رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران:
سازمان آب و فاضلاب بايد برنامه ريزي شده عمل كند
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران گفت: دغدغه شوراي شهر بايد تحقق برنامهريزيهاي سازمان آب و فاضلاب با زمان يك ساله باشد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، رسول خادم صبح امروز در دويست و سي هفتمين جلسه علني شوراي شهر تهران با اشاره به تحقق نيافتن برنامههاي امسال سازمان آب و فاضلاب گفت: به دليل اين كه بودجه هاي برنامه ريزي شده براي اين سازمان در سال اول محقق نشد، تمام برنامه هاي سازمان آب و فاضلاب در سال اول با مشكل مواجه بود.
وي افزود: امسال 10 درصد از بودجه تحقق يافته يعني از 160 ميليارد تومان بودجه پيشنهادي، 16 ميليارد تومان دريافت شده ولي هنوز از سال اول 140 ميليارد تومان عقب هستيم.
خادم اظهار داشت: شوراي شهر زماني مي تواند پيگير دغدغه هايش باشد كه برنامه ريزي شده عمل شود.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران گفت: بازسازي و تامين منابع آب تهران نياز به برنامه دراز مدت دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا