پيام تسليت رئيس حوزه هنري به مناسبت رحلت چهره ماندگار هنر
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۴۹۴

پيام تسليت رئيس حوزه هنري به مناسبت رحلت چهره ماندگار هنر

حسن بنيانيان، رئيس حوزه هنري به مناسبت درگذشت «سيد مرتضي نجومي» پيام تسليتي صادر کرد.

 به گزارش گروه ادب و هنر «شبكه خبر دانشجو »، حسن بنيانيان در پيامي که به مناسبت رحلت «سيد مرتضي نجومي» صادر کرده، ‌آورده است: درگذشت آن عالم جليل‌القدر و هنرمند فرهيخته را، که به واقع از چهره‌هاي ماندگار فرهنگ و هنر کشورمان بوده و هستند، به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) و خدمت علماي اعلام، فضلا و طلاب و همچنين اهالي فرهنگ و هنر تسليت مي‌گويم.

وي در اين پيام همچنين ابراز اميدواري کرد که هنرمندان، به ويژه عزيزاني که هنرهاي اصيل اسلامي، همچون خوشنويسي، را به جد پيگيري مي‌کنند، ارزش‌هاي والاي انساني و اسلامي و نيز قابليت‌هاي هنري آن عزيز تازه در گذشته، را چراغ راه خود قرار داده، ياد و خاطره آن عالم هنرمند را هميشه زنده نگه دارند.

بنيانيان در اين پيام براي آن سعيد فقيد، مغفرت و براي بازماندگان، صبر و شکيبايي مسئلت کرد.

شايان ذكر است، حضرت آيت‌الله استاد حاج سيد مرتضي نجومي، از علماي بزرگ کشور كه ساكن شهر كرمانشاه بود، چند سال پيش به عنوان چهره ماندگار کشور در هنر خوشنويسي شناخته شد./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار