کد خبر:۴۸۷۹۲
مدير عمليات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي:
روزانه 200 ميليون متر مکعب گاز در مجتمع پارس جنوبي توليد مي شود
در نيمه نخست امسال روزانه 200 ميليون متر مکعب گاز در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي توليد و به شبکه سراسري منتقل مي شود.
به گزارش گروه اقتصادي «شبكه خبر دانشجو»، عنايت اللهي، مدير عمليات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: اين مجتمع که هم اکنون 10 پالايشگاه آن در مدار توليد قرار دارند بيش از 40 درصد گاز مصرفي کشور را تامين مي کند.
وي افزود: در هر پالايشگاه اين مجتمع روزانه حدود 25 ميليون متر مکعب گاز توليد و پس از شيرين سازي به خط سراسري تزريق مي شود.
عيانت اللهي گفت: مشترکان گاز خانگي و واحدهاي صنعتي تجاري امسال در مصرف گاز هيچ مشکلي ندارند.
لازم به ذكر است، در منطقه عسلويه 28 پالايشگاه مستقر مي شود که تا کنون 10 پالايشگاه آن در مدار توليد قرار دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا