعيل احمدي مقدم، مشاور رئيس جمهور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص پيشگيري و درمان اعتياد سخنراني كردند.
در حاشيه اين نشست، سردار احمدي مقدم در جمع خبرنگاران به سوالهاي مطرح شده پاسخ گفت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا