روزانه 200 ميليون متر مکعب گاز در مجتمع پارس جنوبي توليد مي شود‏
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۷۹۲
مدير عمليات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي:‏

روزانه 200 ميليون متر مکعب گاز در مجتمع پارس جنوبي توليد مي شود‏

در نيمه نخست امسال روزانه 200 ميليون متر مکعب گاز در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي توليد و به شبکه ‏سراسري منتقل مي شود.‏‎ 

به گزارش گروه اقتصادي «شبكه خبر دانشجو»، عنايت اللهي، مدير عمليات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: اين ‏مجتمع که هم اکنون‎ 10 ‎پالايشگاه آن در مدار توليد قرار دارند بيش از 40 درصد گاز مصرفي کشور‏‎ ‎را ‏تامين مي کند‎. 

وي افزود: در هر پالايشگاه اين مجتمع روزانه حدود 25‏‎ ‎ميليون متر مکعب گاز توليد و پس از ‏شيرين سازي به خط سراسري تزريق مي شود‎.

عيانت اللهي گفت: مشترکان گاز خانگي و واحدهاي صنعتي تجاري امسال در مصرف گاز هيچ مشکلي ندارند‎.

لازم به ذكر است، در منطقه عسلويه 28 پالايشگاه مستقر مي شود که تا کنون 10 پالايشگاه آن‏‎ ‎در مدار توليد قرار دارد‏‎.‎/انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار